eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiMODERNIZCJĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (w zakresie parteru i I piętra) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 PRZY UL. JEROZOLIMSKIEJ 73 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W ramach inwestycji " MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SP NR 5"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-28

Ogłoszenie nr 510072509-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: MODERNIZCJĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (w zakresie parteru i I piętra) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 PRZY UL. JEROZOLIMSKIEJ 73 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W ramach inwestycji " MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SP NR 5"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519878-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZCJĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (w zakresie parteru i I piętra) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 PRZY UL. JEROZOLIMSKIEJ 73 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W ramach inwestycji " MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SP NR 5"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie w/g zasad wykonania robót instalacyjnych elektrycznych - modernizacji instalacji elektrycznej parteru i I piętra w zakresie objętym projektem budowlano - wykonawczym: ? demontaż istniejących instalacji elektrycznych podlegających przebudowie - osprzęt elektryczny z demontażu w dobrym stanie należy przekazać szkole za pokwitowaniem, ? wykonanie instalacji WLZ i rozdzielnic elektrycznych, ? wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, ? wykonanie instalacji gniazd wtykowych, ? wykonanie instalacji dzwonkowej, ? wykonanie instalacji przyzywowej, ? wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną urządzeń technologicznych, ? wykonanie ochrony dodatkowej od porażenia prądem elektrycznym, ? szpachlowanie i malowanie zaprawionych bruzd po montażu przewodów i osprzętu elektrycznego, ? próby i pomiary elektryczne, ? wykonanie zabudowy rur c.o. z płyt GK na stelażu metalowym jednowarstwowo płyta gr. 12 mm, około 110 m2 wraz z gładziami i malowaniem. 2. W zakresie robót jest włączenie zmodernizowanej instalacji elektrycznej piwnic do systemu rozdzielnic zgodnie z projektem. 3. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: ? nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót, ? przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, ? przeprowadzenie wizji stanu technicznego części nieruchomości znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest, na etapie realizacji, wykonanie dokumentacji fotograficznej - wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. ? sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach dla każdej branży. 4. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić organizację pracy i wykonania robót, która umożliwi korzystanie z budynku szkoły z jak najmniejszymi utrudnieniami, w szczególności godziny wykonywania robót uciążliwych należy, przed ich podjęciem, uzgodnić z dyrekcją szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. roboty instalacyjne elektryczne. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, tj.: roboty instalacyjne elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; ? oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 32322999-6, 45310000-3, 45314320-0, 45312200-9, 45314000-1, 45315100-9, 45311100-1, 45315700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 418700
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WYKONAWCA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH ENERGOPIK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SZYNCZYCE 8
Kod pocztowy: 97-318
Miejscowość: CZARNOCIN
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 515001
Oferta z najniższą ceną/kosztem 515001
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 515001
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.