eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” kolonii letnich w sierpniu 2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387588281

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 74

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-159

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422088831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capz.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” kolonii letnich w sierpniu 2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c53c28aa-fd31-486f-a7a1-dd86a16121b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042907/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja półkolonii letnich i zimowych oraz treningu adaptacyjnego dla uczestników projektu Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c53c28aa-fd31-486f-a7a1-dd86a16121b2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: numeracja zgodna z SWZ: III. Komunikacja w postępowaniu
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
CD. w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje za-mieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty oraz pytania do postępowania zawiera pkt 12 SWZ:
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .xps i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10). Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.
4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
5. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie taki folder powinien zostać skompresowany do formatu .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.
6. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
7. Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, muszą być złożone w oryginale tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Dokumenty dotyczące treści oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
cd. zapisów w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) , Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej z siedzibą w Łodzi, przy ul. Małachowskiego 74 reprezentowane przez Dyrektora.
2. Z Centrum można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie: Łódź, 90-159 ul. Małachowskiego 74 ,
- email:sekretariat@capz.lodz.pl,
- telefonicznie: 42 208 88 31.
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z który można się kontaktować poprzez e-mailem na adres: iod@capz.lodz.pl
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawy z dnia 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Odbiorcami do których mogą być przekazane dane osobowe będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia sprawy na mocy przepisów prawa. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej udostępni dane złożone w ofercie poprzez publikację na stronie lub na wniosek osób zainteresowanych oraz podmiotom, którym administrator danych powierzył przetwarzanie danych osobowych na postawie zawartych umów. Dane zostaną udostępnione również w skutek podejmowanych czynności prowadzonego postępowania.
6. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom na podstawie i w granicach prawa.
7. Dane osobowe będą przetwarzane w Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej do czasu niezbędnego do realizacji zadań związanych z umową., następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – przez czas określony w tych przepisach.
8. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Każdy ma prawo do:
− żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
− sprostowania swoich danych osobowych (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie
następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy;
− żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie przysługuje również dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz do celów archiwalnych;
−wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych jest niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych.
10. Nie przysługuje:
−prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż przesłanką przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
cd.zapisów w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla maksymalnie 157 (150 dzieci i 7 opiekunów prawnych) uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” następujących form wsparcia: Kolonii letnich w sierpniu 2025 r.

2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania w sierpniu 2025 r. kolonii letnich (zwanych dalej kolonią) dla łącznej liczby 157 osób w tym: 70 dzieci pochodzenia ukraińskiego oraz 7 opiekunów prawnych ze strony Zamawiającego oraz 80 dzieci pochodzenia polskiego.
3. Kolonie zostaną zorganizowane w podziale na 5 grup o następującym składzie:
3.1. Grupa 1: 20 dzieci pochodzenia polskiego, 10 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 1 opiekun prawny ze strony Zamawiającego,
3.2. Grupa 2: 20 dzieci pochodzenia polskiego, 10 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 1 opiekun prawny ze strony Zamawiającego,
3.3. Grupa 3: 20 dzieci pochodzenia polskiego, 10 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 1 opiekun prawny ze strony Zamawiającego,
3.4. Grupa 4: 10 dzieci pochodzenia polskiego, 20 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 2 opiekunów prawnych ze strony Zamawiającego,
3.5. Grupa 5: 10 dzieci pochodzenia polskiego, 20 dzieci pochodzenia ukraińskiego, 2 opiekunów prawnych ze strony Zamawiającego.
4. Wiek dzieci: od 7 do 14 lat.
5. Miejsce realizacji kolonii – województwo dolnośląskie.
6. Celem kolonii jest integracja dzieci pochodzenia ukraińskiego zamieszkujących placówki opiekuńcze na terenie miasta Łódź z dziećmi pochodzenia polskiego oraz zapoznanie ich z atrakcjami województwa dolnośląskiego.
7) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2025 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze.
Termin realizacji kolonii – 01.08.2025 – 29.08.2025 r.
8. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SWZ (wzór umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

55100000-1 - Usługi hotelarskie

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: „zatrudnienie na podstawie stosunku pracy osoby/osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: "zorganizowanie dodatkowej atrakcji dla każdej z grup kolonijnych”

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że, posiada aktualne uprawnienia oraz wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211) i rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych (Dz. U. poz. 518).
Uwagi:
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców musi posiadać przedmiotowe uprawnienia.

2) Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, tj.: co najmniej dwie usługi polegającej na zorganizowaniu letniego wypoczynku/kolonii trwającego co najmniej 7 dni dla co najmniej 50 osób (dzieci i młodzieży) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto.
Uwagi:
a) W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres zamówień, o których mowa powyżej.
b) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
c) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
d) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
e) Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio
u podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane.
f) Okres wyrażony w latach, o którym mowa w pkt. 1) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.


3) Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą realizowały zamówienie tj.:
a) co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku posiadającą:
- wymagane prawem kwalifikacje, o których mowa w art. 92p ustawy o systemie oświaty oraz
- doświadczenie zawodowe tj. pełniła co najmniej dwukrotnie funkcję kierownika wypoczynku przy realizacji usługi wypoczynku/kolonii gdzie każda z nich była realizowana, dla co najmniej 30 uczestników kolonii (dzieci i młodzieży)
b) co najmniej 2 osoby pełniące funkcję wychowawców wypoczynku, posiadające (każda z tych osób) n/w kwalifikacje:
- wymagane prawem kwalifikacje, o których mowa w art. 92p ustawy o systemie oświaty
oraz
- doświadczenie zawodowe tj. pełniła co najmniej dwukrotnie funkcję wychowawcy wypoczynku przy realizacji usług wypoczynku/kolonii, gdzie każda z nich była realizowana dla co najmniej 30 uczestników kolonii (dzieci i młodzieży)

Uwagi:
a) Wykonawca winien dysponować zespołem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. w składzie m.in. 3 osobowym m.in. 1 kierownik wypoczynku na 1 grupę uczestników kolonii, oraz min. 2 wychowańców wypoczynku na 1 grupę uczestników kolonii
b) Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby na potwierdzenie spełniania warunku dot. kierownika wypoczynku oraz wychowawcy wypoczynku.
c) Zgodnie z art.92p ust.8 ustawy o systemie oświaty, na potwierdzenie, że kierownik wypoczynku oraz wychowawcy nie byli karani za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 383), przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) albo wobec której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu; wykonawca winien najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem kolonii przekazać zamawiającemu dane osób realizujące te funkcje oraz
1) przedstawić informację z Krajowego Rejestru Karnego dla tych osób; informacja ta zachowuje ważność przez okres 12 miesięcy od dnia jej wydania;
2) w przypadku, gdy osoby te są jednocześnie zatrudnione na podstawie przepisów, które przewidują warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, składa w formie pisemnej oświadczenie tych osób o niekaralności za przestępstwa , o których mowa w pkt 1)
d) Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo weryfikacji danych w/w osób w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 4a do SWZ.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia
a) oświadczenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514) – załącznik nr 9a do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a) Aktualne wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych tj. Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników.
Zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 24.11.2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. 2023, poz. 2211):
„1. Organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy ze względu na siedzibę przedsiębiorcy turystycznego lub adres zamieszkania przedsiębiorcy turystycznego będącego osobą fizyczną, a w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego, który utworzył na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oddział, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2022 r. poz. 470), organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa właściwy ze względu na siedzibę oddziału.
2.W przypadku przedsiębiorcy turystycznego nieposiadającego siedziby ani oddziału na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej organem właściwym do prowadzenia rejestru jest wybrany przez niego marszałek województwa.”

Uwagi:
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców musi posiadać przedmiotowe uprawnienia.
b) Wykaz usług (Załącznik nr 10 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
 referencje
 bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
 a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- Załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zamawiający żąda od Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.
2) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają minimalnym wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy nw. dokumentów:
- Oświadczenia wykonawcy złożone wraz z ofertą (Załącznik nr 11 do SWZ) potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych zostały określone w pkt. 5 SWZ Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych:
1) Zamawiający żąda od Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.
2) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają minimalnym wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy nw. dokumentów:
 Oświadczenia wykonawcy złożone wraz z ofertą (Załącznik nr 11 do SWZ) potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ).
5) Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy jest niekompletny, Zamawiający wzywa do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem 1 do SWZ;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę – zał. Nr 3a do SWZ
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 3b do SWZ – jeżeli dotyczy;
d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Wykonawcę – zał. Nr 4a do SWZ;
e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy;
f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – zał. Nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy;
g) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, w przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienia publiczne – zał. Nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy;
2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane podmiotowe środki dowodowe.
3. Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać odpowiednie)
Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- jeżeli dotyczy

5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, załącza do oferty wraz z oświadczeniem, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 3b i Załącznik 4b do SWZ).
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają także do oferty oświadczenie,
z którego wynika, że usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ – art. 117 ustawy Pzp).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w pkt. II. 3) SWZ:
3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja).
a) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
b) Pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
c) Nie dopuszcza się uczestnictwa któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
e) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
f) Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym
i) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik 3a i 4a do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
j) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ).
k) Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 8 do SWZ) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
p) Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę oświadczenie stanowiące załącznik nr 9a do SWZ .
cd. zapisów w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w zakresie zgodnie z zapisami art. 455 ust. 2.
Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający:
1) nie dopuszcza możliwości, nie wymaga złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
2) nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych, o których mowa w art. 93 ustawy Pzp.
3) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.
4) nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.
5) nie przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
6)nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7)nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8) nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający przewiduje:
1) Unieważnienie postępowania
Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek obligatoryjnych, o których mowa w art. 255 ustawy Pzp, Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie:
- art. 256 ustawy Pzp, tj. „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”;
- art. 257 ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawi została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

2) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności kierownika kolonii i wychowawców poszczególnych grup kolonii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wskazane powyżej zatrudnienie przez cały okres realizacji kolonii.

Poleganie na zasobach innych podmiotów zostało określone w pkt. II.4) SWZ:
4) Poleganie na zasobach innych podmiotów:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 3b i Załącznik 4b do SWZ).
c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
d) Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) od Wykonawcy najkorzystniejszego, który powołuje się na zasoby innych podmiotów będzie żądał oświadczenia – załącznik nr 9b potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
cd. zapisów w SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.