Ogłoszenie z dnia 2019-07-01
Ogłoszenie nr 510133124-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.
Przedszkole Samorządowe nr 4: Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wszystko zaczyna się w przedszkolu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Samorządowe nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 20040622700000,
ul. ul. Sokólska
2,
15-865
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 652 70 97, e-mail
ps4@um.białystok.pl, faks
85 652 70 97.
Adres strony internetowej (url): www.ps4.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-47/PS4/UEII/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania przetargowego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki, jest oferta przedłożona Zamawiającemu w zakresie: Zakupu i dostawy wyposażenia i pomocy dydaktycznych dotyczących: cz. 1 "Wyposażenia sal dydaktycznych" oraz cz. 6 "Zajęć logopedycznych", stanowiących kontynuację postępowania przetargowego o tożsamym zakresie: sygn.: ZP-37/PS4/UE/19.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30200000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie sal dydaktycznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44926.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55172.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zajęcia logopedyczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20626.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23999.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający unieważnił cz. 1 pn.: "Wyposażenie sal dydaktycznych" oraz cz. 6 "Zajęcia logopedyczne" w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (sygn.: ZP-37/PS4/UEII/19) bowiem złożone oferty nie odpowiadały warunkom ujętym w załączniku wartościowym stanowiącym załącznik do SIWZ, co stanowiło naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP i w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, unieważnił ww. części postępowania. Powyższe stanowi kontynuację postępowania przetargowego w tożsamym zakresie - sygn.: ZP-37/PS4/UE/19
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (IV)
- Jednorazowa dostawa z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - dostawa papieru do drukowania; Zadanie nr 2 - dostawa płyt CD, DVD, Bluray
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- Zakup wraz z dostawą elementów i podzespołów elektronicznych na potrzeby Wydziału Elektrycznego i Wydziału Mechanicznego w ramach projektu "PB 5.0" - ZK-DZP.262.103.2025
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku.
- ZK-DZP.262.109.2025 - Zakup wraz z dostawą sprzętu multimedialnego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznych oraz mebli z podziałem na części w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Dostawa i montaż wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Skułach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem, tabletu i monitorów interaktywnych na potrzeby jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Zbuczyn
- Zakup sprzętu informatycznego: Zakup laptopów z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym; Zakup komputerów typu "All in One"; Zakup monitorów eliptycznych; Zakup pancernego laptopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





