eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania1. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych markiDAF, MAN, VOLVO; 2. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych markiJELCZ oraz STAR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 510101848-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591227-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540185978-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000, ul. Zjednoczenia 110 C, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 62 322 91 97, e-mail dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks 68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2. dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.260.61.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., z podziałem na dwa zadania: 1) dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO; 2) dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu określa formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do Oferty. 3. Wykaz, o którym mowa w pkt. 2 został określony na podstawie średniego zużycia części oraz przewidywanego zapotrzebowania na części, jest szacunkowy i został ustalony na potrzeby obliczenia ceny i wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości asortymentu, co będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku zakupu mniejszej ilości danego asortymentu, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zakupu przedmiotu zamówienia w asortymencie nie określonym w formularzu cenowym, a wynikającym ze złożonego zamówienia, według potrzeb Zamawiającego, po cenie ustalonej z Wykonawcą, w ramach budżetu umowy. 5. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje przeznaczyć budżet maksymalnie do wysokości szacunkowej dla zadania 1 w wysokości 390 000 zł brutto , dla zadania 2 w wysokości 50 000 zł brutto, w przypadku istotnej zmiany Zamawiający dopuszcza zwiększenie budżetu o zakres objęty prawem opcji w wysokości 15% dla każdego zadania. 6. W sytuacji, gdy nie zostaną wyczerpane całkowite ilości przedmiotu zamówienia do czasu zakończenia terminu realizacji umowy; wówczas termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu, aż do wyczerpania tych ilości, pod warunkiem zapisów określonych w umowie, stanowiącej załącznik nr I.3. do SIWZ. 7. Asortyment określony w formularzu cenowym będzie zakupywany przez Zamawiającego po cenach nie wyższych, niż wskazane przez Wykonawcę w ofercie. Ceny podane w ofercie są niezmienne w okresie obowiązywania umowy. Ceny będą zawierać wszystkie koszty związane z dostawą do magazynu Zamawiającego, znajdującego się przy ul. Zjednoczenia 110c w Zielonej Górze. Zamówienia odbywać się będą drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym 7. Czas dostawy asortymentu od chwili złożenia zamówienia wynosi 24 godziny upływające w dniach roboczych, liczonych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach (np. asortyment trudno dostępny) dopuszcza się na wniosek Wykonawcy zmianę czasu dostawy. 8. Termin realizacji dostawy, będzie liczony od dnia i godziny przesłania Wykonawcy asortymentu do dnia i godziny faktycznego odbioru. Jeżeli termin dostawy upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy to dostawa zamówionego asortymentu musi być dokonana najpóźniej pierwszego dnia następującego po dniu wolnym od pracy, w którym upłynął termin dostawy. W przypadku opóźnień przekraczających powyższy termin, Zamawiający będzie mógł dokonać zakupu części u innego dostawcy. 9. Oferowany asortyment przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, oryginalny lub o porównywalnej jakości, wolny od wad prawnych i fizycznych, a także spełniać normy określone w przepisach prawa (np. posiadanie znaków homologacji międzynarodowej, krajowe świadectwo homologacji lub posiadanie innych znaków zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji). Oryginalne części mogą zostać zastąpione częściami zamiennymi o porównywalnej jakości za zgodą Zamawiającego, przy czym nie oryginalne części zamienne należy rozumieć jako części zamienne o tej samej jakości co części stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczone towary gwarancji, nie krótszej niż gwarancja udzielona przez producenta, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu. Na towary, dla których producent nie określił terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przyjmuje Wykonawca, udzielając gwarancji na okres 12 miesięcy od daty zakupu. 11. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych lub do dostarczenia rzeczy wolnych od wad na swój koszt. 12. Jeżeli w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę zachodzi potrzeba wymiany części zamiennych wadliwych na wolne od wad Zamawiający zleca wykonanie pisemnej opinii przez kwalifikowanego rzeczoznawcę w zakresie techniki samochodowej i wyceny wartości pojazdów oraz jakości i kosztów ich napraw dotyczącej jakości dostarczonego towaru, a kosztami wykonania wymienionej opinii zostanie obciążony Wykonawca. 13. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługują wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi. 14. Wykonawca umożliwi bieżący dostęp do swojej oferty magazynowej poprzez dedykowany portal lub elektroniczny katalog lub w inny sposób pozwalający Zamawiającemu na planowanie zamówień w oparciu o aktualny cennik, charakterystykę danego towaru, producenta części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0


Dodatkowe kody CPV: 34330000-9, 34312000-7, 34321000-3, 34322000-0, 34325000-1, 34326100-9, 34327000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: DAF, MAN, VOLVO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia jeśli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. w postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Po zapoznaniu się z treścią złożonych ofert stwierdzono ich niezgodność z SIWZ.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki: JELCZ oraz STAR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSTECH Spólka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 207-2019
Kod pocztowy: 85-451
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.