eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Wykonanie chodnika na odcinku drogi powiatowej nr 2923E w Bukowcu, gm. Brójce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-11

Ogłoszenie nr 510071751-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu: "Wykonanie chodnika na odcinku drogi powiatowej nr 2923E w Bukowcu, gm. Brójce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518201-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 47205764900000, ul. ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6337191, 42 2050307, e-mail zamowienia@lodzkiwschodni.pl, faks 426 329 311.
Adres strony internetowej (url): www.lodzkiwschodni.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie chodnika na odcinku drogi powiatowej nr 2923E w Bukowcu, gm. Brójce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.272.1.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu/przebudowy drogi 2923E w granicach istniejącego pasa drogowego, na łącznej długości 424,00 mb w miejscowości Bukowiec, gm. Brójce. Realizacja zadania polegać będzie na: ? wykonaniu nowej nawierzchni istniejącego chodnika, ? umocnieniu dna i skarp rowu na wlocie i wylocie istniejącego przepustu z wykonaniem ścianki czołowej, ? odmuleniu istniejącego rowu, ? wykonaniu miejsc postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie. 2. Opis stanu istniejącego. Droga powiatowa nr 2923 E, przebiegająca przez tereny zabudowy jednorodzinnej, posiada nawierzchnię bitumiczną z poboczem gruntowym, za którym znajduje się pas zieleni a następnie chodnik z płyt betonowych w bardzo złym stanie technicznym. Wody opadowe odprowadzane są na przyległy teren oraz miejscami do istniejącego zamulonego rowu. Na terenie planowanych robót zinwentaryzowano sieci: ? teletechniczną, ? elektroenergetyczną ? wodociągową ? gazową. 3. Opis stanu projektowanego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie terenu pod budowę, 2) wykonanie nowego chodnika szerokości 1,5 m, 3) regulację studzienek teletechnicznych, 4) przebudowę przepustu z umocnieniem dna i skarp na wlocie i wylocie płytami betonowymi ażurowymi 40 x 60 x 10 cm; 5) oczyszczenie rowu przydrożnego, z wywiezieniem namułu; 6) urządzenie terenów zielonych - humusowanie i obsianie trawą; 7) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wg załączonego projektu budowlano-wykonawczego i przedmiaru robót oraz 8) Wykonanie utwardzenia terenu pomiędzy projektowanym chodnikiem, a krawędzią jezdni na długości przylegania do działki nr ew. 395/2 użytkowanej przez Świetlicę Środowiskową w Bukowcu, filia GOK w Brójcach, o wymiarach 4,0 x 54,0 m : w konstrukcji: ? nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych 40 x 60 x 10 cm, ? podsypka cementowo-piaskowa 1:4. gr. 3 cm, ? podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (C90/3) stabilizowana mechanicznie grubości 20 cm, ? warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego gr. 10 cm, ? krawężniki betonowe 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, łączna długość ok. 120 mb, ? uzupełnienie krawędzi jezdni przy krawężniku, ? wypełnienie otworów humusem. 4. Materiały budowlane, sprzęt i maszyny. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Za własne materiały, sprzęt i maszyny uznaje się również materiały, sprzęt i maszyny podwykonawców i dalszych podwykonawców, z którymi zostały zawarte umowy o podwykonawstwo zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. 5. Prace związane z realizacją zadania. Dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione prace: 1) przygotowanie zaplecza budowy z doprowadzeniem mediów (w razie potrzeby), 2) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie, 3) obsługę geodezyjną, 4) opracowanie, uzgodnienie czasowej organizacji ruchu, 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 6) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu na czas trwania budowy w przypadku użycia sprzętu lub metod realizacji wymagających zabezpieczenia istniejącej w pasie drogowym infrastruktury, 7) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Obowiązujące opracowania 1) Projekt budowlano - wykonawczy "Wykonanie chodnika na odcinku drogi powiatowej nr 2923E w Bukowcu, gm. Brójce" (zał. nr 9do SIWZ); 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) (zał. nr 10 do SIWZ) Załączony przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) ma charakter pomocniczy, dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymienionymi opracowaniami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z zachowaniem kolejności technologicznej realizacji robót. Załączony przedmiar nie obejmuje wykonania utwardzenia terenu, na realizację którego nie ma obowiązku sporządzenia dokumentacji technicznej. Wyceny należy dokonać na podstawie opisu robót w ust. 3 pkt 8 niniejszej specyfikacji. 7. Zalecenia dla wykonawców. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe, jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 8. Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących roboty brukarskie. 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1. czynności. 3) Przed przystąpieniem do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego, oświadczenie stwierdzające zatrudnienie osób przewidzianych do wykonania tych czynności na podstawie umowy o pracę; oświadczenie (Wykonawcy podwykonawców), podpisane przez osobę uprawnioną do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy winno zawierać dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz wskazanie, że czynności wymienione w ust. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kopii umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników wykonujących czynności określone w ust. 1, gdy złożone oświadczenie o którym mowa w ust. 3 budzi wątpliwości Zamawiającego, (kopie umów winny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przedłożonych przez Wykonawcę lub Podwykonawców dokumentów, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Zapisy ustępów 1 ÷ 4 nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 191907.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "HUBERTUS" Mariusz Malarczyk
Email wykonawcy: biuro.hubertus@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 67/49
Kod pocztowy: 90-329
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167582.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167582.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260427.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.