To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 510104646-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.
Gmina Miasto Pruszków: Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego nr 1,
ul. Hubala 3 w Pruszkowie.
Zadanie inwestycyjne realizowane będzie przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne realizowane będzie przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524650-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540054481-N-2020; 540053414-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Pruszków, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kraszewskiego
,
05-800
Pruszków, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 587 244, e-mail
bzp@miasto.pruszkow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pruszkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego nr 1, ul. Hubala 3 w Pruszkowie. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie przy współfinansowaniu ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WSR.271.29.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie tynku mineralnego, malowanie farbą silikonową, 2) ocieplenie ścian w poziomie cokołu, wykonanie tynków mozaikowych ścian cokołu, 3) ocieplenie ścian fundamentowych oraz wymiana izolacji fundamentu, 4) wykonanie opaski budynku, 5) ocieplenie stropodachu, naprawa pokrycia dachowego nad wejściem do budynku, wymiana wyłazu dachowego, 6) wymiana drzwi zewnętrznych, 7) wymiana okien PVC, które należy wyposażyć w zamki i klucze, 8)wymiana wewnętrznych parapetów okiennych, wymiana obudów na grzejniki 9) wymiana obróbek blacharskich, 10) wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, 11) wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku, wymiana skrzynki gazowej 12) wyniesienie na docieplenie otworów wentylacyjnych i zabezpieczenie kratkami stalowymi, 13) demontaż kamer, tablic i innych drobnych elementów znajdujących się na elewacji oraz ponowny montaż po zakończeniu prac dociepleniowych, przeniesienie klimatyzatorów na dach budynku, 14) wymiana zwodów pionowych o średnicy 8 mm, 15) wymiana nawierzchni chodnika w zakresie dojścia do pomieszczeń technicznych oraz od strony placu zabaw, 16) roboty instalacyjne związane z regulacją instalacji c.o. i węzła cieplnego, 17) montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych i wewnętrznych, 18) wymiana zewnętrznej obudowy zadaszenia oraz ścian wejścia głównego do budynku wraz z uzupełnieniem posadzki, naprawą tynków na suficie, dwukrotnym malowaniem farbą silikonową, 19) montaż daszków systemowych nad wejściami do budynku, 20) wykonanie budynku gospodarczego, 21) montaż zabudowy aluminiowej lekkiej w poziomie tarasu, 22) wymiana zabudowy aluminiowej wózkarni, 23) Podczas prowadzonych prac należy zabezpieczyć wszystkie wejścia do budynku (np. daszkiem ochronnym systemowym) oraz zastosować pełne pokrycie rusztowań siatką ochronną w celu zminimalizowania uciążliwości związanych z pracami remontowymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45210000-2, 45111300-1, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45450000-6, 45443000-4, 45320000-6, 45261000-4, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1644761.24
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONRESS Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1041726.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 3145W Al. Krakowska i nr 3113W ul. Pruszkowskiej
- Dostawa myjek dla pacjenta
- Sukcesywna dostawa art. medycznych - pieluchy, podkłady, śliniaki dla dorosłych, pieluchy dla noworodków
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne dostawy fabrycznie nowych części zamiennych"
- Świadczenie usług transp. sanitarnego med. śr. transp. z kierowcą, upr. do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych na rzecz pacjentów MDCZ im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Zdziarskiej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.