eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówOśrodek Pomocy SpołecznejZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.2 Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - RIT Subregion Południowy pod nazwą"Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.02-24-0040/18-003 z podziałem na 3 częściCZĘŚĆ NR 1Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 2Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 3Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-05

Ogłoszenie nr 510111711-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Ośrodek Pomocy Społecznej: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.2 Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - RIT Subregion Południowy pod nazwą: "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.02-24-0040/18-003 z podziałem na 3 części: CZĘŚĆ NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.02-24-0040/18-003

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539106-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 72745037000000, ul. ul. Morcinka 18, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 533 452, e-mail ops@um.skoczow.pl, faks 338 533 452.
Adres strony internetowej (url): http://ops.skoczow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ośrodek Pomocy Społecznej: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla uczestników projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.2 Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - RIT Subregion Południowy pod nazwą: "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.02-24-0040/18-003 z podziałem na 3 części: CZĘŚĆ NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PD.270.2868.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.2 Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych - RIT Subregion Południowy dla realizowanych projektów pod nazwą, "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 oraz "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 następujące części: CZĘŚĆ NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. CZĘŚĆ NR 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): DLA CZĘŚCI 1, 2, 3: CPV 80.57.00.00.0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Dla CZĘŚĆI NR 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów. 1.) Termin realizacji. Dla Projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 termin dla pierwszej grupy szkoleniowej: od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2019r. termin dla drugiej grupy szkoleniowej: od dnia 01.10.2019r. do dnia 30.11.2019r. termin dla trzeciej grupy szkoleniowej: od dnia 01.02.2020r. do dnia 31.03.2020r. dla Projekt pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" . WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 termin dla pierwszej grupy szkoleniowej: od dnia 01.05.2019r. do dnia 30.06.2019r. termin dla drugiej grupy szkoleniowej: od dnia 01.03.2020r. do dnia 30.04.2020r. termin dla trzeciej grupy szkoleniowej: od dnia 01.08.2020r. do dnia 30.09.2020r. 2.) Liczebność grup szkoleniowych, czas trwania szkoleń i blok tematyczny. Zajęcia zostaną zorganizowane grupach szkoleniowych liczących nie więcej niż 10 osób, za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek liczebność grupy szkoleniowej może zostać zwiększona do 12 osób. Na zajęcia kursu należy przeznaczyć łącznie dla każdej grupy szkoleniowej 34 godziny dydaktyczne przy zachowaniu następującej tematyki i wymiaru godzinowego : a) autoprezentacja i wystąpienia publiczne - 7 godzin, b) budowanie porozumienia, sprawna komunikacja - 8 godzin, c) reguły komunikacji negocjacyjnej - 6 godzin, d) radzenie sobie ze stresem w życiu zawodowym i rodzinnym - 8 godzin, e) warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 5 godzin, Łącznie 34 godzin (dydaktycznych) tj. 34 x 45 minut Dzienny czas trwania zajęć nie może być mniejszy niż 6 godzin lekcyjnych przy czym dla każdej grupy szkoleniowej przewiduje się nie więcej niż 5 dni szkoleniowych. 3.) Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt, pomoce dydaktyczne i merytoryczne, wydrukowany zestaw materiałów szkoleniowych oraz nośnik pamięci flash (pendrive) o pojemności nie mniejszej niż 16 GB zawierający materiały szkoleniowe. Wykonawca na ww. materiałach przeznaczonych dla uczestników szkolenia zamieści informację o realizowanym projekcie, oznakuje materiały zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz zamieści informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. Logotypy związane z projektem według wytycznych znajdujących się na stronie https://rpo.slaskie.pl/ Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji jeden zestaw szkoleniowy. 4.) Catering i poczęstunek dla uczestników. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkoleń i dzieci, dla których zapewniono opiekę w formie: a) poczęstunku obejmującego kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, cytrynę, drobne słone lub słodkie przekąski lub owoce, soki - w przypadku, gdy zajęcia trwają co najmniej 4 godziny lekcyjne, przy czym warunek ten musi zostać spełniony dla co najmniej 3 ostatnich dni szkoleń. b) obiadu obejmującego dwa dania (240 g/600 kcal, zupę i drugie danie oraz napój) - w przypadku, gdy zajęcia trwają co najmniej 6 godzin lekcyjnych. Warunek ten musi zostać spełniony w trakcie wszystkich 5 dni zajęć. Dla CZĘŚĆI NR 2: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów. 1.) Termin realizacji. Dla Projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.08.2019r. do dnia 30.09.2019r. Dla projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" . WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.10.2019r. do dnia 30.11.2019r. 2.) Liczebność grup szkoleniowych, czas trwania szkoleń i blok tematyczny. Zajęcia zostaną zorganizowane w 4 grupach szkoleniowych z czego 2 grupy liczyć będą po 7 uczestników każda, a kolejne 2 grupy liczyć będą po 8 uczestników każda. Na zajęcia kursu należy przeznaczyć łącznie dla każdej grupy szkoleniowej 20 godzin zegarowych przy zachowaniu następującej tematyki: a) budowanie relacji dorosły - dziecko, b) asertywność w relacjach z dziećmi, c) radzenie sobie z uczuciami, d) budowanie relacji między dziećmi, e) problemy wieku dorastania oraz proces usamodzielniania dziecka, f ) nagrody i kary w wychowaniu. Łącznie 20 godzin x 60 minut Dla każdej grupy szkoleniowej przewiduje się nie więcej niż 5 dni szkoleniowych. 3.) Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt, pomoce dydaktyczne i merytoryczne, wydrukowany zestaw materiałów szkoleniowych Wykonawca na ww. materiałach przeznaczonych dla uczestników szkolenia zamieści informację o realizowanym projekcie, oznakuje materiały zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz zamieści informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. Logotypy związane z projektem według wytycznych znajdujących się na stronie https://rpo.slaskie.pl/ Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji jeden zestaw szkoleniowy. 4.) Catering i poczęstunek dla uczestników. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkoleń i dzieci, dla których zapewniono opiekę w formie co najmniej poczęstunku obejmującego kawę, herbatę, wodę, mleko, cukier, cytrynę, drobne słone lub słodkie przekąski lub owoce, soki. Poczęstunek musi zostać zapewniony podczas trwania każdego dnia szkoleń. Dla CZĘŚĆI NR 3: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów. 1.) Termin realizacji. Dla projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Zawiśle i Bajerki" WND-RPSL.09.01.02-24-003H/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.06.2019r. do dnia 31.07.2019r. Dla projektu pn. "Program na rzecz wzmacniania potencjału społecznego i zawodowego obszaru Górny Bór" . WND-RPSL.09.01.02-24-0040/18-003 Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w okresie od dnia 01.09.2019r. do dnia 30.10.2019r. 2.) Liczebność grup szkoleniowych, czas trwania szkoleń i blok tematyczny. Zajęcia zostaną zorganizowane w 4 grupach szkoleniowych z czego każda z grup liczyć będzie po 10 uczestników za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek liczebność grupy szkoleniowej może zostać zwiększona do 12 osób. Na zajęcia kursu należy przeznaczyć łącznie dla każdej grupy szkoleniowej 75 godzin zegarowych przy zachowaniu następującej tematyki i wymiaru godzinowego : a) kształtowanie umiejętności komunikacji interpersonalnej - 15 godzin, b) trening asertywności- 15 godzin, c) trening aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin, d) kształtowanie umiejętności radzenia sobie ze stresem - 15 godzin, e) nabycie umiejętności i wiedzy z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej - 15 godzin. Łącznie 75 godzin x 60 minut Dla każdej grupy szkoleniowej przewiduje się nie więcej niż 15 dni szkoleniowych przy założeniu, że zajęcia będą trwały po 5 godzin zegarowych dziennie. 3.) Materiały szkoleniowe Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt, pomoce dydaktyczne i merytoryczne, wydrukowany zestaw materiałów szkoleniowych oraz nośnik pamięci flash (pendrive) o pojemności nie mniejszej niż 16 GB zawierający materiały szkoleniowe. Wykonawca na ww. materiałach przeznaczonych dla uczestników szkolenia zamieści informację o realizowanym projekcie, oznakuje materiały zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz zamieści informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. Logotypy związane z projektem według wytycznych znajdujących się na stronie https://rpo.slaskie.pl/ Przed przystąpieniem do realizacji wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji jeden zestaw szkoleniowy. 4.) Catering i poczęstunek dla uczestników. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu dla każdego uczestnika szkoleń i dzieci, dla których zapewniono opiekę w formie co najmniej obiadu obejmującego dwa dania (240 g/600 kcal, zupę i drugie danie oraz napój) - w przypadku, gdy zajęcia trwają co najmniej 6 godzin lekcyjnych. Warunek ten musi zostać spełniony w trakcie wszystkich dni zajęć. Poniżej wspólny opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, nr 2 i nr 3. 1. Miejsce i sposób realizacji szkoleń. 1.1 Preferowany teren miasta Skoczowa. Dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć poza Skoczowem. Miejsce kursu nie powinno być oddalone od gminy Skoczów więcej niż 10 km. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środku transportu we własnym zakresie i pokrycia kosztów przejazdów uczestników w obie strony. Wykonawca będzie zobowiązany także do zapewnienia pomieszczeń szkoleniowych spełniających wymogi wynikające z przepisów. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za wynajętą salę i jej wyposażenie. W celu zapewnienia równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełno- sprawnościami, wymaga się, aby Wykonawca dla celu realizacji szkoleń posiadał odpowiednią bazę lokalową przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim - bez barier architektonicznych. W przypadku prowadzenia zajęć poza Skoczowem środek transportu zapewniony przez Wykonawcę powinien również być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. Wymaga się również aby forma przeprowadzenia zajęć oraz materiały szkoleniowe uwzględniały dostępność dla osób niedosłyszących i niedowidzących. 1.2 Szkolenia powinny odbywać się w tygodniu (dni robocze) w przedziale godzinowym 8.00 - 17.00. 1.3 Nie dopuszcza się możliwości prowadzenia zajęć w formie e-learning. 1.4 Wykonawca umożliwi eksponowanie logotypów projektu w miejscu i czasie prowadzenia zajęć. 1.5 Kursy powinny obowiązkowo zakończyć się wydaniem zaświadczenia ich ukończenia dla każdego/ej uczestnika/czki projektu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Zaświadczenia powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz powinny zawierać informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach w ramach RPO WSL 2014-2020. 1.6. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia w trakcie trwania kursów indywidualnych list obecności wraz z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych, opieki nad dzieckiem, poczęstunku dla dziecka, cateringu i poczęstunku z każdego dnia kursu oraz przekazania tych list Zamawiającemu najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od zakończenia poszczególnych kursów. 1.7 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu i przekazania jej Zamawiającemu najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od daty zakończenia poszczególnych kursów. Dokumentacja powinna obejmować: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający grupową listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, c) dokumentację fotograficzną, d) ankietę ewaluacyjną po zakończeniu każdego kursu. 1.8 Wszystkie dokumenty dotyczące kursów powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach RPO WSL 2014-2020 oraz powinny zawierać informację, że projekt jest współfinansowany przez UE ze środków EFS w ramach RPO WSL 2014-2020. 1.9 Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursów, w tym: dokumentacji finansowej, do czasu zamknięcia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (art. 140 i 141 Rozporządzenia ogólnego ), bez uszczerbku dla zasad regulujących pomoc publiczną oraz krajowych przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów w sposób zapewniający dostępność poufność i bezpieczeństwo. Udostępniania jej zarówno Zamawiającemu jak i innym uprawnionym podmiotom odpowiedzialnym za realizację projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.10 Liczebność grupy szkoleniowej nie może przekraczać 12 osób. 1.11 Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej przez cały czas realizacji umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej w wysokości co najmniej równej wartości przedmiotu zamówienia. 1.12 Wykonawca opracuje plan zajęć i harmonogram zajęć i przekaże go Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 1.13 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki dzieciom uczestników szkoleń w trakcie trwania zajęć (maksymalnie 8 dzieci w wieku od 3 do lat 7 oraz 6 dzieci od 0 do lat 3 dla każdej odrębnej części zamówienia) wraz z wyżywieniem i poczęstunkiem. Przez zapewnienie opieki rozumie się zapewnienie opieki dla dzieci w przedszkolu / żłobku/ klubie dziecięcym. Dopuszcza się, aby osoba sprawująca opiekę za zgodą uczestnika sprawowała opiekę w miejscu zamieszkania dziecka. Wymaga się aby osoba sprawująca opiekę nad dziećmi posiadała kwalifikacje i warunki określone w Ustawie z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (tekst jednolity 2019r. Poz 409 z późn.zm.) 1.14 Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli przebiegu szkolenia oraz frekwencji uczestników, a także wglądu do dokumentów dotyczących realizacji zapisów umowy, w tym do dokumentów finansowych tj. dowodów poniesionych wydatków wraz z dokumentacją sposobu ich wyliczenia, 1.15 Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji związanej z projektem, nie będącej własnością Zamawiającego, o czasu zamknięcia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (art. 140 i 141 Rozporządzenia ogólnego ), bez uszczerbku dla zasad regulujących pomoc publiczną oraz krajowych przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów w sposób zapewniający dostępność poufność i bezpieczeństwo. Zamawiający zastrzega sobie, Instytucji Pośredniczącej oraz innym uprawionym podmiotom przeprowadzającym kontrolę w zakresie prawidłowości realizacji projektu, prawo wglądu we wszystkie dokumenty, w tym dokumenty finansowe Wykonawcy związane z realizacją projektu. 1.16 Zaleca się aby Wykonawca przy przygotowaniu oferty kierował się dokumentem "Wykaz dla dopuszczalnych stawek dla towarów i usług Taryfikator" z grudnia 2016r. dostępny pod adresem: www.rpo.slaskie.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 60 uczestników projektów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Skoczowie
Email wykonawcy: skoczow@zdz.katowice.pl
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 25 43-430 Skoczów
Kod pocztowy: 43-430
Miejscowość: Skoczów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24480
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24480
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104282
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoły dla rodziców dla 30 uczestników projektów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Skoczowie
Email wykonawcy: skoczow@zdz.katowice.pl
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 28 43-430 Skoczów
Kod pocztowy: 43-430
Miejscowość: Skoczów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12150
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12150
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń społecznych dla 40 uczestników projektów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38660
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38660
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.