To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-10
Ogłoszenie nr 510101848-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591227-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540185978-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000,
ul. Zjednoczenia
110 C,
65-120
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
62 322 91 97, e-mail
dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks
68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.260.61.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1) dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2) dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu określa formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do Oferty. 3. Wykaz, o którym mowa w pkt. 2 został określony na podstawie średniego zużycia części oraz przewidywanego zapotrzebowania na części, jest szacunkowy i został ustalony na potrzeby obliczenia ceny i wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości asortymentu, co będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku zakupu mniejszej ilości danego asortymentu, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zakupu przedmiotu zamówienia w asortymencie nie określonym w formularzu cenowym, a wynikającym ze złożonego zamówienia, według potrzeb Zamawiającego, po cenie ustalonej z Wykonawcą, w ramach budżetu umowy. 5. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje przeznaczyć budżet maksymalnie do wysokości szacunkowej dla zadania 1 w wysokości 390 000 zł brutto , dla zadania 2 w wysokości 50 000 zł brutto, w przypadku istotnej zmiany Zamawiający dopuszcza zwiększenie budżetu o zakres objęty prawem opcji w wysokości 15% dla każdego zadania. 6. W sytuacji, gdy nie zostaną wyczerpane całkowite ilości przedmiotu zamówienia do czasu zakończenia terminu realizacji umowy; wówczas termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu, aż do wyczerpania tych ilości, pod warunkiem zapisów określonych w umowie, stanowiącej załącznik nr I.3. do SIWZ. 7. Asortyment określony w formularzu cenowym będzie zakupywany przez Zamawiającego po cenach nie wyższych, niż wskazane przez Wykonawcę w ofercie. Ceny podane w ofercie są niezmienne w okresie obowiązywania umowy. Ceny będą zawierać wszystkie koszty związane z dostawą do magazynu Zamawiającego, znajdującego się przy ul. Zjednoczenia 110c w Zielonej Górze. Zamówienia odbywać się będą drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym 7. Czas dostawy asortymentu od chwili złożenia zamówienia wynosi 24 godziny upływające w dniach roboczych, liczonych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach (np. asortyment trudno dostępny) dopuszcza się na wniosek Wykonawcy zmianę czasu dostawy. 8. Termin realizacji dostawy, będzie liczony od dnia i godziny przesłania Wykonawcy asortymentu do dnia i godziny faktycznego odbioru. Jeżeli termin dostawy upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy to dostawa zamówionego asortymentu musi być dokonana najpóźniej pierwszego dnia następującego po dniu wolnym od pracy, w którym upłynął termin dostawy. W przypadku opóźnień przekraczających powyższy termin, Zamawiający będzie mógł dokonać zakupu części u innego dostawcy. 9. Oferowany asortyment przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, oryginalny lub o porównywalnej jakości, wolny od wad prawnych i fizycznych, a także spełniać normy określone w przepisach prawa (np. posiadanie znaków homologacji międzynarodowej, krajowe świadectwo homologacji lub posiadanie innych znaków zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji). Oryginalne części mogą zostać zastąpione częściami zamiennymi o porównywalnej jakości za zgodą Zamawiającego, przy czym nie oryginalne części zamienne należy rozumieć jako części zamienne o tej samej jakości co części stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczone towary gwarancji, nie krótszej niż gwarancja udzielona przez producenta, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Na towary, dla których producent nie określił terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca, udzielając gwarancji na okres 12 miesięcy od daty zakupu. 11. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych lub do dostarczenia rzeczy wolnych od wad na swój koszt. 12. Jeżeli w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę zachodzi potrzeba wymiany części zamiennych wadliwych na wolne od wad Zamawiający zleca wykonanie pisemnej opinii przez kwalifikowanego rzeczoznawcę w zakresie techniki samochodowej i wyceny wartości pojazdów oraz jakości i kosztów ich napraw dotyczącej jakości dostarczonego towaru, a kosztami wykonania wymienionej opinii zostanie obciążony Wykonawca. 13. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługują wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi. 14. Wykonawca umożliwi bieżący dostęp do swojej oferty magazynowej poprzez dedykowany portal lub elektroniczny katalog lub w inny sposób pozwalający Zamawiającemu na planowanie zamówień w oparciu o aktualny cennik, charakterystykę danego towaru, producenta części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV: 34330000-9, 34312000-7, 34321000-3, 34322000-0, 34325000-1, 34326100-9, 34327000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia jeśli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. w postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Po zapoznaniu się z treścią złożonych ofert stwierdzono ich niezgodność z SIWZ. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40650.41
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANSTECH Spólka jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, ciągników, rębaka, kosiarek, zamiatarek oraz frezu będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep ciężarowych, ciągników, przyczep, rębaka, kosiarek, zamiatarek będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 2 zadania.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





