To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-31
Ogłoszenie nr 510056718-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Wizyjny system kontroli składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521121-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540042014-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000,
ul. ul. Mickiewicza
4,
09-100
Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
023 6624278 w, 35, e-mail
zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks
236 624 278.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.plonsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wizyjny system kontroli składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/PN/MW/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, budowę, uruchomienie, testowanie i oddanie do użytku wizyjnego systemu kontroli na terenie Składowiska Odpadów w Dalanówku, Dalanówek 51, 09 -100 gmina wiejska Płońsk. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz załącznikach do PFU. 3.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1)projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 2)uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego, 3)budowę instalacji kabli światłowodowych, 4)budowę instalacji okablowania niskoprądowego (teletechnicznego) dla systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz zasilania 230/400V, 5)budowę napowietrznych tras kablowych, 6)budowę przyłączy energetycznych, 7)montaż szafek sprzętowych, 8)montaż słupów kamerowych, 9)montaż kamer stacjonarnych IP z funkcjonalnością dzień/noc, 10)wyposażenie i uruchomienie wizyjnego systemu kontroli, 11)dostosowanie serwerowni do wymogów ochrony przeciwpożarowej, 12)antysabotażowe zabezpieczenie systemu, 13)opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4.W ramach zamówienia należy: 1)opracować projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, 2)uzyskać pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 3)wybudować światłowodową sieć transmisji danych (w kanalizacji ziemnej i linii napowietrznej), 4)zamontować słupy stalowe do instalacji kamer, 5)wykonać punkty kamerowe, 6)wykonać przyłącza zasilające, 7)dostarczyć, przyłączyć, uruchomić i skonfigurować kamery, 8)dostarczyć, zainstalować i uruchomić cyfrowy system rejestracji danych z odpowiednią ilością pamięci dyskowej, 9)wyposażyć LPD i punkty kamerowe w niezbędne urządzenia sieciowe i zasilające wraz z oprzyrządowaniem, 10)wyposażyć Centrum Systemu CS i Stanowisko operatora w niezbędne urządzenia, 11)skonfigurować i uruchomić wizyjny system kontroli zgodnie z opracowanym projektem, 12)przeprowadzić testy sprawdzające działanie punktów kamerowych, 13)korzystać z obsługi uprawnionego geodety w celu wyznaczenia tras i lokalizacji słupów wraz z inwentaryzacją powykonawczą instalacji, 14)przeprowadzić szkolenie pracowników w zakresie obsługi instalacji, 15)wykonać dokumentację powykonawczą instalacji, w tym: ozestawienie wszystkich uzgodnień i pozwoleń uzyskanych przed i w trakcie realizacji budowy, owszelkie protokoły sporządzone w trakcie budowy, oświadectwa homologacji, certyfikaty jakości, atesty techniczne na wszystkie materiały i urządzenia użyte w trakcie budowy, oinwentaryzację geodezyjną powykonawczą zawierającą dokładne dane o przebiegu tras kablowych z podaniem domiarów geodezyjnych poziomych i pionowych. 5.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Roboty polegać będą na powtórzeniu robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia, poza projektowaniem. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. Programem funkcjonalno - użytkowym a także zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 8.Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym zakresie uprawnieniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej inwestycji. W sprawie wizji należy kontaktować się z inż. Jerzym Śladowskim tel. 608-630-493. 9.Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 48 miesięcy, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad. 10.Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 1)Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia, z wyłączeniem czynności wykonywanych przez kierownika budowy, kierownika robót oraz projektanta. Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, b)poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, c)innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. d)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogu, e)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót budowlanych. 3)W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu - wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności: a)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Osoby wskazane w oświadczeniu muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu - Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie osób ujętych w wykazie, b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 45314300-4, 45314000-1, 45314320-0, 32421000-0, 35121700-5, 48821000-9, 35125300-2, 72710000-0, 32231000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
324816.87
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KARTEL TECH import - eksport Paweł Zdziarski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
292466.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych w 2025 r.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego, DZP.261.19.2025
- Obsługa laboratoryjna dla zadania pn.: "Poprawa sieci drogowej na terenie powiatu płońskiego".
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Zimowiskach
- Zakup i montaż magazynów energii w SP nr 2 i SP nr 3 w Trzciance na potrzeby zastępczego miejsca szpitalnego i zastępczego miejsca kierowania.
- "Przebudowa istniejącej hali sportowej wraz z ciągiem komunikacyjnym przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w miejscowości Lelkowo będącej gminą popegeerowską"
- Dostawa i montaż drzwi dymoszczelnych ppoż. w ciągach komunikacyjnych na 2 i 3 piętrze w segmencie B budynku Prokuratury Krajowej przy ul. Postępu 3 w Warszawie.
- WYKONANIE GWARANTOWANEGO ZASILANIA W WODĘ DLA URZĄDZEŃ P. POŻ KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY PRZY UL. MEYSNERA 9
- Wykonanie (...) dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (....) Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły w ZS nr 1 im. S. Staszica wraz z budową siedziby Poradni (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.