To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-05
Ogłoszenie nr 510111711-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: Ośrodek Pomocy Społecznej: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.2 Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - RIT Subregion Południowy pod nazwą: "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.02-24-0040/18-003 z podziałem na 3 części: CZĘŚĆ NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.02-24-0040/18-003
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539106-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 72745037000000,
ul. ul. Morcinka
18,
43-430
Skoczów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338 533 452, e-mail
ops@um.skoczow.pl, faks
338 533 452.
Adres strony internetowej (url): http://ops.skoczow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.2 Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - RIT Subregion Południowy pod nazwą: "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.02-24-0040/18-003 z podziałem na 3 części: CZĘŚĆ NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PD.270.2868.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.2 Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - RIT Subregion Południowy dla realizowanych projektów pod nazwą, "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 następujące części: CZĘŚĆ NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): DLA CZĘŚCI 1, 2, 3: CPV 80.57.00.00.0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Dla CZĘŚĆI NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. 1.) Termin realizacji. Dla Projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 termin dla pierwszej grupy szkoleniowej: od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2019r. termin dla drugiej grupy szkoleniowej: od dnia 01.10.2019r. do dnia 30.11.2019r. termin dla trzeciej grupy szkoleniowej: od dnia 01.02.2020r. do dnia 31.03.2020r. dla Projekt pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" . WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 termin dla pierwszej grupy szkoleniowej: od dnia 01.05.2019r. do dnia 30.06.2019r. termin dla drugiej grupy szkoleniowej: od dnia 01.03.2020r. do dnia 30.04.2020r. termin dla trzeciej grupy szkoleniowej: od dnia 01.08.2020r. do dnia 30.09.2020r. 2.) Liczebność grup szkoleniowych, czas trwania szkoleń i blok tematyczny. Zajęcia zostaną zorganizowane grupach szkoleniowych liczących nie więcej niż 10 osób, za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek liczebność grupy szkoleniowej może zostać zwiększona do 12 osób. Na zajęcia kursu należy przeznaczyć łącznie dla każdej grupy szkoleniowej 34 godziny dydaktyczne przy zachowaniu następującej tematyki i wymiaru godzinowego : a) autoprezentacja i wystąpienia publiczne - 7 godzin, b) budowanie porozumienia, sprawna komunikacja - 8 godzin, c) reguły komunikacji negocjacyjnej - 6 godzin, d) radzenie sobie ze stresem w życiu zawodowym i rodzinnym - 8 godzin, e) warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 5 godzin, Łącznie 34 godzin (dydaktycznych) tj. 34 x 45 minut Dzienny czas trwania zajęć nie może być mniejszy niż 6 godzin lekcyjnych przy czym dla każdej grupy szkoleniowej przewiduje się nie więcej niż 5 dni szkoleniowych. 3.) Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt, pomoce dydaktyczne i merytoryczne, wydrukowany zestaw materiałów szkoleniowych oraz nośnik pamięci flash (pendrive) o pojemności nie mniejszej niż 16 GB zawierający materiały szkoleniowe. Wykonawca na ww. materiałach przeznaczonych dla uczestników szkolenia zamieści informację o realizowanym projekcie, oznakuje materiały zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz zamieści informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. Logotypy związane z projektem według wytycznych znajdujących się na stronie https://rpo.slaskie.pl/ Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji jeden zestaw szkoleniowy. 4.) Catering i poczęstunek dla uczestników. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkoleń i dzieci, dla których zapewniono opiekę w formie: a) poczęstunku obejmującego kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, cytrynę, drobne słone lub słodkie przekąski lub owoce, soki - w przypadku, gdy zajęcia trwają co najmniej 4 godziny lekcyjne, przy czym warunek ten musi zostać spełniony dla co najmniej 3 ostatnich dni szkoleń. b) obiadu obejmującego dwa dania (240 g/600 kcal, zupę i drugie danie oraz napój) - w przypadku, gdy zajęcia trwają co najmniej 6 godzin lekcyjnych. Warunek ten musi zostać spełniony w trakcie wszystkich 5 dni zajęć. Dla CZĘŚĆI NR 2: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. 1.) Termin realizacji. Dla Projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.08.2019r. do dnia 30.09.2019r. Dla projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" . WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.10.2019r. do dnia 30.11.2019r. 2.) Liczebność grup szkoleniowych, czas trwania szkoleń i blok tematyczny. Zajęcia zostaną zorganizowane w 4 grupach szkoleniowych z czego 2 grupy liczyć będą po 7 uczestników każda, a kolejne 2 grupy liczyć będą po 8 uczestników każda. Na zajęcia kursu należy przeznaczyć łącznie dla każdej grupy szkoleniowej 20 godzin zegarowych przy zachowaniu następującej tematyki: a) budowanie relacji dorosły - dziecko, b) asertywność w relacjach z dziećmi, c) radzenie sobie z uczuciami, d) budowanie relacji między dziećmi, e) problemy wieku dorastania oraz proces usamodzielniania dziecka, f ) nagrody i kary w wychowaniu. Łącznie 20 godzin x 60 minut Dla każdej grupy szkoleniowej przewiduje się nie więcej niż 5 dni szkoleniowych. 3.) Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt, pomoce dydaktyczne i merytoryczne, wydrukowany zestaw materiałów szkoleniowych Wykonawca na ww. materiałach przeznaczonych dla uczestników szkolenia zamieści informację o realizowanym projekcie, oznakuje materiały zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz zamieści informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. Logotypy związane z projektem według wytycznych znajdujących się na stronie https://rpo.slaskie.pl/ Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji jeden zestaw szkoleniowy. 4.) Catering i poczęstunek dla uczestników. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkoleń i dzieci, dla których zapewniono opiekę w formie co najmniej poczęstunku obejmującego kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, cytrynę, drobne słone lub słodkie przekąski lub owoce, soki. Poczęstunek musi zostać zapewniony podczas trwania każdego dnia szkoleń. Dla CZĘŚĆI NR 3: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów. 1.) Termin realizacji. Dla projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.06.2019r. do dnia 31.07.2019r. Dla projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" . WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.09.2019r. do dnia 30.10.2019r. 2.) Liczebność grup szkoleniowych, czas trwania szkoleń i blok tematyczny. Zajęcia zostaną zorganizowane w 4 grupach szkoleniowych z czego każda z grup liczyć będzie po 10 uczestników za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek liczebność grupy szkoleniowej może zostać zwiększona do 12 osób. Na zajęcia kursu należy przeznaczyć łącznie dla każdej grupy szkoleniowej 75 godzin zegarowych przy zachowaniu następującej tematyki i wymiaru godzinowego : a) kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - 15 godzin, b) trening asertywności- 15 godzin, c) trening aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin, d) kształtowanie umiejętności radzenia sobie ze stresem - 15 godzin, e) nabycie umiejętności i wiedzy z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej - 15 godzin. Łącznie 75 godzin x 60 minut Dla każdej grupy szkoleniowej przewiduje się nie więcej niż 15 dni szkoleniowych przy założeniu, że zajęcia będą trwały po 5 godzin zegarowych dziennie. 3.) Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt, pomoce dydaktyczne i merytoryczne, wydrukowany zestaw materiałów szkoleniowych oraz nośnik pamięci flash (pendrive) o pojemności nie mniejszej niż 16 GB zawierający materiały szkoleniowe. Wykonawca na ww. materiałach przeznaczonych dla uczestników szkolenia zamieści informację o realizowanym projekcie, oznakuje materiały zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz zamieści informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. Logotypy związane z projektem według wytycznych znajdujących się na stronie https://rpo.slaskie.pl/ Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji jeden zestaw szkoleniowy. 4.) Catering i poczęstunek dla uczestników. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkoleń i dzieci, dla których zapewniono opiekę w formie co najmniej obiadu obejmującego dwa dania (240 g/600 kcal, zupę i drugie danie oraz napój) - w przypadku, gdy zajęcia trwają co najmniej 6 godzin lekcyjnych. Warunek ten musi zostać spełniony w trakcie wszystkich dni zajęć. Poniżej wspólny opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, nr 2 i nr 3. 1. Miejsce i sposób realizacji szkoleń. 1.1 Preferowany teren miasta Skoczowa. Dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć poza Skoczowem. Miejsce kursu nie powinno być oddalone od gminy Skoczów więcej niż 10 km. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środku transportu we własnym zakresie i pokrycia kosztów przejazdów uczestników w obie strony. Wykonawca będzie zobowiązany także do zapewnienia pomieszczeń szkoleniowych spełniających wymogi wynikające z przepisów. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za wynajętą salę i jej wyposażenie. W celu zapewnienia równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełno- sprawnościami, wymaga się, aby Wykonawca dla celu realizacji szkoleń posiadał odpowiednią bazę lokalową przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim - bez barier architektonicznych. W przypadku prowadzenia zajęć poza Skoczowem środek transportu zapewniony przez Wykonawcę powinien również być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. Wymaga się również aby forma przeprowadzenia zajęć oraz materiały szkoleniowe uwzględniały dostępność dla osób niedosłyszących i niedowidzących. 1.2 Szkolenia powinny odbywać się w tygodniu (dni robocze) w przedziale godzinowym 8.00 - 17.00. 1.3 Nie dopuszcza się możliwości prowadzenia zajęć w formie e-learning. 1.4 Wykonawca umożliwi eksponowanie logotypów projektu w miejscu i czasie prowadzenia zajęć. 1.5 Kursy powinny obowiązkowo zakończyć się wydaniem zaświadczenia ich ukończenia dla każdego/ej uczestnika/czki projektu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz powinny zawierać informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. 1.6. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia w trakcie trwania kursów indywidualnych list obecności wraz z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych, opieki nad dzieckiem, poczęstunku dla dziecka, cateringu i poczęstunku z każdego dnia kursu oraz przekazania tych list Zamawiającemu najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od zakończenia poszczególnych kursów. 1.7 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu i przekazania jej Zamawiającemu najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od daty zakończenia poszczególnych kursów. Dokumentacja powinna obejmować: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający grupową listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, c) dokumentację fotograficzną, d) ankietę ewaluacyjną po zakończeniu każdego kursu. 1.8 Wszystkie dokumenty dotyczące kursów powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz powinny zawierać informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach RPO WSL 2014-2020. 1.9 Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursów, w tym: dokumentacji finansowej, do czasu zamknięcia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (art. 140 i 141 Rozporządzenia ogólnego ), bez uszczerbku dla zasad regulujących pomoc publiczną oraz krajowych przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów w sposób zapewniający dostępność poufność i bezpieczeństwo. Udostępniania jej zarówno Zamawiającemu jak i innym uprawnionym podmiotom odpowiedzialnym za realizację projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.10 Liczebność grupy szkoleniowej nie może przekraczać 12 osób. 1.11 Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej przez cały czas realizacji umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej równej wartości przedmiotu zamówienia. 1.12 Wykonawca opracuje plan zajęć i harmonogram zajęć i przekaże go Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 1.13 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki dzieciom uczestników szkoleń w trakcie trwania zajęć (maksymalnie 8 dzieci w wieku od 3 do lat 7 oraz 6 dzieci od 0 do lat 3 dla każdej odrębnej części zamówienia) wraz z wyżywieniem i poczęstunkiem. Przez zapewnienie opieki rozumie się zapewnienie opieki dla dzieci w przedszkolu / żłobku/ klubie dziecięcym. Dopuszcza się, aby osoba sprawująca opiekę za zgodą uczestnika sprawowała opiekę w miejscu zamieszkania dziecka. Wymaga się aby osoba sprawująca opiekę nad dziećmi posiadała kwalifikacje i warunki określone w Ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (tekst jednolity 2019r. Poz 409 z późn.zm.) 1.14 Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli przebiegu szkolenia oraz frekwencji uczestników, a także wglądu do dokumentów dotyczących realizacji zapisów umowy, w tym do dokumentów finansowych tj. dowodów poniesionych wydatków wraz z dokumentacją sposobu ich wyliczenia, 1.15 Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji związanej z projektem, nie będącej własnością Zamawiającego, o czasu zamknięcia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (art. 140 i 141 Rozporządzenia ogólnego ), bez uszczerbku dla zasad regulujących pomoc publiczną oraz krajowych przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów w sposób zapewniający dostępność poufność i bezpieczeństwo. Zamawiający zastrzega sobie, Instytucji Pośredniczącej oraz innym uprawionym podmiotom przeprowadzającym kontrolę w zakresie prawidłowości realizacji projektu, prawo wglądu we wszystkie dokumenty, w tym dokumenty finansowe Wykonawcy związane z realizacją projektu. 1.16 Zaleca się aby Wykonawca przy przygotowaniu oferty kierował się dokumentem "Wykaz dla dopuszczalnych stawek dla towarów i usług Taryfikator" z grudnia 2016r. dostępny pod adresem: www.rpo.slaskie.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Skoczowie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24480
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Skoczowie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12150
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38660
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- Zagospodarowanie wzgórza Kaplicówka w ramach zadnia pn. "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo (...) - etap I" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Remont drogi polegający na wykonaniu nowej nawierzchni chodników w ramach zadania "Modernizacja chodnika przy ul. Cieszyńskiej w Skoczowie".
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkol. z zakresu przedsiębiorczości z elementami symulacji biz. i gier edukacyjnych z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" real. przez PWK OHP-etap 1b
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





