To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-08
Ogłoszenie nr 510088592-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.
Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.: Dostawa materiałów do sterylizacji do Centrum Medycznego Żelazna sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521977-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540047385-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12103423000000,
ul. ul. Żelazna
90,
01-004
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 369 378, e-mail
a.lyda@szpitalzelazna.pl, faks
228 382 452.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzelazna.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpitalzelazna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do sterylizacji do Centrum Medycznego Żelazna sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):139-W-D-01-2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dotyczy dostawy materiałów do sterylizacji do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 4 zakresy (dopuszcza się składanie ofert w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich zakresów zamówienia). Zakres 1 - Materiały opakowaniowe i testy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe Zakres 2 - Testy do sterylizacji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe Zakres 3 - Testy biologiczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe Zakres 4 - Testy do myjki-dezynfektora Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały opakowaniowe i testy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64388.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sterigat Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70310.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Testy do sterylizacji |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ "Formularz Cenowy Opis Przedmiotu Zamówienia" w Zakresie nr 2 Zamawiający wymagał podania przez Wykonawcę nazwy produktu, kodu EAN/ innego kodu produktu. Wykonawca w kolumnie czwartej w pozycjach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 Zakresu nr 2 złożonego Formularza Cenowego nie podał wymaganych przez Zamawiającego informacji. W odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień Wykonawca poinformował, iż w złożonym Formularzu Cenowym, w kolumnie czwartej, w pozycjach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 Zakresu nr 2, podał tylko nazwy handlowe produktów bez kodów katalogowych. W drodze wyjaśnień Wykonawca dołączył również karty katalogowe, w których podał nazwy i kody zaoferowanych produktów. Powyższego nie można potraktować jako oczywistej omyłki pisarskiej w rozumieniu art. 87 ust. 2 uPzp, ponieważ warunkiem poprawienia omyłki pisarskiej jest jej oczywistość, bezsporność, widoczna na pierwszy rzut oka i nie budząca wątpliwości, co w przedmiotowej sytuacji nie ma miejsca. Nie jest to również inna omyłka w rozumieniu art. 87 ust. 3 uPzp polegająca na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodująca istotnych zmian w treści oferty. Zgodnie z wyrokiem KIO 979/12 "formularze ofertowe tworzą treść oferty i nie podlegają w myśl art. 87 ust. 1 uPzp żadnym zmianom, poza dopuszczalnym zakresem poprawiania omyłek wskazanych w art. 87 ust. 2 uPzp". W związku z powyższym, oferta w Zakresie nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 uPzp. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Testy biologiczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neomed Barbara J. Stańczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8964.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Testy do myjki - dezynfektora |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6900.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Media Med Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7497.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Dostawa szwów chirurgicznych i opatrunków heomostatycznych dla Bloku Operacyjnego określonych w 2 pakietach.
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 15 zadań)
- Dostawa produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





