To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-20
Ogłoszenie nr 510125040-N-2019 z dnia 20-06-2019 r.
Biblioteka Raczyńskich: Modernizacja filii nr 4 Biblioteki Raczyńskich, przy ulicy Lodowej 4 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545806-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zgodnie z art. 15 ust. 2 oraz 3 w związku z art. 15 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp., Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielnie Zamówienia Publicznego osobie trzeciej (pełnomocnikowi), tj.: Panu Arkadiuszowi Bocian prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą "ARKADIUSZ BOCIAN ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DORADZTWO PRAWNE" z siedzibą w Poznaniu, ul. Jeleniogórska 1/3E lok. 122, 60-179 Poznań.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Biblioteka Raczyńskich, Krajowy numer identyfikacyjny 27765800000000,
ul. Pl. Wolności
19,
61-739
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8529868, 8521734, e-mail
sekret@bracz.edu.pl, faks
618 529 868.
Adres strony internetowej (url): http://www.bracz.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.bracz.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja filii nr 4 Biblioteki Raczyńskich, przy ulicy Lodowej 4 w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/2019/pn
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja filii nr 4 Biblioteki Raczyńskich, przy ulicy Lodowej 4 w Poznaniu oraz usługi i dostawy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. 2. Realizacja zadania ma na celu dostosowanie budynku do obecnie obowiązujących przepisów w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, ochrony przeciwpożarowej i wentylacji pomieszczeń oraz prace zmierzające do wymiany zużytych instalacji sanitarnych i elektrycznych, podniesienia standardu wyposażenia i wykończenia pomieszczeń, zmiany funkcjonalne umożliwiające prowadzenie innych działalności kulturalnych. 3. W budynku przewidziano podział funkcjonalny zgodnie z podziałem na kondygnacje: 3.1. Parter - pomieszczenia wypożyczalni, komunikacja, wydzielona klatka schodowa, sala wielofunkcyjna, pomieszczenia techniczne i porządkowe oraz winda zewnętrzna. 3.2. 1 Piętro (antresola) - pomieszczenia biurowe i socjalne, pomieszczenia wypożyczalni, wydzielona klatka schodowa i sanitariaty. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: 4.1. Roboty budowlane: demontażowe i rozbiórkowe, wykonanie nowych otworów i przekuć, skuwanie starych tynków, uzupełnienia pęknięć, wykonanie fundamentowania pod windę, izolacje, nanoszenie nowych warstw wykończeniowych, wyrównywanie ścian, nowe ścianki działowe, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, roboty tynkarskie i malarskie, wymiana podłoży pod posadzki, roboty okładzinowe i posadzkowe, dostawa i montaż windy, 4.2. Roboty instalacyjne wod-kan, centralnego ogrzewania, instalacja hydrantowa, elektryczne i teletechniczne, sygnalizacji pożaru, wentylacji i klimatyzacji, kanalizacji deszczowej, itd. Szczegółowy wykaz robót znajduje się w projekcie budowlanym i wykonawczym. 5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji. 6. Zamawiający informuje, że zakres prac wskazany w projekcie wykonawczym jest mniejszy niż w pierwotnym projekcie budowlanym, ponieważ Zamawiający zrezygnował z instalacji monitoringu, kontroli dostępu oraz dostawy mebli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45450000-6, 45332000-3, 45331200-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1532019.73
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "MAL-MAX" Garstkowiak Waldemar
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2000103.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach SZOZnMiD w Poznaniu
- Zakup i dostawa tonerów, bębnów, pojemników na zużyte tonery do drukarek laserowych, atramentowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Zakup aparatu USG dla Oddziału Dzieci Młodszych
- Nadzór nad realizacją usługi letniego oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w 2026 roku oraz zimowego utrzymania i oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w sezonie 2026/2027
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- BZP.271.125.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Remont i modernizacja ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 w Nowym Sączu".
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie budowy łącznika ulicy Toruńskiej z ulicą Chełmińską w Lisewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





