eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalna zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-03

Ogłoszenie nr 510096801-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.: "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalna zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530167-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 49002384300000, ul. ul. Szymony , 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 25 614, e-mail mwalega@tesko.pl, faks 18 20 25 637.
Adres strony internetowej (url): https://tesko.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalna zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4 -ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. 2. Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ - załącznik nr 9 do SIWZ będzie integralną częścią umowy. 3. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, zostały ujęte w Tabeli nr 1 - pkt. 5.3 SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej BIP Zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl - zakładka Zamówienia Publiczne. 5. Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje folii: LDPE lub HDPE. 6. Ilości wskazane w pkt. 5.3 - tabela nr 1 SIWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w związku z wykonywaniem przez Zamawiającego usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Zakopane (która jest gminą turystyczną o dużej fluktuacji ruchu turystycznego) może wystąpić możliwość zaprzestania lub zmniejszenia zamawiania jednej z pozycji wymienionej w pkt. 5.3 - tabela nr 1 a zwiększenia zamówienia na inną pozycję wymienioną w pkt. 5.3. - tabela nr 1 SIWZ. 8. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 8.1. Worki w poz. 4-12 muszą posiadać: a) sznurek do zawiązania worka (Zamawiający wyjaśnia, iż za sznurek uważa tasiemkę "string" umieszczoną wzdłuż worka w bocznej zakładce), b) w poz. 4, 5, 10, 11, nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 9 do SIWZ stanowi integralną część umowy), c) w poz. 6, 7, 8, 9, nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 9 do SIWZ stanowi integralną część umowy), d) nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka. 9. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. W przypadku folii polietylowej LDPE (Zamawiający dopuszcza produkcję z reglanulatu), rodzaj folii ma być dostosowany do rodzaju przechowywanego surowca. Rodzaj użytego materiału musi uwzględniać fakt, iż gromadzony w nim surowiec może być ciężki. 11. Warunki techniczne dla dostarczanych worków: a) odporne na działanie promieni UV, b) odporne na niskie temperatury, c) wytrzymałe, Uwaga! Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy mieszkańcy Gminy Miasta Zakopane lub pracownicy Spółki będą zgłaszać zastrzeżenia do co wytrzymałości worków (co najmniej trzy zgłoszenia od mieszkańców o rozerwaniu napełnionego worka), zostanie przeprowadzona próba wytrzymałości przez Zamawiającego, poprzez napełnienia danego worka maksymalną ilością odpadów tj. do zapełnienia worka a następnie worek zostanie podniesiony, w przypadku rozerwania/pęknięcia worka na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowna. 12. Oddziaływanie na środowisko: a) tworzywa sztuczne i barwniki nie zawierają kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, b) worki obojętne dla wód gruntowych, c) worki posiadają aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. 13. Dostarczone worki muszą być spakowane. Zamawiający wymaga, aby na rolce znajdowało się 25 sztuk worków, natomiast w opakowaniu minimum 100 szt. maksimum 200 szt. Zamawiający będzie dokonywał kontroli dostaw poprzez policzenie ilości worków w rolce jak również poprzez zwarzenie jednej rolki worków, następnie waga jednej rolki zostanie podzielona przez 25 szt. Iloraz tj. waga 1 worka w rolce winna odpowiadać parametrom podanym przez Zamawiającego w Tabeli nr 1 powyżej. 14. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w tabeli ("do koszy ulicznych bez nadruku"). Dla pozostałych worków (poz. 4-12) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane. 15. Zamawiający informuje, iż nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu należy wkalkulować w koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 17. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matryc przedstawionych przez Wykonawcę w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 18. Przed dostawą pierwszej partii worków Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającego po 1 egz. każdego z zamawianych worków celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. 19. W terminie 5 dni kalendarzowych po zakończeniu umowy Wykonawca jest zobowiązany przesłać do Zamawiającego wszystkie matryce wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. 20. Zamawiający informuje, iż z dniem zakończenia realizacji umowy matryca przechodzi na własność "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów matryc w okresie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa miejscowego mających wpływ na zakres informacji zamieszczony na workach na odpady komunalne segregowane i zmieszane. 22. Na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ, przepisach oraz posiada stosowne atesty, jest on zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 A do SIWZ, potwierdzające, iż oferowane przez niego worki foliowe posiadają atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Powyższy dokument tj. atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.5 SIWZ. 23. Warunki dostawy: a) Miejsce dostawy - "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a - Magazyn Zamawiającego. b) Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze w godzinach: 7:30 - 14:30. c) Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy. d) Zamawiający będzie składał zamówienia na poszczególne partie worków za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu lub telefonicznie na wskazane przez Wykonawcę dane kontaktowe. e) Dostawa worków realizowana będzie w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga! Zamawiający informuje, iż termin dostawy poszczególnej partii worków jest jednym z kryteriów oceny ofert. 24. Kontrola jakości: 24.1. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. 24.2. W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań przez Wykonawcę, Zamawiający zażąda niezwłocznego dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad, po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę. 25. Wykonawca winien zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. 26. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ 27. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 28. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 29. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materiału lub urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w SIWZ są przykładowymi i mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane, jako służące określeniu parametrów materiałów lub urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w razie zaistnienia wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 30. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa, w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP. 31. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 32. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18930000-7


Dodatkowe kody CPV: 18930000-7, 19520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. W trakcie sesji otwarcia ofert Sekretarz Komisji Przetargowej podał kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, która wynosi: 249 260,36 zł brutto (słownie: dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych i 36/100). 2. Poniżej Zamawiający przedstawia Firmy oraz adresy Wykonawców, którzy w terminie złożyli oferty (tj. do dnia 27 kwietnia 2020 r., do godziny 11:00) a także cenę brutto całości przedmiotu zamówienia (kryterium nr 1) oraz czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (kryterium nr 2): Oferta nr 1 złożona w dniu 23 kwietnia 2020 r, l.dz. 727, przez: PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH Janusz Kwasek ul. Boczna Kasprowicza 4, 37 - 100 Łańcut. NIP: 8130009245, REGON: 005134892. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę: Netto: 167 340,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt siedem tysięcy trzysta czterdzieści złotych i 00/100) Podatek VAT 23%, tj. 38 488,20 zł Brutto: 205 828,20 zł (słownie: dwieście pięć tysięcy osiemset dwadzieścia osiem złotych i 20/100) Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że termin dostawy poszczególnej partii worków wynosi 3 dni. - Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że zapoznał się z wzorem umowy i zobowiązał się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do jej zawarcia na zasadach określonych w SIWZ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. - Wykonawca wniósł wadium w kwocie 5 000,00 zł w formie pieniężnej przelewem na konto Zamawiającego w dniu 21.04.2020 r., zgodnie z zapisami rozdziału 12 SIWZ. Oferta nr 2 złożona w dniu 24 kwietnia 2020 r, l.dz. 733, przez: VECOPAK Przemysław Źródlewski ul. Olsztyńska 6, 12-130 Pasym. NIP: 7392779883, REGON: 281614158. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę: Netto: 145 610,00 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy sześćset dziesięć złotych i 00/100) Podatek VAT 23%, tj. 33 490,30 zł Brutto: 179 100,30 zł (słownie: sto siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sto złotych i 30/100) Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że termin dostawy poszczególnej partii worków wynosi 1 dzień. - Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że zapoznał się z wzorem umowy i zobowiązał się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do jej zawarcia na zasadach określonych w SIWZ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. - Wykonawca wniósł wadium w kwocie 5 000,00 zł w formie pieniężnej przelewem na konto Zamawiającego w dniu 24.04.2020 r., zgodnie z zapisami rozdziału 12 SIWZ. Oferta nr 3 złożona w dniu 24 kwietnia 2020 r, l.dz. 736, przez: FPH MARJU Mariusz Malinowski ul. J. Kurnakowicza 5, 33-103 Tarnów. NIP: 8730208875, REGON: 850040292. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę: Netto: 130 660,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych i 00/100) Podatek VAT 23%, tj. 28 811,80 zł Brutto 159 541,80 zł (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset czterdzieści jeden złotych i 80/100) Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że termin dostawy poszczególnej partii worków wynosi 3 dni. - Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że zapoznał się z wzorem umowy i zobowiązał się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do jej zawarcia na zasadach określonych w SIWZ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. - Wykonawca wniósł wadium w kwocie 5 000,00 zł w formie pieniężnej przelewem na konto Zamawiającego w dniu 22.04.2020 r., zgodnie z zapisami rozdziału 12 SIWZ. Oferta nr 4 złożona w dniu 27 kwietnia 2020 r, o godzinie: 08:25, l.dz. 739, przez: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. k. Makowisko 162, 37-500 Jarosław. NIP: 7922305409, REGON: 382442733. W dniu 27 kwietnia 2020 roku, Wykonawca SIPEKO Sp. z o.o. Sp. k. o godzinie 08:25, l.dz. 740 wniósł do Zamawiającego ZMIANĘ OFERTY w zakresie strony opisanej jako "4" Formularza oferty. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę: Netto: 131 730,00 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy siedemset trzydzieści złotych i 00/100) Podatek VAT 23%, tj. 30 297,90 zł; Brutto: 162 027,90 zł (słownie: sto sześćdziesiąt dwa tysiące dwadzieścia siedem złotych i 90/100) Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że termin dostawy poszczególnej partii worków wynosi 1 dzień. - Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że zapoznał się z wzorem umowy i zobowiązał się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do jej zawarcia na zasadach określonych w SIWZ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. - Wykonawca wniósł wadium w kwocie 5 000,00 zł w formie pieniężnej przelewem na konto Zamawiającego w dniu 20.04.2020 r., zgodnie z zapisami rozdziału 12 SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż ceny netto i brutto podane powyżej są przepisane z ofert złożonych przez Wykonawców, ze względu na fakt kalkulacji ceny w oparciu o ceny jednostkowe (tabela nr 1 - załącznika nr 1 do SIWZ), Zamawiający weryfikacji prawidłowości działań matematycznych dokona na późniejszym etapie postępowania.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na [potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 202650.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SIPEKO GRUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa.
Email wykonawcy: przetargi@sipeko.pl
Adres pocztowy: Jarosław, Makowisko 162
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Makowisko
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162027.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162027.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205828.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. (dalej: "Zamawiający") na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) oraz art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm., dalej "Ustawa PZP") zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 4-ZP/2020 pn.: "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP wybrana została oferta nr 4 złożona przez: Oferta nr 4 złożona w dniu 27 kwietnia 2020 r, o godzinie: 08:25, l.dz. 739, przez: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. k. Makowisko 162, 37-500 Jarosław. NIP: 7922305409, REGON: 382442733. W dniu 27 kwietnia 2020 roku, Wykonawca SIPEKO Sp. z o.o. Sp. k. o godzinie 08:25, l.dz. 740 wniósł do Zamawiającego ZMIANĘ OFERTY w zakresie strony opisanej jako "4" Formularza oferty. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenę: Netto: 131 730,00 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy siedemset trzydzieści złotych i 00/100) Podatek VAT 23%, tj. 30 297,90 zł; Brutto: 162 027,90 zł (słownie: sto sześćdziesiąt dwa tysiące dwadzieścia siedem złotych i 90/100) Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że termin dostawy poszczególnej partii worków wynosi 1 dzień. - Wykonawca w przedłożonej ofercie oświadczył, że zapoznał się z wzorem umowy i zobowiązał się w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, do jej zawarcia na zasadach określonych w SIWZ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. - Wykonawca wniósł wadium w kwocie 5 000,00 zł w formie pieniężnej przelewem na konto Zamawiającego w dniu 20.04.2020 r., zgodnie z zapisami rozdziału 12 SIWZ. Ilość punktów przyznana ofercie nr 4 zgodnie z rozdziałem 19 SIWZ: 99,35. UZASADNIENIE Oferta nr 4 złożona przez Wykonawcę SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. k. adres: Makowisko 162, 37-500 Jarosław (NIP: 7922305409, REGON: 382442733) jest ofertą najwyżej ocenioną. Oferta uzyskała 99,35 punktów, które zostały przyznane zgodnie z rozdziałem 19 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (kryteria i zasady oceny ofert), ponadto ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaoferowana cena brutto realizacji przedmiotu zamówienia w ofercie nr 4 mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, wobec czego nie zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP, dodatkowo Zamawiający informuje, iż nie zachodzą inne przesłanki unieważnienia postępowania wymienione w art. 93 Ustawy PZP. Tym samym na podstawie art. 91 ust. 1 w zw. z art. 24 aa Ustawy PZP i zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znak sprawy: 4-ZP/2020, zasadnym jest dokonanie przez Zamawiającego wyboru Oferty nr 4 złożonej przez Wykonawcę: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. k. adres: Makowisko 162, 37-500 Jarosław (NIP: 7922305409, REGON: 382442733) na "Sukcesywną dostawę worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o." Załącznikiem do niniejszego zawiadomienia jest streszczenie i ocena ofert złożonych w niniejszym postępowania. ZAWIADOMIENIE O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH ORAZ OFERTACH ODRZUCONYCH Zamawiający zawiadamia, że z udziału w postępowaniu nie został wykluczony żaden Wykonawca, jak również Zamawiający nie dokonał czynności odrzucenia ofert. ZAWIADOMIENIE O TERMINIE, PO UPŁYWIE KTÓREGO UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO MOŻE BYĆ ZAWARTA Zamawiający zawiadamia, iż zgodnie z dyspozycją art. 94 ust. 1 pkt. 2) Ustawy PZP, umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.