eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszZakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K wraz z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-23

Ogłoszenie nr 510069822-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu: Zakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K wraz z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523688-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540050031-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu, Krajowy numer identyfikacyjny 79031696100000, ul. ul. Sienkiewicza 2, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 425 45 00, e-mail przetargi@szpitalpisz.pl, zaopatrzenie@szpitalpisz.pl, faks 87 735 20 20; 423 21 50.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalpisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K wraz z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K z wyposażeniem obejmująca: 1) dostawę fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r. urządzenia wraz z oprogramowaniem i niezbędnym wyposażeniem. Dostarczone urządzenie musi być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych, kompletnie spełniające wymagania zasadnicze, wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; 2) montaż urządzenia w miejscu przeznaczenia, jego uruchomienie obejmuje: konfigurację, kontrolę parametrów pracy, dostarczenie niezbędnej dokumentacji wymaganej przepisami, 3) udzielenie instruktażu pracownikom bloku operacyjnego i sekcji technicznej w zakresie bezpiecznego użytkowania, prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia oraz jego konserwacji. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia z: - chirurgii kolorektalnej - chirurgii bariatrycznej - przepukliny rozworu przełykowego przepony dla min. 3 lekarzy 2. Gwarancja minimum 36 miesięcy. W okresie gwarancji bezpłatne przeglądy dostarczonego urządzenia, w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej. Gwarancja obejmuje całość wszelkich kosztów związanych z ewentualną naprawą (materiały, części, praca serwisanta, dojazd itp.). 3. Oferent zobowiązuje się w ostatnim dniu gwarancji dostarczyć wszystkie hasła oraz kody serwisowe umożliwiające serwis pogwarancyjny. 4. Dostęp do części zamiennych, podzespołów i akcesoriów przez 10 lat 5. Zestawienie i parametry wymagane zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 6. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych materiałów, norm, typów urządzeń - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich pa-rametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równo-ważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 91349.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Olympus Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wynalazek 1
Kod pocztowy: 02-677
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 395827.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 395827.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 395827.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.