Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 zadania:
1) dostawa przełączników
2) dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 348 86 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.woznicka@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 zadania:
1) dostawa przełączników
2) dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f399bdb9-dd8b-449b-8598-1dc204013ca9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037305/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 zadania: 1) dostawa przełączników 2) dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f399bdb9-dd8b-449b-8598-1dc204013ca93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne) oraz poczty elektronicznej magdalena.woznicka@um.koszalin.pl, z zastrzeżeniem:
1.1.1) ppkt 1.2 w pkt 10 Rozdziału I SWZ;
1.1.2) ppkt 1 w pkt 14 Rozdziału I SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykon.
2)Komunikacja w postęp. o udziel. zam. publ. (z wyłączeniem składania ofert–sposób przygotowania oferty został szczegółowo opisany w Rozdz. I pkt 13 SWZ, a sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany w Rozdz. I pkt 14 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:
2.1) „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platf. e-Zamówienia w zakładce „Formularze”; maksym. rozmiar plików przesyłanych za pośredn. „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dot. plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza) lub
2.2) poczty elektr., na adres e-mail: magdalena.woznicka@um.koszalin.pl; przy komunikacji za pośredn. poczty elektr. Zam. lub Wyk. na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadom.; w przypadku niepotwierdzenia ze strony Wyk. odbioru przesłanych wiadom. (pomimo takiego żądania) Zam. uzna, że wiadomość została skutecznie przekazana do Wyk..
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp. o udziel. zam. publ. musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platf. e-Zamówienia. Szczegółowe inform. na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zamówienia określają: Regulamin Platf. e-Zamówienia dostępny na str. intern. https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
UWAGA!
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postęp. nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zamówienia ani logowania. Możliwość korzystania w postęp. z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platf. e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platf. e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dot. treści dokum. zam. wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platf. e-Zamówienia.
4) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postęp. Wyk. posługują się sygnaturą postęp., tj. BZP-7.271.1.17.2025.MW.
5) Minim. wymagania techn. dot. sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platf. e-Zamówienia oraz inform. dot. specyfikacji połączenia określa Regulamin Platf. e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platf. e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na str. intern. https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7) Ofertę, Oświadczenie składane na podst. art. 125 ust. 1 ust.PZP, Podmiotowe środki dowod., w tym Oświadczenie składane na podst. art. 117 ust. 4 ust.PZP, oraz Zobow. podm. udostępniającego zasoby do oddania Wyk. do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zam., Przedm. środki dowod., Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektr., w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ust. z dn 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
8) Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w ppkt 3, przekazywane w postęp., sporządza się w postaci elektr., w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. ww. art. 18 ust. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków kom. elektron., o których mowa w Rozdz. I SWZ pkt 10 ppkt 1.2.
9) Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt., txt.
10) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
11) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. opatrzonej kwalifik. podpisem elektr. lub w postaci elektr. opatrzonej podp. zaufanym lub podp. osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Miasto Koszalin reprezentowana przez Prezydenta Miasta Koszalina – Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl;
2) w Urzędzie Miejskim w Koszalinie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych: Mariusz Laska;
Urząd Miejski ul. Rynek Staromiejski 6-7, e-mail: iodo@um.koszalin.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskaliśmy; kryteria ustalania czasu, w którym dane osobowe przetwarzane na podstawie przepisów prawa będą przechowywane określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
__________________
* Wyjaśnienie: w przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: punkt 3.15).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-7.271.1.17.2025.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1 jest:
1) dostawa dwóch jednakowych sztuk, fabrycznie nowych przełączników sieciowych FC o podanych poniżej minimalnych wymaganiach,
2) wymiana aktualnie użytkowanych przez Zamawiającego w ramach klastra HA Vmware dwóch przełączników FC IBM SAN24-B4 na nowe dostarczone,
3) konfiguracja dostarczonych nowych przełączników sieciowych FC,
4) dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 zawarte jest w Rozdziale II SWZ i w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ pkt 1.
4.2.5.) Wartość części: 121135,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
1) Cena (C) - 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) - 20%
3) Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T) - 20%
Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady (G)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 2 jest dostawa fabrycznie nowego serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 zawarte jest w Rozdziale II SWZ i w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ pkt 2.
4.2.5.) Wartość części: 31935,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
1) Cena (C) - 60%
2) Przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady (G) - 20%
3) Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T) - 20%
Ocena ofert (O) zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione kryteria oraz ich wagę.
Oferty oceniane będą punktowo w przyjętej skali 100 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według wzoru: O = C + G + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady (G)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia (T)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:• dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
1.1) art. 108 ust. 1 ustawy PZP;
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP;
1.2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r., poz. 514).
• dotyczy Zadania nr 1
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
2.1) w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy – każda o wartości co najmniej 80 000 zł i każda polegająca na dostawie co najmniej jednego przełącznika sieciowego FC wraz z jego konfiguracją;
2.2) dysponuje co najmniej:
2.2.1) 1 osobą posiadającą certyfikat VMware Professional Data Center Virtualization, potwierdzający wiedzę i umiejętności danej osoby w zakresie rozwiązań VMware vSphere, w tym maszyn wirtualnych, sieci i pamięci masowej,
2.2.2) 1 osobą posiadającą certyfikat z zakresu rozwiązań sieciowych producenta oferowanych przełączników sieciowych FC.
Uwaga!
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania jedną osobą zamiast dwoma ww. osobami (wskazanymi w ppkt 2.2.1 i 2.2.2), pod warunkiem wykazania spełniania przez wskazaną osobę wymagań Zamawiającego określonych dla poszczególnych osób, o których mowa w pkt 2.2.1 i 2.2.2.
2. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • dotyczy Zadania nr 1
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane – złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III pkt 3 SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
dowodami, o których mowa powyżej, są: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.
2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem zawartym w Rozdziale III pkt 4 SWZ.
UWAGA:
a) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie
z innymi Wykonawcami, Wykaz, o którym mowa w ppkt 1), dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
c) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
d) Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w Oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami określonymi w Rozdziale II SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych:1) dotyczy Zadania nr 1 – dostawa przełączników:
1.1) certyfikat PN-EN ISO 27001 dla Wykonawcy na realizację usług serwisowych lub certyfikat równoważny,
1.2) certyfikat PN-EN ISO 9001 dla firmy serwisowej na świadczenie usług serwisowych lub certyfikat równoważny oraz oświadczenie Wykonawcy, iż firma serwisowa posiada autoryzację Producenta oferowanego przełącznika sieciowego FC.
2) dotyczy Zadania Nr 2 – dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu:
2.1) certyfikat PN-EN ISO 27001 dla Wykonawcy na realizację usług serwisowych lub certyfikat równoważny,
2.2) certyfikat PN-EN ISO 9001 dla firmy serwisowej na świadczenie usług serwisowych lub certyfikat równoważny oraz oświadczenie Wykonawcy, iż firma serwisowa posiada autoryzację Producenta oferowanego serwera plików wraz z dyskami twardym.
Uwaga! (dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2)
Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia ww. przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) dotyczy Zadania nr 1 – dostawa przełączników:1.1) certyfikat PN-EN ISO 27001 dla Wykonawcy na realizację usług serwisowych lub certyfikat równoważny,
1.2) certyfikat PN-EN ISO 9001 dla firmy serwisowej na świadczenie usług serwisowych lub certyfikat równoważny oraz oświadczenie Wykonawcy, iż firma serwisowa posiada autoryzację Producenta oferowanego przełącznika sieciowego FC.
2) dotyczy Zadania Nr 2 – dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu:
2.1) certyfikat PN-EN ISO 27001 dla Wykonawcy na realizację usług serwisowych lub certyfikat równoważny,
2.2) certyfikat PN-EN ISO 9001 dla firmy serwisowej na świadczenie usług serwisowych lub certyfikat równoważny oraz oświadczenie Wykonawcy, iż firma serwisowa posiada autoryzację Producenta oferowanego serwera plików wraz z dyskami twardym.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku gdy Pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzednim dokonuje mocodawca lub może dokonać również notariusz.
4) Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Zapisy ppkt 1 i 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w Rozdziale I pkt 5.1 SWZ – dotyczy Zadania nr 1.
6) Dotyczy Zadania nr 1: W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I pkt 5.1 ppkt 1 SWZ:
6.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z Oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ, dotyczącym Zadania nr 1, także OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP, według wzoru określonego w Rozdziale III SWZ pkt 2, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują:
3.1) dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 - każdy samodzielnie brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale I pkt 5 ppkt 1) SWZ,
3.2) dotyczy Zadania nr 1 - łącznie spełnianie warunków określonych w Rozdziale I pkt 5 ppkt 2) SWZ, z zastrzeżeniem że co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w całości spełnianie warunku określonego w Rozdziale I pkt 5 ppkt 2.1) SWZ.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale I pkt 6 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te winny:
4.1) na Zadanie nr 1 - potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
4.2) na Zadanie nr 2 - potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
• dotyczy Zadania nr 1:1. KUPUJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących podwykonawców, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby DOSTAWCA powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, to DOSTAWCA jest obowiązany wykazać KUPUJĄCEMU, iż proponowany inny podwykonawca lub DOSTAWCA samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2. KUPUJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących osób, którymi dysponuje DOSTAWCA na zasadach innych niż określone w pkt 1. W takim przypadku DOSTAWCA zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
• dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony.
2. KUPUJĄCY dopuszcza zmianę umowy polegającą na dostawie zamiast sprzętu zaproponowanego w ofercie sprzętu o co najmniej jednym parametrze wyższym w stosunku do zaoferowanego, jeżeli DOSTAWCA z przyczyn uzasadnionych nie jest w stanie dostarczyć sprzętu określonego w ofercie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób składania oferty został opisany w Instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Centrum pomocy” oraz Rozdziale I SWZ w pkt 14.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1. informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia;
2. w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2) Wymagany termin realizacji zamówienia:
• Zadanie nr 1 – dostawa przełączników – 50 dni od dnia zawarcia umowy,
• Zadanie nr 2 – dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu – 30 dni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa nowego nadwozia piaskarko - solarki wyposażonej w instalację zwilżania soli".
- Wykonanie robót budowlanych i utrzymaniowych na obiekcie mostowym w m. Wojtaszyce w ciągu DW 146
- Dostawa testów na narkotyki i środki odurzające.
- Modernizacja dwóch pawilonów dla psów
- Usługa naprawy samochodu asenizacyjnego JELCZ 325 C rocznik 1988 na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
- Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy i jaj świeżych.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" W GMINIE GRUNWALD
- "Zakup serwera z oprogramowaniem, zasilacza awaryjnego UPS i dysków w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji na potrzeby Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu.
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.