To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-19
Ogłoszenie nr 510124349-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału
w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548155-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 85166543300000,
ul. ul. G. Windakiewicza
42618,
32-700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 611 97 40, e-mail
pcprbochnia@wp.pl, faks
14 611 97 40.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RPO-271-2-4/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r. Odbiorcami przedmiotu zamówienia będzie 23 uczestników projektu oraz 7 osób z ich otoczenia w wieku od 25 do 65 lat tj. maksymalnie 30 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby odbiorców o 6 osób na 2 dni przed terminem realizacji wydarzenia i wówczas Zamawiający zapłaci za nie mniej niż 24 osoby. Jako kryterium naboru do uczestnictwa w wydarzeniu Zamawiający uwzględnił diagnozę potrzeb osób z niepełnosprawnościami będących uczestnikami projektu pn. Szansa na rozwój oraz przeprowadzone dotychczas (od 2017 r.) zajęcia zmierzające do kształtowania kompetencji i umiejętności społecznych uczestników projektu. Uczestnicy wydarzenia potrzebują szczególnie odreagowania sytuacji napięcia emocjonalnego i doświadczenia relaksu oraz funkcjonowania w relacjach interpersonalnych z uwzględnieniem przyjętych norm społecznych i ćwiczeniem adaptacji do nowych sytuacji. Odbiorcy zamówienia zamieszkują teren Powiatu Bocheńskiego w Małopolsce. Większość odbiorców przedmiotu zamówienia osobiście nigdy nie była nad morzem. Wykonawca powinien zwrócić uwagę na szczególne potrzeby odbiorców - osób z niepełnosprawnościami wynikające z obniżonej sprawności psychofizycznej. Wśród odbiorców nie ma osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, balkonika lub kul. Miejscem treningu i rekreacji powinna być podróż i pobyt w miejscowości o charakterze wypoczynkowo - rekreacyjnym nad Morzem Bałtyckim w Polsce. Program wydarzenia powinien obejmować: a) usługę trenera/koordynatora lub trenerów/koordynatorów zapewniających prawidłową realizację programu i całodobową opiekę nad grupą osób w czasie podróży i podczas pobytu w miejscach realizacji wydarzenia. Trener/koordynator w imieniu organizatora dba o właściwy przebieg programu, dopilnowanie, aby uczestnicy bezpiecznie i w komfortowych warunkach odbyli podróż do miejsca docelowego, zaś na miejscu dba o sprawne zakwaterowanie, właściwe wyżywienie oraz realizacje wszystkich punktów programu w czasie trwania wydarzenia. Zadaniem trenera/koordynatora jest skutecznie pomagać uczestnikom wydarzenia w zaspokajaniu ich potrzeb i przekazywać kompetencje społeczne. Od osób/osoby, które będą realizować to zadanie Zamawiający oczekuje wysokiego poziomu inteligencji społecznej, komunikatywności, empatii, życzliwości i wrażliwości. Wymagane jest wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku praca socjalna lub terapeuta zajęciowy lub psycholog lub pedagog lub socjolog lub socjoterapeuta lub nauki o rodzinie. b) grupowy przejazd osób z bagażami na trasie z Bochni do miejsca docelowego i z powrotem wraz z opłatami za bilety komunikacji publicznej, w tym bilety kolejowe związane z przejazdem. Przejazd koleją musi być zapewniony w jednym wagonie dla całej grupy i co najwyżej z jedną przesiadką na trasie. c) zakwaterowanie (6 dób) w obiekcie przystosowanym do przyjmowania zorganizowanych grup wraz z zapleczem rekreacyjno-wypoczynkowym. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach. 1) Obiekt musi spełniać standard noclegów w co najmniej hotelu dwugwiazdkowym (co nie oznacza, że musi to być hotel dwugwiazdkowy, a oznacza, że standard ośrodka musi być spełniony jak dla hotelu dwugwiazdkowego). Standard określa ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 238) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166) - potwierdzeniem spełnienia standardu będzie oświadczenie złożone do oferty, gdzie Wykonawca/Usługodawca potwierdza fakt spełnienia kryterium SIWZ. 2) do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 lub 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio (2 + 2 + łazienka). Odbiorcy zamówienia muszą być zakwaterowani w jednym budynku, w pokojach rozmieszczonych blisko siebie. 3) w pokojach powinny znajdować się jednoosobowe łóżka z pościelą. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju z wyjątkiem małżeństw. 4) woda butelkowana w ilości 0,5 litra/na osobę/na dzień, papier toaletowy w standardzie wliczone w cenę pokoju 5) sala do przeprowadzenia zajęć z programu treningu do dyspozycji uczestników na cały czas pobytu, wyposażona w stoliki i krzesła, adekwatnie do liczby odbiorców. 6) możliwość korzystania ze sprzętu audiowizualnego i Internetu bez dodatkowych opłat, 7) obiekt, w którym zostanie zakwaterowana grupa odbiorców nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Należy załączyć do formularza ofertowego zdjęcia pokoi i sali lub link do strony internetowej obiektu, na których takie zdjęcia są dostępne. 8) Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów poniesionych przez Gości hotelowych - odbiorców zamówienia, np. korzystania przez gości z minibarów, kosztów rozmów telefonicznych oraz dodatkowych płatnych usług hotelowych. d) Opracowanie i realizację programu treningowego zawierającego w szczególności: 1) prowadzenie ćwiczeń (min. 1 godz. dziennie) z zakresu umiejętności komunikacji interpersonalnej w grupie uczestników 2) organizację zajęć (min. 3 godz. dziennie) mających na celu zwiększanie samoświadomości odbiorców rozumianej jako kontakt ze swoimi potrzebami biologicznymi, psychicznymi i duchowymi - rozpoznawanie, nazywanie i realizowanie potrzeb i uczuć jako sposób na redukowanie stresu wewnątrz psychicznego i podatności na stresory zewnętrzne (praca nad kontaktem z ciałem - doświadczenia zmysłowe, świadomy oddech, relaksacja), 3) zapewnienie odbiorcom możliwości plażowania, spacerów wzdłuż plaży, korzystania z lokalnych atrakcji (w cenie zamówienia). Oferent powinien dołączyć do oferty ramowy program treningowy uwzględniający w/w wymagane zajęcia. Ramowy program powinien zawierać: ? określenie kwalifikacji personelu przewidywanego do wykonania poszczególnych działań (od osób/osoby, które będą realizować to zadanie zamawiający oczekuje wysokiego poziomu inteligencji społecznej, komunikatywności, empatii, życzliwości i wrażliwości. Wymagane jest wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku praca socjalna lub terapeuta zajęciowy lub psycholog lub pedagog lub socjolog lub socjoterapeuta lub nauki o rodzinie), ? przewidywany czas trwania działania, ? miejsce realizacji i rozkład poszczególnych punktów programu. Dotychczas odbiorcy zamówienia uczestniczyli w wyjazdowych treningach kompetencji i umiejętności społecznych z wykorzystaniem możliwości ćwiczenia zaradności w niecodziennych warunkach i sytuacjach z kształtowaniem prawidłowych kontaktów międzyludzkich i postaw społecznych, w warsztatach z zakresu uczestnictwa w kulturze (Koncerty Noworoczne, spektakle teatralne, wyjście do kina, na kręgle, poznawanie zasad savoir-vivre), w zajęciach usprawniających psychoruchowo na siłowni i na pływalni, w warsztatach rękodzielniczych (wykonywanie prac ręcznych np. stroiki, palmy, kartki, biżuteria), w indywidualnym wsparciu psychologicznym, w grupowych warsztatach psychologicznych nt. zmiany, decyzji, inspiracji, autoprezentacji, warsztaty nt. wiedzy o wolontariacie, w warsztatach z zakresu umiejętności komputerowych, udzielania pierwszej pomocy, przygotowywania i podawania posiłków. e) wyżywienie składające się z: 1) suchego prowiantu i napojów na czas podróży tam i z powrotem do Bochni tj. min. 4 bułki po 80 g z serem i jarzynami, 1 banan, 1 jabłko, 1 baton wysokoenergetyczny, 2 butelki wody mineralnej niegazowanej po 0,5 litra w ilości porcji adekwatnie do liczby odbiorców oraz 2) 6 śniadań podawanych w formie stołu szwedzkiego, 3) 5 obiadów i 6 kolacji w tym każdy obiad powinien być dwudaniowy z deserem złożony z dań tradycyjnych oraz dania wegetariańskie (różne dania w kolejnych dniach) składające się z: 1zup - min. 300 ml każda zupa/os., 2rodzajów dania głównego na ciepło (np. mięso, ryby, wege) - min. 120 g każdy rodzaj/os., 3rodzajów warzyw (np. na ciepło, surówki, sałatki) - min. 80 g każdy rodzaj/os., 4rodzajów dodatków na ciepło (np. makaron, ryż, kasza, ziemniaki) - min. 120 g każdy rodzaj/os. oraz możliwość korzystania z napojów zimnych (sok, woda mineralna) i gorących (kawa i herbata) bez limitu. Posiłki powinny być przygotowane z różnych grup produktów spożywczych i powinny zawierać warzywa i owoce, powinny być sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, w tym zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, w celu wykonania przedmiotu zamówienia, wpisany jest do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej - potwierdzeniem jest oświadczenie złożone do oferty, gdzie Wykonawca/Usługodawca potwierdza fakt spełnienia kryterium SIWZ. Wykonawca powinien zapewnić właściwy poziom świadczonej usługi, przy zachowaniu powszechnie obowiązujących norm kultury i zasad współżycia społecznego. f) Ubezpieczenie NNW dla uczestników wydarzenia w czasie podróży i pobytu na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000,00 zł na osobę
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55100000-1
Dodatkowe kody CPV: 55270000-3, 55240000-4, 55300000-3, 80570000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Galicyjskie Centrum Edukacji Sp zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43980
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie urobku pochodzącego z robót górniczych w wyrobiskach dołowych w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o."
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Bochnia, jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Bochnia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Miasta Bochnia
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni JRG.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni SLOp.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja przyjęcia - spotkania wigilijnego w restauracji dla 90 konsumentów - zagranicznej społeczności studenckiej
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- "Świadczenie w 2026 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie"
- Usługi hotelowe i cateringowe w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Elektryk" w Nowej Soli
- "Kompleksowa organizacja i realizacja usług noclegowych, gastronomicznych oraz transportowych dla pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





