Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-27
Ogłoszenie nr 510071731-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego wraz z dzierżawą 2 aparatów do oznaczania OB dla SPZOZ w Krotoszynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521330-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540049019-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31022628200000,
ul. ul. Młyńska
2,
63-700
Krotoszyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5880390 w. 253, e-mail
spzoz@krotoszyn.pl, faks
625 880 402.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.krotoszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego wraz z dzierżawą 2 aparatów do oznaczania OB dla SPZOZ w Krotoszynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DG/1/09/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu i szkła laboratoryjnego wraz z dzierżawą 2 aparatów do oznaczania OB dla SPZOZ w Krotoszynie - pakiet nr 1-6 wg Formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca powinien zaoferować w pakiecie nr 3: - 2 automatyczne analizatory współczynnika opadania krwi, spełniające kryteria podane w załączniku nr 6 będącymi parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodne ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Ponadto Wykonawca w pakiecie nr 3 w trakcie trwania umowy zapewni: - bezpłatne serwisowanie analizatorów przez okres trwania umowy dzierżawy oraz zapewni bezpłatne okresowe przeglądy techniczne zgodnie z protokołem eksploatacji analizatorów. - bezpłatne doszkalanie (co najmniej 4 szkolenia) personelu wskazanego przez kierownika laboratorium w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z analizatorów (kończące wydaniem certyfikatu ukończenia szkolenia), na własny koszt w terminie podanym przez zamawiającego po zawarciu umowy, - rozwiązywanie pojawiających się problemów w zakresie obsługi analizatorów, - rozwiązywanie pojawiających się niezgodności interpretacyjnych oraz wszelkich trudności interpretacyjnych wyniku, - reakcja serwisu w razie awarii aparatów w ciągu 48 godzin (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca , któremu zostanie udzielone zamówienie, podał z dniem zawarcia umowy bezpośredni kontakt do punktu serwisowego - numer telefonu, fax, adres e-mail konkretnej osoby odpowiedzialnej za serwis, który będzie dokonywał napraw aparatów w trakcie trwania umowy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dwoma oferowanymi analizatorami na czas trwania umowy następujące urządzenia (dotyczy pakietu nr 3): - 2 UPS/y (Wyposażenie analizatora w zewnętrzne urządzenie zasilania awaryjnego UPS o czasie podtrzymania pracy minimum 20 minut - pełen koszt serwisowania urządzenia zasilającego ponosi Wykonawca). 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Parametry graniczne 2 analizatorów - załącznik nr 6 (dotyczy pakietu nr 3), b) wymagania oceniane - załącznik nr 7 (dotyczy pakietu nr 3)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 38437000-7, 38437110-1, 33192500-7, 14820000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - probówki, pipety, ezy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7231.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDLAB-PRODUCTS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7473.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Szkło laboratoryjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2908.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDLAB-PRODUCTS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3769.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Probówki i akcesoria - próżniowy system zamknięty |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46697.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Becton Dickinson Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50503.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Probówki i akcesoria - mikrometoda |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
886.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sarstedt Sp. z o.o. Blizne Łaszczyńskiego
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
934.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - nakłuwacze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12259.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROFILAB s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8445.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Probówka parazytologiczna |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1921.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biameditek sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2025.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa fabrycznie nowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii EDXRF
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





