To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-22
Ogłoszenie nr 510108533-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ: Sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 - grudzień 2020)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544830-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540092975-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. GRABOWIECKA
7,
27-400
OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 262 00 23, e-mail
biuro.dps7@home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ostrowiec.naszdps.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Pomoc Społeczna DPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 - grudzień 2020)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.04.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 - grudzień 2020) w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 w okresie od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r. 2. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. 3. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). 4. Wskazane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. 5. Wymagania dodatkowe dotyczące dostarczanych warzyw i owoców: a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. b) dostarczana żywność musi być I gatunku, świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami, c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych, d) bez objawów chorób i pleśni. 6. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego - magazyn w budynku Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego. 7. Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy e-mailem lub faksem najpóźniej na dwa dni przed dostawą. 8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. 9. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji. 10. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 1. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 12. Cały asortyment dostarczany przez Wykonawcę będzie spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty owoce, warzywa i podobne produkty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15300000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53399.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolno-Warzywne - Krzysztof Heba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53399.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania z budżetu obywatelskiego "Budowa boiska piłkarskiego w osiedlu Koszary" w systemie zaprojektuj - wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu - Centrum Kształcenia Zawodowego w podziale na części - 2 półrocze 2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ropczycach w 2025 r.- II etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Lubartowie na rok 2025-2026
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Warzywa i owoce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.