eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaUsługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-19

Ogłoszenie nr 510124349-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548155-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 85166543300000, ul. ul. G. Windakiewicza 42618, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 611 97 40, e-mail pcprbochnia@wp.pl, faks 14 611 97 40.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/pcprwbochni

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPO-271-2-4/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 7-dniowego treningu i rekreacji dla 30 osób z Powiatu Bocheńskiego w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 23 osób z niepełnosprawnościami na zakończenie współudziału w projekcie pn. Szansa na rozwój - aktywna integracja w Powiecie Bocheńskim i 7 osób z ich otoczenia w czerwcu 2019 r. Odbiorcami przedmiotu zamówienia będzie 23 uczestników projektu oraz 7 osób z ich otoczenia w wieku od 25 do 65 lat tj. maksymalnie 30 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby odbiorców o 6 osób na 2 dni przed terminem realizacji wydarzenia i wówczas Zamawiający zapłaci za nie mniej niż 24 osoby. Jako kryterium naboru do uczestnictwa w wydarzeniu Zamawiający uwzględnił diagnozę potrzeb osób z niepełnosprawnościami będących uczestnikami projektu pn. Szansa na rozwój oraz przeprowadzone dotychczas (od 2017 r.) zajęcia zmierzające do kształtowania kompetencji i umiejętności społecznych uczestników projektu. Uczestnicy wydarzenia potrzebują szczególnie odreagowania sytuacji napięcia emocjonalnego i doświadczenia relaksu oraz funkcjonowania w relacjach interpersonalnych z uwzględnieniem przyjętych norm społecznych i ćwiczeniem adaptacji do nowych sytuacji. Odbiorcy zamówienia zamieszkują teren Powiatu Bocheńskiego w Małopolsce. Większość odbiorców przedmiotu zamówienia osobiście nigdy nie była nad morzem. Wykonawca powinien zwrócić uwagę na szczególne potrzeby odbiorców - osób z niepełnosprawnościami wynikające z obniżonej sprawności psychofizycznej. Wśród odbiorców nie ma osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, balkonika lub kul. Miejscem treningu i rekreacji powinna być podróż i pobyt w miejscowości o charakterze wypoczynkowo - rekreacyjnym nad Morzem Bałtyckim w Polsce. Program wydarzenia powinien obejmować: a) usługę trenera/koordynatora lub trenerów/koordynatorów zapewniających prawidłową realizację programu i całodobową opiekę nad grupą osób w czasie podróży i podczas pobytu w miejscach realizacji wydarzenia. Trener/koordynator w imieniu organizatora dba o właściwy przebieg programu, dopilnowanie, aby uczestnicy bezpiecznie i w komfortowych warunkach odbyli podróż do miejsca docelowego, zaś na miejscu dba o sprawne zakwaterowanie, właściwe wyżywienie oraz realizacje wszystkich punktów programu w czasie trwania wydarzenia. Zadaniem trenera/koordynatora jest skutecznie pomagać uczestnikom wydarzenia w zaspokajaniu ich potrzeb i przekazywać kompetencje społeczne. Od osób/osoby, które będą realizować to zadanie Zamawiający oczekuje wysokiego poziomu inteligencji społecznej, komunikatywności, empatii, życzliwości i wrażliwości. Wymagane jest wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku praca socjalna lub terapeuta zajęciowy lub psycholog lub pedagog lub socjolog lub socjoterapeuta lub nauki o rodzinie. b) grupowy przejazd osób z bagażami na trasie z Bochni do miejsca docelowego i z powrotem wraz z opłatami za bilety komunikacji publicznej, w tym bilety kolejowe związane z przejazdem. Przejazd koleją musi być zapewniony w jednym wagonie dla całej grupy i co najwyżej z jedną przesiadką na trasie. c) zakwaterowanie (6 dób) w obiekcie przystosowanym do przyjmowania zorganizowanych grup wraz z zapleczem rekreacyjno-wypoczynkowym. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach. 1) Obiekt musi spełniać standard noclegów w co najmniej hotelu dwugwiazdkowym (co nie oznacza, że musi to być hotel dwugwiazdkowy, a oznacza, że standard ośrodka musi być spełniony jak dla hotelu dwugwiazdkowego). Standard określa ustawa o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 238) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166) - potwierdzeniem spełnienia standardu będzie oświadczenie złożone do oferty, gdzie Wykonawca/Usługodawca potwierdza fakt spełnienia kryterium SIWZ. 2) do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 lub 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym lub typu studio (2 + 2 + łazienka). Odbiorcy zamówienia muszą być zakwaterowani w jednym budynku, w pokojach rozmieszczonych blisko siebie. 3) w pokojach powinny znajdować się jednoosobowe łóżka z pościelą. Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju z wyjątkiem małżeństw. 4) woda butelkowana w ilości 0,5 litra/na osobę/na dzień, papier toaletowy w standardzie wliczone w cenę pokoju 5) sala do przeprowadzenia zajęć z programu treningu do dyspozycji uczestników na cały czas pobytu, wyposażona w stoliki i krzesła, adekwatnie do liczby odbiorców. 6) możliwość korzystania ze sprzętu audiowizualnego i Internetu bez dodatkowych opłat, 7) obiekt, w którym zostanie zakwaterowana grupa odbiorców nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Należy załączyć do formularza ofertowego zdjęcia pokoi i sali lub link do strony internetowej obiektu, na których takie zdjęcia są dostępne. 8) Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów poniesionych przez Gości hotelowych - odbiorców zamówienia, np. korzystania przez gości z minibarów, kosztów rozmów telefonicznych oraz dodatkowych płatnych usług hotelowych. d) Opracowanie i realizację programu treningowego zawierającego w szczególności: 1) prowadzenie ćwiczeń (min. 1 godz. dziennie) z zakresu umiejętności komunikacji interpersonalnej w grupie uczestników 2) organizację zajęć (min. 3 godz. dziennie) mających na celu zwiększanie samoświadomości odbiorców rozumianej jako kontakt ze swoimi potrzebami biologicznymi, psychicznymi i duchowymi - rozpoznawanie, nazywanie i realizowanie potrzeb i uczuć jako sposób na redukowanie stresu wewnątrz psychicznego i podatności na stresory zewnętrzne (praca nad kontaktem z ciałem - doświadczenia zmysłowe, świadomy oddech, relaksacja), 3) zapewnienie odbiorcom możliwości plażowania, spacerów wzdłuż plaży, korzystania z lokalnych atrakcji (w cenie zamówienia). Oferent powinien dołączyć do oferty ramowy program treningowy uwzględniający w/w wymagane zajęcia. Ramowy program powinien zawierać: ? określenie kwalifikacji personelu przewidywanego do wykonania poszczególnych działań (od osób/osoby, które będą realizować to zadanie zamawiający oczekuje wysokiego poziomu inteligencji społecznej, komunikatywności, empatii, życzliwości i wrażliwości. Wymagane jest wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku praca socjalna lub terapeuta zajęciowy lub psycholog lub pedagog lub socjolog lub socjoterapeuta lub nauki o rodzinie), ? przewidywany czas trwania działania, ? miejsce realizacji i rozkład poszczególnych punktów programu. Dotychczas odbiorcy zamówienia uczestniczyli w wyjazdowych treningach kompetencji i umiejętności społecznych z wykorzystaniem możliwości ćwiczenia zaradności w niecodziennych warunkach i sytuacjach z kształtowaniem prawidłowych kontaktów międzyludzkich i postaw społecznych, w warsztatach z zakresu uczestnictwa w kulturze (Koncerty Noworoczne, spektakle teatralne, wyjście do kina, na kręgle, poznawanie zasad savoir-vivre), w zajęciach usprawniających psychoruchowo na siłowni i na pływalni, w warsztatach rękodzielniczych (wykonywanie prac ręcznych np. stroiki, palmy, kartki, biżuteria), w indywidualnym wsparciu psychologicznym, w grupowych warsztatach psychologicznych nt. zmiany, decyzji, inspiracji, autoprezentacji, warsztaty nt. wiedzy o wolontariacie, w warsztatach z zakresu umiejętności komputerowych, udzielania pierwszej pomocy, przygotowywania i podawania posiłków. e) wyżywienie składające się z: 1) suchego prowiantu i napojów na czas podróży tam i z powrotem do Bochni tj. min. 4 bułki po 80 g z serem i jarzynami, 1 banan, 1 jabłko, 1 baton wysokoenergetyczny, 2 butelki wody mineralnej niegazowanej po 0,5 litra w ilości porcji adekwatnie do liczby odbiorców oraz 2) 6 śniadań podawanych w formie stołu szwedzkiego, 3) 5 obiadów i 6 kolacji w tym każdy obiad powinien być dwudaniowy z deserem złożony z dań tradycyjnych oraz dania wegetariańskie (różne dania w kolejnych dniach) składające się z: 1zup - min. 300 ml każda zupa/os., 2rodzajów dania głównego na ciepło (np. mięso, ryby, wege) - min. 120 g każdy rodzaj/os., 3rodzajów warzyw (np. na ciepło, surówki, sałatki) - min. 80 g każdy rodzaj/os., 4rodzajów dodatków na ciepło (np. makaron, ryż, kasza, ziemniaki) - min. 120 g każdy rodzaj/os. oraz możliwość korzystania z napojów zimnych (sok, woda mineralna) i gorących (kawa i herbata) bez limitu. Posiłki powinny być przygotowane z różnych grup produktów spożywczych i powinny zawierać warzywa i owoce, powinny być sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny, w tym zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki, w celu wykonania przedmiotu zamówienia, wpisany jest do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej - potwierdzeniem jest oświadczenie złożone do oferty, gdzie Wykonawca/Usługodawca potwierdza fakt spełnienia kryterium SIWZ. Wykonawca powinien zapewnić właściwy poziom świadczonej usługi, przy zachowaniu powszechnie obowiązujących norm kultury i zasad współżycia społecznego. f) Ubezpieczenie NNW dla uczestników wydarzenia w czasie podróży i pobytu na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000,00 zł na osobę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55100000-1


Dodatkowe kody CPV: 55270000-3, 55240000-4, 55300000-3, 80570000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Galicyjskie Centrum Edukacji Sp zo.o.
Email wykonawcy: biuro@gce.krakow.pl
Adres pocztowy: ul. Bronowicka 73
Kod pocztowy: 30-091
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43980
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41550
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49710
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.