eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola"Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGOWO - KOMUNALNE KOŃSKOWOLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PWK Końskowola Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520792547

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Końskowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pwk.konskowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwk.konskowola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c71ed40-e8c7-4b7f-b718-eea058cfa62b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. z 100% udziałem jst

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c71ed40-e8c7-4b7f-b718-eea058cfa62b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnego z nim osprzętu: kosiarką tylno-boczną, pługiem hydraulicznym, posypywarką do soli i piasku. Przedmiotem zamówienia jest także przeszkolenie personelu zamawiającego oraz serwis ciągnika z osprzętem.

Ciągnik przeznaczony będzie do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych, wykorzystywany głównie do koszenie poboczy i rowów, remontów cząstkowych nawierzchni, zimowego utrzymania dróg.
Ciągnik rolniczy musi spełniać wymogi polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2328). Ciągnik powinien posiadać kompletną dokumentację ciągnika niezbędną do rejestracji oraz eksploatacji. Oferowany i dostarczony ciągnik powinien być fabrycznie nowy, niezarejestrowany, w pełni sprawny i nie wykorzystywany jako maszyna demonstracyjna, wyprodukowany nie wcześniej niż przed 2024 roku.

Gwarancja na oferowaną ciągnik rolniczy wraz z osprzętem musi wynosić co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje również bezpłatne serwisy w okresie gwarancji niezbędne do jej utrzymania w okresie gwarancyjnym.
Dostawa ciągnika wraz z osprzętem nastąpi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku Nr 1 do SWZ

Opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1 do SWZ przedstawia minimalne wymagania techniczne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania określeń odwołujących się bezpośrednio do konkretnych produktów, urządzeń, norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu, oznaczenia pochodzenia służą one określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważ z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w dokumentacji postępowania, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji oraz posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji postępowania. Jako rozwiązanie równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

16310000-1 - Kosiarki

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raiffeisen Waren Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272993696

7.3.3) Ulica: Lubelska

7.3.4) Miejscowość: Ryki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.