Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trawiasta 20 B
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-161
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podlaska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10c98c63-bfb6-4fb7-bcc4-abd5a4c657ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137289/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie usługi realizacji warsztatów w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2025r. uczestnikom projektu ,,WYstratujMy Razem"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt „WYstartujMY RAZEM”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10c98c63-bfb6-4fb7-bcc4-abd5a4c657ab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu – np. wnioski o wyjaśnienia SWZ, wymiana informacji i dokumentów między zamawiającym a wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-zamówienia, powołując się na nr referencyjny postępowania
tj. BOA.2710.9.2025. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert). Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP z siedzibą w
Białymstoku (15-161) przy ul. Trawiastej 20 B;
• w Podlaskiej Wojewódzkiej Komendzie wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
z którym można się skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem: e-mail:
iod.podlaska@ohp.pl, osobiście lub pisemnie na adres siedziby firmy
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOA.2710.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia: warsztaty umiejętności społecznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-26 do 2026-01-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II. Warsztaty - zachowania ryzykowne uwzględniające atrakcyjną i innowacyjną formę pracy warsztatowej z młodzieżą (widowisko lub wydarzenie artystyczne lub performance lub spotkanie z ciekawym człowiekiem)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-28 do 2026-01-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III. Warsztaty samorozwoju i motywacji uwzględniające atrakcyjną i innowacyjną formę pracy warsztatowej z młodzieżą (widowisko lub wydarzenie artystyczne lub performance lub spotkanie z ciekawym człowiekiem),
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-29 do 2026-01-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV. Warsztaty technik sportowo-relaksacyjnych uwzględniające atrakcyjną i innowacyjną formę pracy warsztatowej (pokaz artystyczny lub trening sportowy lub trening relaksacyjny)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-28 do 2026-01-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCYZ POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2 posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej.
CZĘŚĆ I. Warsztaty umiejętności społecznych.
a) Wykonawca dysponuje co najmniej 5 specjalistami do prowadzenia zajęć: posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub psychologia lub socjologia lub praca socjalna lub nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii lub pedagogiki lub nauk o rodzinie lub w zakresie umiejętności społecznych, z czego każdy specjalista posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze pracy z młodzieżą (z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych
lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej) w placówkach o charakterze opiekuńczo
– wychowawczym, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, zakładach poprawczych, instytucjach edukacyjnych.
b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
2 warsztatów grupowych o tematyce komunikacji społecznej w placówkach o charakterze opiekuńczo-wychowawczym / młodzieżowych ośrodkach wychowawczych / zakładach poprawczych / instytucjach edukacyjnych pracujących z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem lub znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej.
CZĘŚĆ II. Warsztaty - zachowania ryzykowne uwzględniające atrakcyjną i innowacyjną formę pracy warsztatowej z młodzieżą (widowisko lub wydarzenie artystyczne lub performance lub spotkanie z ciekawym człowiekiem),
c) Wykonawca dysponuje co najmniej 3 specjalistami do prowadzenia zajęć: z czego każdy specjalista posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze pracy z młodzieżą
(z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej) w placówkach o charakterze opiekuńczo–wychowawczym, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, zakładach poprawczych, instytucjach edukacyjnych oraz doświadczenie w organizacji widowisk, wydarzeń artystycznych, performensów, koncertów dla młodzieży.
d) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 warsztaty grupowe o tematyce zachowań ryzykownych w placówkach o charakterze opiekuńczo-wychowawczym /młodzieżowych ośrodkach wychowawczych/ zakładach poprawczych /instytucjach edukacyjnych pracujących z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem lub znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej.
CZĘŚĆ III. Warsztaty samorozwoju i motywacji uwzględniające atrakcyjną i innowacyjną formę pracy warsztatowej z młodzieżą (widowisko lub wydarzenie artystyczne lub performance lub spotkanie z ciekawym człowiekiem),
e) Wykonawca dysponuje co najmniej 3 specjalistami do prowadzenia zajęć: z czego każdy specjalista posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze pracy z młodzieżą
(z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej) w placówkach o charakterze opiekuńczo–wychowawczym, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, zakładach poprawczych, instytucjach edukacyjnych oraz doświadczenie w organizacji widowisk, wydarzeń artystycznych, performensów, koncertów dla młodzieży.
f) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 warsztaty grupowe o tematyce warsztatów samorozwoju i motywacji w placówkach
o charakterze opiekuńczo-wychowawczym / młodzieżowych ośrodkach wychowawczych/ zakładach poprawczych /instytucjach edukacyjnych pracujących z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem lub znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej.
CZĘŚĆ IV. Warsztaty technik sportowo-relaksacyjnych uwzględniające atrakcyjną i innowacyjną formę pracy warsztatowej (pokaz artystyczny lub trening sportowy lub trening relaksacyjny)
g) Wykonawca dysponuje co najmniej 3 specjalistami do prowadzenia zajęć: z czego każdy specjalista posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w w obszarze pracy z młodzieżą (z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym, znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej) w placówkach o charakterze opiekuńczo–wychowawczym, młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, zakładach poprawczych, instytucjach edukacyjnych oraz doświadczenie w organizacji pokazów artystycznych lub treningów sportowych lub treningów relaksacyjnych.
h) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 warsztaty grupowe o tematyce technik sportowo - relaksacyjnych w placówkach o charakterze opiekuńczo-wychowawczym /młodzieżowych ośrodkach wychowawczych/ zakładach poprawczych /instytucjach edukacyjnych pracujących z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem lub znajdującą się z powodu uwarunkowań rodzinnych lub środowiskowych w trudnej sytuacji społecznej.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować taką ilością szkolących, która pozwoli na równoczesne prowadzenie zajęć dla uczestników ze przewidzianych w danej części zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek osobowy jest spełniony jeżeli wykonawcy samodzielnie bądź wspólnie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (możliwość łączenia potencjałów).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7. Uwaga! Wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ) wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:1) OŚWIADCZENIE - aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy
z wykonawców.
2) PEŁNOMOCNICTWO lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy – w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym wykonawcy/jeżeli dotyczy/.
3) Oświadczenie z art. 117 ust.4 ustawy Pzp w przypadku wykonawców występujących wspólnie) – Załącznik nr 6 do SWZ /jeżeli dotyczy/.
4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia /Jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby /jeżeli dotyczy/.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Warunki umowy, które uwzględnione będą w przyszłej umowie z wykonawcą wybranym w wyniku postępowania, zamieszczone są w projektowanych postanowieniach umownych – Załącznik nr 5 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych warunków umowy.2. Każda z części zamówienia powinna być realizowana wg Harmonogramu Zajęć. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość jego zmiany w zakresie zmiany godzin wykonania warsztatów lub zmiany dnia wykonania warsztatów z zaznaczeniem, że nie ulega zmianie okres realizacji zamówienia czyli 26.01-30.01. Zmiany mogą zostać dokonane wyłącznie za obopólną zgodą stron. Strona wnioskująca o zmianę (Wykonawca lub Zamawiający) sporządza wniosek w formie pisemnej w tej sprawie zawierający uzasadnienie konieczności zmiany, który musi zostać zaakceptowany przez drugą stronę. W przypadku braku zgody którejkolwiek ze stron na zmianę obowiązuje Harmonogram Zajęć.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany umowy w formie aneksu mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) nieznaczna zmiana liczby uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, co nie spowoduje zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w Umowie;
b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej itp.) mające wpływ na realizację Umowy;
c) wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na termin realizacji Umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne wyjaśnienia, w których szczegółowo należy opisać zaistniałą sytuację oraz podać przyczynę wystąpienia istotnych okoliczności;
d) zamawiający dopuszcza zmianę osoby realizującej warsztaty jedynie w wyniku zdarzeń losowych, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (np. choroba, wypadek).
Nowy prowadzący powinien posiadać doświadczenie zawodowe, wykształcenie określone w SWZ oraz spełniać standardy ochrony małoletnich; -wykonawca powinien dołączyć oświadczanie o doświadczeniu i wykształceniu prowadzącego wymagane w SWZ oraz oświadczenia i dokumenty określone w SWZ na spełnienie standardów ochrony małoletnich;
e) prawo zmiany terminu realizacji usługi spowodowanej zmianą terminu rozliczania, wdrażania i obowiązywania projektu lub w przypadku innych okoliczności, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis i uzasadnienie oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli będzie ona miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Wykonawca nie ma prawa umieszczania lub żądania umieszczania w zawieranej umowie po wyborze oferty, jakichkolwiek postanowień z wyjątkiem postanowień o charakterze informacyjnym lub wskazujących na sposób wykonywania Umowy w zakresie komunikacji stron i form tej komunikacji.
6. Przyjmuje się, że zapisy postanowień Umowy niezakwestionowane przed złożeniem oferty, zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń w chwili jej zawarcia. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące postanowień umowy, będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji, zgodnie z art. 284 ustawy Pzp.
7. Zmiany treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędne dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmiany dotyczące Wykonawcy lub Zamawiającego, np. zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, adresów poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych Zamawiający nie zalicza do zmian istotnych i podlegających aneksowaniu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkol. z zakresu przedsiębiorczości z elementami symulacji biz. i gier edukacyjnych z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" real. przez PWK OHP-etap 1b
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





