eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyWykonanie zabezpieczenia p/pożarowego budynków SP ZOZ ZOZ Głuchołazy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-16

Ogłoszenie nr 510104850-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej: Wykonanie zabezpieczenia p/pożarowego budynków SP ZOZ ZOZ Głuchołazy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535495-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31766500000000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej 16, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 45 11 280, e-mail zp@zoz.glucholazy.pl, faks 77 45 11 280.
Adres strony internetowej (url): www.zozglucholazy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zabezpieczenia p/pożarowego budynków SP ZOZ ZOZ Głuchołazy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP04/04/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: są ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z: - wymianą starych istniejących bezklasowych drzwi klatek schodowych na stolarkę, drzwi p.poż. w klasie EI 30 i EI 60 (wg przedmiaru) . - montażem stolarki drzwiowej p.poż. wydzielającej strefy, drzwi i ścianki w klasie EI 30, EI 60, drzwi dymoszczelne (wg przedmiaru), w obiektach SP ZOZ ZOZ Szpital w Głuchołazach Szpital nr 1, ul. M.C. Skłodowskiej 16 i SP ZOZ ZOZ w Głuchołazach szpital nr 2, ul. Lompy 2, Pawilon "A" oraz Pawilon "B". W ramach zadania wymagane jest: - wykonanie prac rozbiórkowych polegających na demontażu istniejącej stolarki drzwiowej aluminiowej i płycinowej. Wyniesienie z budynku i utylizacja elementów z rozbiórki (w tym gruzu). Demontaż części stolarki aluminiowej wykonać w sposób umożliwiający możliwość ponownego wbudowania ( uzgodnić z Zamawiającym ), - dostosowanie istniejących otworów drzwiowych do montażu stolarki uwzględniającej minimalne, wymagane prawnie światło przejścia dla drzwi prowadzących na klatkę schodową szerokość przejścia w świetle min. L= 90 cm (przy czym grubość skrzydła po otwarciu nie może pomniejszyć tego wymiaru ), wysokość min 200 cm, drzwi wewnętrzne jednoskrzydłowe szerokość w świetle L=110 cm (przy czym grubość skrzydła po otwarciu nie może pomniejszyć tego wymiaru), wysokość 200 cm . Przy drzwiach dwuskrzydłowych szerokość skrzydła czynnego w świetle L= 110 cm (przy czym grubość skrzydła po otwarciu nie może pomniejszyć tego wymiaru), - powiększenie otworów drzwiowych w ścianach z cegieł, - montaż nowej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej EIS 30, EIS 60 oraz dymoszczelnej, - uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III na ościeżach i innych elementach ,wynikłych z prac przy adaptacyjnych i montażowych, - dwukrotne malowanie wraz z gruntowaniem wykańczanych miejsc farbami emulsyjnymi w kolorystyce dopasowanej do istniejącej kolorystyki pomieszczeń, - naprawy istniejących wykładzin podłogowych PVC oraz ewentualnie montaż progów drzwiowych niwelujących różnice wysokości posadzek, -prace porządkowe po zakończonych pracach budowlanych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jakie musi spełniać, zawarte są w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 218940.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna FENCOM Aleksandra Rączy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mariacka 1C/1
Kod pocztowy: 48-304
Miejscowość: Nysa
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 218940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 272591.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.