eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiec"Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim".



Og³oszenie z dnia 2025-11-06

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZYD£OWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486177081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.pietras@szydlowiecpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dbff7872-51d0-48c4-92a5-3260e2cb3460

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00520691

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00063123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/pn/SZYDLO/demand/244322/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/pn/SZYDLO/demand/244322/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej Market Planet znajduj±cej siê pod adresem: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/app/login. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na Platformie zakupowej. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/app/login lub https://oneplace.marketplanet.pl Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:- podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub -kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ zgodnie z art. 284 Pzp. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz „POTWIERD¬”, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Tre¶æ zapytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa MARKETPLANET tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Dokumenty i o¶wiadczenia przekazywane w postêpowania musz± byæ zgodne z Rozporz±dzeniem w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e zapisy znajduj± siê w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujmy, ¿e: a) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Powiat Szyd³owiecki z siedzib± 26-500 Szyd³owiec, pl. M. Konopnickiej 7, reprezentowany przez Zarz±d Powiatu.b)Administratorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Szyd³owcu jest Inspektor Danych Osobowych – Pan Pawe³ Kamola, kontakt: iod@szydlowiecpowiat.pl adres pocztowy: 26-500 Szyd³owiec, pl. M. Konopnickiej 7.c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przywo³anego na karcie tytu³owej.Cel i podstawa przetwarzaniaDane osobowe przetwarzane bêd± przez Administratora w celu wy³onienia najkorzystniejszej oferty w tocz±cym siê postêpowaniu, w celu zawarcia oraz realizacji umowy, jak równie¿ w celu ewentualnego dochodzenia roszczeñ, archiwizacji oraz spe³niania obowi±zków prawnych zwi±zanych min. z obowi±zkami podatkowymi oraz udostêpnianiem informacji publicznej. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:a)art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp), rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, a tak¿e przepisy podatkowe, przepisy o rachunkowo¶ci oraz przepisy o archiwizacji;b)art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy;c)art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, za które uznaje siê min: kontakt z oferentami lub osobami wskazanymi przez oferenta do kontaktu, weryfikacja oferentów w rejestrach publicznych, ustalenie i dochodzenie roszczeñ lub obrona przed roszczeniami.Rodzaj i kategorie danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.W ramach postêpowania Administrator przetwarza dane, które mog± dotyczyæ:a)osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu w³asnym,b)pracowników, wspó³pracowników, przedstawicieli, pe³nomocników, podwykonawców lub reprezentantów podmiotów innych ni¿ osoby fizyczne, ubiegaj±cych siê o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub bêd±cych podwykonawcami takich podmiotów,c)innych osób, których dane zosta³y wskazane w z³o¿onych dokumentach.Administrator mo¿e przetwarzaæ dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych wymaganych do wskazania w ramach postêpowania (np. posiadane do¶wiadczenie lub uprawnienia, tytu³ zawodowy, wykszta³cenie).¬ród³o pozyskania danych.Dane osobowe mog± byæ pozyskiwane:1)zarówno bezpo¶rednio od osób fizycznych, których one dotycz±;2)od innych podmiotów np. w imieniu których osoby te dzia³aj±;3)od innych podmiotów, np. które wskazuj± dane osobowe w tre¶ci przekazywanych dokumentów i ofert.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest jednoczenie wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, warunkuj±cym udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp.Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e zapisy znajduj± siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.49.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 10

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”- Czê¶æ I- Dostawa paczkowarki automatycznej do wody pitnej.

Czê¶æ I – Dostawa paczkowarki automatycznej do wody pitnej- Za³±cznik 4A do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42921330-0 - Maszyny do pakowania jednostkowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”- Czê¶æ II- Dostawa agregatów pr±dotwórczych.
Czê¶æ II Dostawa agregatów pr±dotwórczych- Opis- Za³±cznik nr 4B do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki pr±dotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”- Czê¶æ III- Dostawa urz±dzenia do ³±czno¶ci satelitarnej.
Czê¶æ III- Dostawa urz±dzenia do ³±czno¶ci satelitarnej. Opis- Za³±cznik nr 4C do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32531000-4 - Urz±dzenia ³±czno¶ci satelitarnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”- Czê¶æ IV- Dostawa wyposa¿enia osobistego.
Czê¶æ IV- Dostawa wyposa¿enia osobistego.Opis- Za³±cznik nr 4D do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35800000-2 - Sprzêt osobisty i pomocniczy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materia³y medyczne

35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca

35110000-8 - Sprzêt ga¶niczy, ratowniczy i bezpieczeñstwa

35814000-3 - Maski przeciwgazowe

33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”- Czê¶æ V- Dostawa sprzêtu wsparcia dzia³añ.
Czê¶æ V- Dostawa sprzêtu wsparcia dzia³añ. Opis- Za³±cznik nr 4E do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35820000-8 - Sprzêt pomocniczy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

44611000-6 - Zbiorniki

34911100-7 - Wózki

39512200-6 - Pokrycia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”- Czê¶æ VI- Dostawa sprzêtu pomiarowego.
Czê¶æ VI- Dostawa sprzêtu pomiarowego.Opis- Za³±cznik nr 4F do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”- Czê¶æ VII- Dostawa sprzêtu pierwszej pomocy i ewakuacji.
Czê¶æ VII- Dostawa sprzêtu pierwszej pomocy i ewakuacji. - Opis- Za³±cznik nr 4G do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35112000-2 - Sprzêt ratunkowy i awaryjny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

32342000-2 - Urz±dzenia g³o¶nikowe

33190000-8 - Ró¿ne urz±dzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim”-Czê¶æ VIII- Dostawa urz±dzeñ zasilania awaryjnego.
Czê¶æ VIII- Dostawa urz±dzeñ zasilania awaryjnego. - Opis- Za³±cznik nr 4H do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim"- Czê¶æ IX Dostawa urz±dzeñ do dzia³añ.
Czê¶æ IX Dostawa urz±dzeñ do dzia³añ.- Opis- Za³±cznik nr 4I do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113000-9 - Sprzêt bezpieczeñstwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31521320-3 - Latarki

42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne

43812000-8 - Pi³y

31681200-5 - Pompy elektryczne

32344280-2 - Radia przeno¶ne

34144213-4 - Motopompy

43414000-8 - Szlifierki

34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne

31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne

44482100-3 - Wê¿e ga¶nicze

34515200-2 - Tratwy niezatapialne

44511000-5 - Narzêdzia rêczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ci±g³o¶ci dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szyd³owieckim"- Czê¶æ X- Dostawa sprzetu logistycznego.
Czê¶æ X Dostawa sprzêtu logistycznego.- Opis- Za³±cznik nr 4J do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35110000-8 - Sprzêt ga¶niczy, ratowniczy i bezpieczeñstwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39221150-3 - Termosy

31224810-3 - Przed³u¿acze

44611500-1 - Zbiorniki na wodê

39715200-9 - Urz±dzenia grzewcze

42341000-8 - Piece przemys³owe

35110000-8 - Sprzêt ga¶niczy, ratowniczy i bezpieczeñstwa

34515200-2 - Tratwy niezatapialne

39522530-1 - Namioty

39721320-1 - Osuszacze powietrza

39541110-0 - Lina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w ramach danej czê¶ci zamówienia (w zakresie od I do X), Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60 %; 2) Okres gwarancji i rêkojmi (G) – waga kryterium 40 %;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.O¶wiadczenie, o którym mowa nale¿y z³o¿yæ wraz ofert±.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.W przypadku, gdyby wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu oferta zosta³a z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy za¿±da umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów przed przyst±pieniem do podpisania umowy na realizacjê zamówienia publicznego

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.