To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-31
Ogłoszenie nr 510141666-N-2020 z dnia 31-07-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz z dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 miesięcy dla SPZOZ w Krotoszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558372-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31022628200000,
ul. ul. Młyńska
2,
63-700
Krotoszyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5880390 w. 253, e-mail
spzoz@krotoszyn.pl, faks
625 880 402.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.krotoszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz z dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 miesięcy dla SPZOZ w Krotoszynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DG/1/23/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych oraz akcesoriów do analizy moczu (paski testowe oraz osad) wraz dzierżawą analizatorów i sprzętu dodatkowego do wykonania 86400 badań w okresie 36 m-cy dla SPZOZ w Krotoszynie wg Formularza cenowego - załącznik nr 2 i parametrów granicznych - załącznik nr 6.3. Wykonawca powinien zaoferować : - analizator do odczytu pasków testowych i analizator osadu moczu fabrycznie nowe, nie starsze niż 2020 r. Oba aparaty muszą spełniać kryteria podane w załączniku nr 6 będącymi parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodne ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ponadto aparaty powinny spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020, poz. 186) 4. Ponadto Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: -bezpłatny serwis producencki (bez podwykonawców) na czas trwania dzierżawy, oraz aktualizację oprogramowania aparatu. W zakres obsługi wchodzą: dojazd, robocizna inżyniera serwisowego dotycząca interwencji oraz przeglądów okresowych, wymiana części zamiennych i wszystkich akcesoriów. Czas reakcji serwisu (przyjazd inżyniera serwisowego) - maksimum 24h od zgłoszenia (w dni robocze) - możliwość zastąpienia analizatora innym sprawnym urządzeniem na okres naprawy powyżej 7 dni od daty zgłoszenia awarii. - szkolenie pracowników z nieodpłatnym pakietem startowym odczynników i materiałów eksploatacyjnych równocześnie z dostarczeniem aparatu. Potwierdzenie szkolenia w postaci imiennego certyfikatu dla pracownika. - w ramach umowy Wykonawca zorganizuje dwa szkolenia w ciągu roku kalendarzowego w formie ćwiczeń lub warsztatów z zakresu umowy. Termin i program szkolenia zaproponowany przez Wykonawcę musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. Wszystkie szkolenia na koszt Wykonawcy. - możliwość zgłaszania awarii przez 7 dni w tygodniu / 24 h na dobę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z oferowanym aparatami na czas trwania umowy następującego urządzenia: - Zewnętrzny zestaw komputerowy z kolorowym monitorem LCD - Wyposażenie w UPS podtrzymujący pracę aparatu w przypadku awarii zasilania przez okres minimum 30 min. - Zewnętrzna drukarka. Wykonawca zapewni na własny koszt tonery do drukarek w ilości niezbędnej do wydruku podanej ilości badań 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) parametry graniczne dla aparatów - załączniki nr 6.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 38434000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
371383.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Siemens Healthcare Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
332629.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





