eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaSukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BOCHNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850012781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karolina 14 G

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146125990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiatbochenski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsbochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny- jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Dom Pomocy Społecznej w Bochni

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b4e4b20-a0f5-47ba-8229-9b0b4065611c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073439/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b4e4b20-a0f5-47ba-8229-9b0b4065611c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej dps@powiatbochenski.pl .
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3) ADRES STRONY INTERNETOWEJ PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9b4e4b20-a0f5-47ba-8229-9b0b4065611c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI.SWZ. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KS 271-1/2/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
2) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
3) Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet I Zamówienia pieczywo: weka ilość 4000 kg, bułka grahamka ilość 9000 szt., bułka kajzerka ilość 13000 szt., bułka tarta ilość 150 kg, chałka krojona ilość 160 kg, chleb graham ilość 800 kg, pszenno- żytni krojony ilość 3500 kg, chleb żytni krojony 3200 kg., chleb słonecznikowy 600 kg, drożdżówka z owocami ilość 2500 szt., drożdżówka z serem ilość 2500 szt., ciasto drożdżowe z owocami ilość 50 kg, ciasto drożdżowe b/cukru ilość 20 kg., bułeczka maślana 1000 szt. Wg grupy CPV 15800000-6 Art. spożywcze, kod CPV 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet II Zamówienia ciasta: ciasta: jojo ilość 80 kg, sernik krakowski ilość 100 kg, szarlotka ilość 100 kg, zawijaniec drożdżowy orzechowy ilość 50 kg., zawijaniec, drożdżowy z makiem ilość 50 kg, piernik z bakaliami ilość 200 kg, babka piaskowa ilość 300 kg; ciastka kruche z nadzieniem ilość 50 kg, ciasto deserowe tortowe ilość 50 kg., rurki z kremem ilość 10 kg,, rolada budyniowa lub czekoladowa 50 kg, ciasto jogurtowe z owocami ilość 100 kg., kapuśniaki ilość 40 kg., pączki 157 szt. Wg grupy CPV 15800000-6 (art. spożywcze), wspólny kod CPV 15812000-3 Wyroby ciastkarskie i ciasta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet III Zamówienia jajka: jajka z chowu na wolnym wybiegu „1” kl. A „L” ilość 24 000 szt., Jajka pochodzące z chowu ściółkowego „2” kl. A „L” ilość 24 000 szt. Wg grupy CPV 03142500-3 Jajka

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet IV Zamówienia ryby: makrela wędzona ilość 60 kg, śledź marynowany „rolmopsy” ilość 100 kg, dorsz czerniak – ryba mrożona ilość 200 kg. , miruna filet mrożony ilość 500 kg.
Wg grupy CPV 15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15221000-3 Ryby mrożone, kod CPV 15234000-7 Ryby wędzone

4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet V Zamówienia wędliny drobiowe: szynkowa z indyka ilość 250 kg, pasztet drobiowy pieczony 500 kg., polędwica z indyka w galarecie ilość 150 kg., polędwica z piersi kurczaka ilość 100 kg. kiełbasa podsuszana z indyka 120 kg., parówka z kurczaka ilość 450 kg.
Wg grupy CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15131130-5 Wędliny, kod CPV 15131310-1 Pasztety.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet VI Zamówienia mięso drobiowe: kurczak tuszka ilość 600 kg, noga (udo) z kurczaka ilość 1200 kg., filet z piersi kurczaka ilość 750 kg., wątróbka z kurczaka ilość 150 kg, żołądki z kurczaka ilość 100 kg, porcja rosołowa ilość 1200 kg, udziec z indyka ilość 1500 kg, udziec z kurczaka ilość 200 kg, filet z piersi indyka ilość 300 kg.
Wg grupy CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15112000-6 Drób, kod CPV 15110000-2 Mięso.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2 Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet VII zamówienia mięso wołowo-wieprzowe: mięso wołowe – gulasz ilość 180 kg, mięso wieprzowe – schab b/k ilość 200 kg., szynka wieprzowa bez kości ilość 300 kg., karczek wieprzowy ilość 40 kg, łopatka wieprzowa bez kości ilość 450 kg., mięso wołowe rosołowe z kością ilość 150 kg, kiełbasa: wiejska domowa ilość 100 kg., toruńska ilość 270 kg., podwawelska ilość 80 kg, biała parzona ilość 90 kg., szynka konserwowa ilość 260 kg., kiełbasa: szynkowa ilość 250 kg., parówki z szynki 50 kg., kiełbasa parówkowa ilość 950 kg., kaszanka wieprzowa ilość 180 kg, szynka gotowana ilość 260 kg., flaki parzone ilość 220 kg., kiełbasa krakowska parzona ilość 400 kg, krakowska podsuszana ilość 100 kg, polędwica sopocka ilość 340 kg., schab pieczony ilość 140 kg., kiełbasa Lisiecka ilość 150 kg., żywiecka ilość 160 kg., szynka z liściem laurowym ilość 200 kg., słonina bez skóry ilość 5 kg. , smalec ilość 150 kg. boczek wędzony ilość 20 kg, szynka wiejska ilość 50 kg., żeberka wieprzowe ilość 100 kg.
Wg grupy CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, kod CPV 15131100-6 Produkty mięsno – wędliniarskie, kod CPV 15131130-5 Wędliny, kod CPV 15131400-9 Produkty wieprzowe, kod CPV 15111000-9 Mięso wołowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet VIII Zamówienia mleko i produkty mleczarskie: mleko 2 % ilość 15000 l., kod CPV15510000-6 kefir ilość 1500 szt. opakowanie 200 g., kod CPV 15551000-5, twaróg półtłusty ilość 1500 kg. ,kod CPV15542100-0 ser żółty tłusty gouda ilość 290 kg., ser mozzarella ilość 50 kg., kod CPV 15544000-3 ser topiony kostka ilość 60 kg, kod CPV 15540000-5, ser twarogowy homogenizowany waniliowy ilość 2000 szt., kod CPV 15540000-5 ser twarogowy homogenizowany z wsadem owocowym ilość 2000 szt., kod CPV 15551320-4 serek twarogowy ziarnisty ze śmietanką ilość 1300 szt., serek maślany ilość 1500 szt., śmietana 18 % tłuszczu ilość 1200 kg, kod CPV 15510000-6, śmietana 30 % tłuszczu 10 kg, jogurt owocowy ilość 9500 szt. kod CPV 15551320-4, jogurt naturalny ilość 3400 szt. ,kod CPV 15551310-1, masło 2000 kg. kod CPV 15530000-2, masło klarowane ilość 40 kg. Wg grupy CPV 15500000-3 (Produkty mleczarskie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet IX Zamówienia art. spożywcze: różne artykuły spożywcze: produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony),kod CPV 15610000-7, kod CPV 15613380-5,kod CPV 15612100-2, kod CPV 15851100-9 sypkie inne (sól, cukier, ryż),kod CPV 15872400-5, kod CVP 15831200-4, kod CPV 15614100-6, herbaty, kod CPV 15863000-5,artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez kod CPV 15871273-8, chrzan, kod CPV 15331110-1,musztarda, kod CPV 15871250-1, oleje kod CPV 15411200-4, koncentrat pomidorowy kod CPV 15331427-6, groszek konserwowy , kod CPV 15331462-3 sałatki, ogórki konserwowe kod CPV 15331500-2, soki kod CPV 15321000-4, dżemy kod CPV 15332290-3 itp.), konserwy rybne kod CPV 15200000-0, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie kod CPV 15872300-4, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele kod CPV 15833100-7, cukierki itp. Wg grupy CPV 15800000-6(art. spożywcze).
Wg grupy CPV 15800000-4(produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych), kod CPV 15820000-2 Sucharki i herbatniki, wyroby piekarskie o przedłużonej trwałości, kod CPV 15830000-5 Cukier i produkty pokrewne, kod CPV 15840000-8 kakao, czekolada i wyroby cukiernicze, kod CPV 15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego, kod CPV 15860000-4 kawa, herbata i podobne produkty, kod CPV 15870000-7 Przyprawy korzenne, kod CPV 15890000-3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone, kod CPV 15891000-0 Zupy i buliony, kod CPV 15893000-4 produkty suszone, kod CPV 15898000-9 Drożdże, kod CPV 15899000-6 proszek do pieczenia.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został dla każdego wydzielonego Pakietu Zamówienia oddzielnie w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet X Zamówienia warzywa i owoce mrożone: mieszanka warzywna min. 6 składnikowa ilość 160 kg, włoszczyzna min. 3 składnikowa ilość 1600 kg., mieszanka kompotowa min. 5 składnikowa ilość 400 kg, fasola szparagowa ilość 300 kg., truskawka ilość 300 kg., śliwka bez pestek ilość 80 kg., kalafior 40/60 różyczki ilość 200 kg., brokuł 40/60 różyczki ilość 550 kg., jagoda ilość 20 kg., borówka amerykańska ilość 20 kg., marchew 10/10 kostka ilość 350 kg, papryka kolorowa paski ilość 20 kg., porzeczka czarna ilość 30 kg., porzeczka czerwona ilość 30 kg, leczo ilość 50 kg., pieczarki plastry ilość 120 kg., szpinak rozdrobniony ilość 160 kg., frytki ziemniaczane mrożone 120 kg.
Wg grupy CPV 15331170-9 Warzywa mrożone, kod CPV 15331100-8 warzywa świeże i mrożone.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest : Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust.2
Przedmiot Zamówienia został podzielony na XI (jedenaście) Pakietów grupujących artykuły żywnościowe według następujących asortymentów:
Pakiet XI Zamówienia warzywa i owoce świeże: banan ilość 2200 kg., burak czerwony świeży ilość 1400 kg., cebula biała ilość 500 kg., cytryna ilość 160 kg., czosnek ilość 200 pałek, fasola „Jaś” drobna ilość 120 kg., grapefruit czerwony ilość 500 kg, groszek omielony ilość 20 kg., gruszki konferencja ilość 300 kg, jabłka I gatunek ilość 8000 kg, kapusta biała ilość 800 kg, kapusta czerwona ilość 150 kg. kapusta kiszona ilość 600 kg., kapusta pekińska ilość 200 kg., kiwi ilość 300 kg., koper zielony ilość 1000 szt., mandarynka ilość 550 kg., marchew korzeń ilość 1600 kg, ogórek zielony szklarniowy 250 kg., ogórki kiszone 300 kg., papryka czerwona 10 kg., pieczarka świeża ilość 80 kg., pietruszka biała korzeń ilość 650 kg. pietruszka natka zielona 1000 pęczek, pomarańcza ilość 1600 kg., pomidor luz szklarniowy ilość 1600 kg., por świeży ilość 200 kg, rzodkiewka ilość 350 pęczek, sałata lodowa ilość 1400 szt., seler korzeń ilość 700 kg., szczypior tradycyjny cienki ilość 1200 pęczek, ziemniaki ilość 15000 kg. ziemniaki młode 1500 kg., arbuz ilość 300 kg. truskawka ilość 100 kg., śliwka 60 kg., brzoskwinie 300 kg., owoce suszone min 5 składnikowe ilość 5 kg.
Wg grupy CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze, kod CPV 15331100-8 warzywa świeże i mrożone, kod CPV 15331130-7 Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa, kod CPV 15331140-0 Warzywa liściaste i kapustne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto zamówienia podstawowego, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
Ocena ofert dokonywana będzie w ramach poszczególnych pakietów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto zamówienia podstawowego, oceniona według kryterium: cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego – waga 100%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto zamówienia podstawowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast oferty pozostałych Wykonawców otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:
Ilość punktów badanej oferty = ( C najn / C bad) x 100 % ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
gdzie:
C najn - najniższa cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego spośród badanych ofert
C bad – cena brutto zamówienia podstawowego oferty badanej.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH tj.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) W ramach V, VI, VII Pakietu Zamówienia- oświadczenia że oferowane wyroby, które tego wymagają , spełniają wymagania przewidziane w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, ustanawiające Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w sprawie bezpieczeństwa żywnościowego – w zakresie wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP.
Zamawiający oceniać będzie potwierdzenie spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie II.8.1) SWZ Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej „spełnia/nie spełnia”. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt II.8.1) ppkt 1) SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Uwaga Wykonawcy! Pomimo przewidzianej możliwości wezwania do uzupełnienia dokumentów przedmiotowych – Zamawiający podkreśla, iż w obecnym stanie prawnym –
w sytuacji kiedy przedmiotowy środek dowodowy nie potwierdzi określonych zgodnie z art. 218 ust.2 wymagań Zamawiającego – uzupełnienie nie będzie możliwe! Bowiem zgodnie z art. 107 ust.2 uzupełnienie przedmiotowych środków przedmiotowych jest możliwe wyłącznie wtedy kiedy są niekompletne lub nie były złożone – jeżeli Zamawiający przewidział możliwość ich uzupełnienia. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz oferty ogólny – załącznik nr 1 do SWZ; podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym
2) formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ – podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu Zamówienia. Formularz nie podlega uzupełnieniu, zawierający wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania (Zamawiający dodatkowo zaleca ale nie wymaga dołączenia formularza w wersji edytowanej).
3) oświadczenie wymienione w pkt. V.1) SWZ czyli Załącznik nr 2A do SWZ; podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ - paragraf 6 ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów niniejszego paragrafu.
3. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie:
a) nazwy Towaru w przypadkach, których nie można było przewidzieć;
b) obniżenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, w przypadku niezamówienia całości Towarów określonych w załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku obniżenia cen jednostkowych Towaru lub w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług;
c) przedłużenie terminu realizacji Umowy o maksymalnie 3 miesięcy, w przypadku niezrealizowania jej wartości na poziomie Zamówienia minimalnego w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia;
d) obniżenia cen jednostkowych Towaru, o których mowa w załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług; spowodowanymi takimi okolicznościami, jak: urzędowa zmiana stawki VAT lub uzasadniona przez producenta zmiana klasyfikacji danego towaru (o ile opis Przedmiotu Umowy dopuszcza zmianę klasyfikacji danego wyrobu). Uwzględnienie zmienionej stawki podatku VAT nastąpi automatycznie z chwilą powstania przesłanek dla dokonania zmiany, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu, o czym Wykonawca poinformuje Zamawiającego;
e) obniżenia cen jednostkowych Towaru określonych w załączniku nr 1 w przypadkach, których nie można było przewidzieć. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych Umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w Załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny;
f) zastąpienia Towaru (zgodnie z przedmiotem Umowy) dotychczas dostarczanego w ramach realizacji Umowy, Towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał Towar, będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku braku dostępności na rynku takiego To-waru (zgodnie z przedmiotem Umowy), wycofania lub wstrzymania produkcji Towaru lub zakazu używania danego Towaru wydanego przez właściwy organ dotychczas dostarczanego Towaru (zgodnie z przedmiotem Umowy), pod warunkiem, iż cena nie ulegnie zwiększeniu;
g) zastąpienia Towaru (zgodnie z przedmiotem Umowy) dotychczas dostarczanego w ramach realizacji Umowy, Towarem (zgodnie z przedmiotem Umowy) o wyższej jakości, w przypadku dostępności na rynku takiego Towaru (zgodnie z przedmiotem Umowy), pod warunkiem, iż cena nie ulegnie zwiększeniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e - Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.