To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-23
Ogłoszenie nr 510069822-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu: Zakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K wraz z
wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523688-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540050031-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu, Krajowy numer identyfikacyjny 79031696100000,
ul. ul. Sienkiewicza
2,
12-200
Pisz, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 425 45 00, e-mail
przetargi@szpitalpisz.pl, zaopatrzenie@szpitalpisz.pl, faks
87 735 20 20; 423 21 50.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalpisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K wraz z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P/4/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laparoskopu z torem wizyjnym 4K z wyposażeniem obejmująca: 1) dostawę fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r. urządzenia wraz z oprogramowaniem i niezbędnym wyposażeniem. Dostarczone urządzenie musi być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych, kompletnie spełniające wymagania zasadnicze, wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; 2) montaż urządzenia w miejscu przeznaczenia, jego uruchomienie obejmuje: konfigurację, kontrolę parametrów pracy, dostarczenie niezbędnej dokumentacji wymaganej przepisami, 3) udzielenie instruktażu pracownikom bloku operacyjnego i sekcji technicznej w zakresie bezpiecznego użytkowania, prawidłowej obsługi dostarczonego urządzenia oraz jego konserwacji. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia z: - chirurgii kolorektalnej - chirurgii bariatrycznej - przepukliny rozworu przełykowego przepony dla min. 3 lekarzy 2. Gwarancja minimum 36 miesięcy. W okresie gwarancji bezpłatne przeglądy dostarczonego urządzenia, w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej. Gwarancja obejmuje całość wszelkich kosztów związanych z ewentualną naprawą (materiały, części, praca serwisanta, dojazd itp.). 3. Oferent zobowiązuje się w ostatnim dniu gwarancji dostarczyć wszystkie hasła oraz kody serwisowe umożliwiające serwis pogwarancyjny. 4. Dostęp do części zamiennych, podzespołów i akcesoriów przez 10 lat 5. Zestawienie i parametry wymagane zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 6. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych materiałów, norm, typów urządzeń - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich pa-rametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równo-ważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91349.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Olympus Polska sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
395827.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniem i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piszu
- Zakup urządzenia do paczkowania wody pitnej
- Usługa bankowa związana z udzieleniem przez bank długoterminowego kredytu w kwocie 5.000.000 zł
- Dostawa plotera do Starostwa Powiatowego w Piszu
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa resektoskopów i histeroskopów dla oddziału ginekologii i położnictwa dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Zakup sprzętu medycznego: zestawów narzędzi laparoskopowych
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
- Dostawa liczników ostrzy i igieł, oprzyrządowania diatermii oraz płytek do stabilizacji przegrody nosowej
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





