Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00362346/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont stołówki szkolnej (kuchni i jadalni) wchodzącej w skład budynku ZSP nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa realizowany w ramach programu „Posiłek w szkole i w domu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9
1.3.) Oddział zamawiającego: Przedszkole nr 348
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362301310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kadetów, 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-987
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp9@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp9warszawa.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-238f3e93-844c-4357-82e7-e2bfb5c4ae021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont stołówki szkolnej (kuchni i jadalni) wchodzącej w skład budynku ZSP nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa realizowany w ramach programu „Posiłek w szkole i w domu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-238f3e93-844c-4357-82e7-e2bfb5c4ae02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP9.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont stołówki szkolnej (kuchni i jadalni) wchodzącej w skład budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa realizowany w ramach programu „Posiłek w szkole i w domu”.
3.2. Przedmiotowe zamówienie stanowi część 2 postępowania pn. Remont dachu i stołówki szkolnej wchodzących w skład budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 9 w Warszawie, ul. Kadetów 15, 03-987 Warszawa w formule „zaprojektuj i buduj” z podziałem na dwie części.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zawierają:
3.3.1. Przedmiar robót – załącznik nr 5
3.3.2. Plan Funkcjonalno użytkowy dla remontu stołówki będący załącznikiem nr 4 do niniejszej SWZ
3.3.3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (wzór umowy) – załącznik nr 3 SWZ.
3.4. W przypadku rozbieżności co do zakresu przedmiotu umowy, wiążący dla Wykonawcy jest zakres wskazany w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 5 do umowy.
3.5. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
3.5.1. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji, pozwoleń lub zgłoszeń robót.
3.5.2. kompleksowe roboty budowlane i remontowe, oraz zakup i dostawa niezbędnego wyposażenia w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową i obmiar .
3.5.3. pełnienie nadzoru autorskiego.
3.6. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o wyższej specyfikacji jakościowej, który spełnia pozostałe wymagania określone w dokumentacji technicznej chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (widełki od – do) parametru.
3.7. Wymagania dotyczące dostępności w kontekście ustawy o zapewnieniu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami:
Zamawiający jako realizator zadania publicznego ma ustawowy obowiązek by w obiekcie publicznym (a jest nim niniejsza inwestycja) kierując się zasadą równości szans i niedyskryminacji osób we wszystkich dziedzinach, uwzględniać wymogi uniwersalnego projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników jak i obowiązki wynikające z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Powstały projekt budowlany musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz zostanie projektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz garażu na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy - etap III
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.