To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2019-07-03
Og³oszenie nr 510135694-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.
AQUADROM Sp. z o.o.: Dostawy artyku³o?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 541719-N-2019
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AQUADROM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000,
ul. ul. K³odnicka
,
41-706
Ruda ¦l±ska, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 797 32 70, e-mail
zamowienia@aquadrom.pl, faks
32 797 32 71.
Adres strony internetowej (url): www.aquadrom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawy artyku³o?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamo?wienia jest dostawa artyku³o?w spoz?ywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie S?la?skiej - w cze?s?ciach: Cze?s?c? I - ro?z?ne produkty spoz?ywcze. Szczego?³owy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3 do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci I. Kod CPV: 15800000-6 Ro?z?ne produkty spoz?ywcze Cze?s?c? II - kawa, herbata i produkty podobne. Szczego?³owy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci II. Kod CPV: 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty Cze?s?c? III - nabia³. Szczego?³owy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci III. Kod CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie Cze?s?c? IV - mie?so, we?dliny. Szczego?³owy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci IV. Kody CPV: 15112000-6 Dro?b 15119000-5 Mie?sa ro?z?ne 15131100-6 Produkty mie?sno-we?dliniarskie 15131130-5 We?dliny Cze?s?c? V - owoce, warzywa. Szczego?³owy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci V. Kody CPV: 03221000-6 Warzywa 03222300-6 Owoce inne niz? tropikalne 03222200-5 Owoce cytrusowe Cze?s?c? VI - napoje. Szczego?³owy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3e do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci VI. Kody CPV: 15980000-1 Napoje bezalkoholowe 15320000-7 Soki owocowe i warzywne Cze?s?c? VII - soki t³oczone. Szczego?³owy wykaz, parametry oraz ilos?ci produkto?w, a takz?e dodatkowe wymagania zawiera Formularz nr 3f do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla cze?s?ci VII. Kod CPV: 15320000-7 Soki owocowe i warzywne 2.Dodatkowe wymagania. Produkty be?da?ce przedmiotem zamo?wienia be?da? wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), be?da? spe³niac? prawem okres?lone wymogi bezpieczen?stwa z?ywnos?ci i z?ywienia, posiadac? waz?ny termin przydatnos?ci do spoz?ycia (nie po?z?niej niz? w 3/4 okresu przydatnos?ci do spoz?ycia przewidzianego dla danego artyku³u spoz?ywczego) oraz posiadac? atesty, s?wiadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczaja?ce do ich spoz?ycia przez ludzi zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy be?da?cej przedmiotem zamo?wienia be?dzie zapewnia³ bezpieczen?stwo dostaw i winien byc? zgodny z obowia?zuja?cym systemem HACCP w przetwo?rstwie spoz?ywczym. 3.Cykl z?ycia produktu. Zamawiaja?cy informuje, iz? koszty zwia?zane z cyklem z?ycia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produkto?w oraz ich utylizacji ponosi Zamawiaja?cy, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiaja?cego ponosi Wykonawca. 4.Rozwia?zania ro?wnowaz?ne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia, za³a?cznikach, umowie zosta³ wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, z?ro?d³o lub szczego?lny proces, kto?ry charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawce? lub nasta?pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspo?lnych specyfikacji technicznych lub innych odniesien?, o kto?rych mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza z³oz?enie oferty ro?wnowaz?nej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwia?zan? "ro?wnowaz?nych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, z?e zapewnia? uzyskanie produkto?w nie gorszych od za³oz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia oraz be?da? zgodne pod wzgle?dem jakos?ciowym i uz?ytkowym. 5.Warunki p³atnos?ci. Nalez?nos?c? za dostarczone artyku³y spoz?ywcze be?dzie p³atna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesia?c s?wiadczonych dostaw.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15860000-4, 15500000-3, 15112000-6, 15119000-5, 15131100-6, 15131130-5, 03221000-6, 03222300-6, 03222200-5, 15980000-1, 15320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Ró¿ne artyku³y spo¿ywcze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
139851.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Spó³ka z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
133270.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: kawa, herbata i produkty podobne |
|
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: postêpowanie zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu |
|
|
CZÊ¦Æ NR: 3 NAZWA: nabia³ |
|
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: postêpowanie zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu |
|
|
CZÊ¦Æ NR: 4 NAZWA: miêso, wêdlina |
|
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: postêpowanie zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu |
|
|
CZÊ¦Æ NR: 5 NAZWA: owoce, warzywa |
|
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: postêpowanie zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu |
|
|
CZÊ¦Æ NR: 6 NAZWA: napoje |
|
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: postêpowanie zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - w postêpowaniu nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu |
|
|
CZÊ¦Æ NR: 7 NAZWA: soki t³oczone |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
13860.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIURKOM-FLAMPOL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
14910.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUDY ¦L¡SKIEJ
- ¦WIADCZENIE US£UG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZE¬WIEÑ W RUDZIE ¦L¡SKIEJ
- Przeprowadzenie szkoleñ zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. Kszta³towanie Zawodowych Umiejêtno¶ci: Rudzki Model Edukacji - czê¶æ 4
- Przeprowadzenie szkoleñ zawodowych dla uczniów w ramach projektu pn. "Kszta³towanie Zawodowych Umiejêtno¶ci: Rudzki Model Edukacji" - czê¶æ 3.
- Zakup wraz z dostaw± artyku³ów ¿ywno¶ciowych (produktów spo¿ywczych) dla Szko³y Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie ¦l±skiej
- Adm.261.4.2025 - Us³uga polegaj±ca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czysto¶ci w budynku oraz wokó³ budynku S±du Rejonowego w Rudzie ¦l±skiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa wyrobów wykonanych z w³ókniny medycznej
wiêcej: przetargi w Rudzie ¦l±skiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 5 W O£AWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artyku³ów spo¿ywczych - ró¿ne suche, warzyw, owoców, miês, wêdlin i drobiu, nabia³u do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kie³piñskiej w podziale na 8 czê¶ci
- "Dostawa artyku³ów spo¿ywczych z podzia³em na czê¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostek o¶wiatowych prowadzonych przez Gminê Oroñsko
wiêcej: Warzywa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





