eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawy środków czystości.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków czystości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICJI W PILE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570290663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 7

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 7742111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sppila.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy środków czystości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-975dfee1-a5fb-44e8-bfd5-852aa71ae1a8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124018/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy środków czystości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1115898

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1115898

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane na stronie operatora w Regulaminie Internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej „Regulaminem”. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwaną dalej „ustawą Pzp”, informujemy, że:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Szkoły Policji w Pile z siedzibą w Pile przy Pl. Staszica 7, 64-920 Piła.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
tel. (47) 774 2310, e-mail: iod.sppila@sppila.policja.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z:
1) przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) realizacją umowy, w przypadku wyboru Pana/Pani oferty – podstawą prawną jest wykonanie umowy lub podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed jej zawarciem.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z przepisów ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora Pani/Pana danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych narusza przepisy RODO .
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 219/JZ-155/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 1 - środki czystości:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2A do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831000-6 - Preparaty piorące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 2 - sól do uzdatniania wody:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2B do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których
oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w
Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14400000-5 - Sole i czysty chlorek sodu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 3 - chemia specjalistyczna:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2C do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 4 - ręczniki i papier toaletowy:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2D do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 5 - worki na odpady:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2C do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19521000-4 - Produkty z polistyrenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiającego żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart produktów, charakterystyki lub innych dokumentów, z których będzie wynikał ich skład oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, stanowiącej załącznik nr 2A, 2B, 2C i 2E do SWZ. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla każdej wskazanej pozycji asortymentowej w ww. załącznikach.
W przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze (dotyczy części nr 1 i 3), które wymagają pozwolenia na obrót na terenie Polski, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia wraz z kartami charakterystyki aktualnego pozwolenia na obrót tego typu produktami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ ZAŁĄCZA:
1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ;
2. Specyfikację asortymentowo-ilościową, której wzór stanowi załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D i/lub 2E do SWZ;
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
4. Przedmiotowe środki dowodowe; karty produktów, charakterystyki do wszystkich wskazanych pozycji wymienionych w Specyfikacji asortymentowo- ilościowej, której wzór stanowi załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D lub 2E do SWZ oraz aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski – jeśli dotyczy.
5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp , którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Dokument KRS lub CEIDG, w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli;
7. Ewentualne pełnomocnictwo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w rozdziale IX A ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.
4. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty tworzące konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadkach, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do
SWZ.
8. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b) w przypadku ustanowienia pełnomocnika przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
c) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem;
d) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej będą traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, które stanowią załącznik nr 4 i 6 do SWZ i są integralną częścią SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/transakcja/1115898

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 3

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.