eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Udzielenie dla Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi" krótkoterminowego kredytu w wysokości 6.000.000 zł na pokrycie przejściowego deficytu bieżącego planu finansowego w ciągu roku budżetowego tj. w roku 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-04

Ogłoszenie nr 510075240-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.

Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi": Udzielenie dla Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi" krótkoterminowego kredytu w wysokości 6.000.000 zł na pokrycie przejściowego deficytu bieżącego planu finansowego w ciągu roku budżetowego tj. w roku 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515458-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540034376-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Międzygminny "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi", Krajowy numer identyfikacyjny 30230680500000, ul. ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 694633733; 694635335, e-mail prgok@prgok.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.prgok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie dla Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi" krótkoterminowego kredytu w wysokości 6.000.000 zł na pokrycie przejściowego deficytu bieżącego planu finansowego w ciągu roku budżetowego tj. w roku 2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Związkowi Międzygminnemu "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi" w Pile krótkoterminowego kredytu (na okres do 31.12.2020r ) w wysokości 6 000 0000 zł (słownie: sześć milionów zł). Kredyt będzie uruchamiany w transzach wg zapotrzebowania. Postawienie środków na pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego o uruchomienie transzy, poprzez przelew na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. 1.1. Warunku udzielenia kredytu. 1) Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku (lub pomniejszonej o oferowany upust). Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). 2) Zmiana stawki oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki WIBOR 1 M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego). 3) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową, podpisany przez upoważnionych członków Zarządu Związku, z kontrasygnatą Głównej Księgowej wraz z oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 4) Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 5) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, w tym prowizji rekompensacyjnej, a odsetki będą liczone wyłącznie do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 6) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji bankowej od udzielonego kredytu. 7) Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych do ostatniegodnia każdego miesiąca. 8) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. 9) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne ostatniego dnia (roboczego) każdego miesiąca, począwszy od dnia otrzymania pierwszej transzy kredytu. 10) Do wyliczania odsetek należy przyjąć taką ilość dni w roku, jaka wynika z wewnętrznych uregulowań banku. 11) W całym okresie kredytowania naliczanie odsetek winno być dokonywane od aktualnego zadłużenia z tytułu kredytu. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek. 12) Do obliczenia wysokości odsetek na potrzeby złożenia oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 27.02.2020 r., początek naliczania odsetek - 15.03.2020 r. 13) Spłata będzie realizowana na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia przesłanego przez bank. Zawiadomienie będzie zawierało m.in. następujące dane : a) niespłacona kwota kapitałowa, b) aktualna wysokość stopy procentowej, c) kwota odsetek, d) kwota do zapłaty, e) termin zapłaty. 14) Zamawiający zastrzega sobie: a) Bank nie będzie żądał: opłat za przedterminową spłatę kredytu, opłaty administracyjnej za zarządzanie, za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat, b) zmniejszenie kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów, c) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów, d) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, e) odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty, f) zmiany harmonogramu spłaty kredytu - bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty, g) Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 181500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SGB-Bank S.A z siedzibą w Poznaniu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 23a
Kod pocztowy: 60-462
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63631.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63631.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63631.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.