eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskWizyjny system kontroli składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-31

Ogłoszenie nr 510056718-N-2020 z dnia 31-03-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Wizyjny system kontroli składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521121-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540042014-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13031457400000, ul. ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6624278 w, 35, e-mail zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks 236 624 278.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.plonsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wizyjny system kontroli składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/PN/MW/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, budowę, uruchomienie, testowanie i oddanie do użytku wizyjnego systemu kontroli na terenie Składowiska Odpadów w Dalanówku, Dalanówek 51, 09 -100 gmina wiejska Płońsk. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz załącznikach do PFU. 3.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1)projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 2)uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego, 3)budowę instalacji kabli światłowodowych, 4)budowę instalacji okablowania niskoprądowego (teletechnicznego) dla systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz zasilania 230/400V, 5)budowę napowietrznych tras kablowych, 6)budowę przyłączy energetycznych, 7)montaż szafek sprzętowych, 8)montaż słupów kamerowych, 9)montaż kamer stacjonarnych IP z funkcjonalnością dzień/noc, 10)wyposażenie i uruchomienie wizyjnego systemu kontroli, 11)dostosowanie serwerowni do wymogów ochrony przeciwpożarowej, 12)antysabotażowe zabezpieczenie systemu, 13)opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4.W ramach zamówienia należy: 1)opracować projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, 2)uzyskać pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 3)wybudować światłowodową sieć transmisji danych (w kanalizacji ziemnej i linii napowietrznej), 4)zamontować słupy stalowe do instalacji kamer, 5)wykonać punkty kamerowe, 6)wykonać przyłącza zasilające, 7)dostarczyć, przyłączyć, uruchomić i skonfigurować kamery, 8)dostarczyć, zainstalować i uruchomić cyfrowy system rejestracji danych z odpowiednią ilością pamięci dyskowej, 9)wyposażyć LPD i punkty kamerowe w niezbędne urządzenia sieciowe i zasilające wraz z oprzyrządowaniem, 10)wyposażyć Centrum Systemu CS i Stanowisko operatora w niezbędne urządzenia, 11)skonfigurować i uruchomić wizyjny system kontroli zgodnie z opracowanym projektem, 12)przeprowadzić testy sprawdzające działanie punktów kamerowych, 13)korzystać z obsługi uprawnionego geodety w celu wyznaczenia tras i lokalizacji słupów wraz z inwentaryzacją powykonawczą instalacji, 14)przeprowadzić szkolenie pracowników w zakresie obsługi instalacji, 15)wykonać dokumentację powykonawczą instalacji, w tym: ozestawienie wszystkich uzgodnień i pozwoleń uzyskanych przed i w trakcie realizacji budowy, owszelkie protokoły sporządzone w trakcie budowy, oświadectwa homologacji, certyfikaty jakości, atesty techniczne na wszystkie materiały i urządzenia użyte w trakcie budowy, oinwentaryzację geodezyjną powykonawczą zawierającą dokładne dane o przebiegu tras kablowych z podaniem domiarów geodezyjnych poziomych i pionowych. 5.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Roboty polegać będą na powtórzeniu robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia, poza projektowaniem. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. Programem funkcjonalno - użytkowym a także zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 8.Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym zakresie uprawnieniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej inwestycji. W sprawie wizji należy kontaktować się z inż. Jerzym Śladowskim tel. 608-630-493. 9.Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 48 miesięcy, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad. 10.Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 1)Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia, z wyłączeniem czynności wykonywanych przez kierownika budowy, kierownika robót oraz projektanta. Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych. 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, b)poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, c)innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. d)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogu, e)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót budowlanych. 3)W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu - wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności: a)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Osoby wskazane w oświadczeniu muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu - Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie osób ujętych w wykazie, b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45314300-4, 45314000-1, 45314320-0, 32421000-0, 35121700-5, 48821000-9, 35125300-2, 72710000-0, 32231000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324816.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KARTEL TECH import - eksport Paweł Zdziarski
Email wykonawcy: kontakt@karteltech.com
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 2
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292466.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292466.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.