Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE GWARANTOWANEGO ZASILANIA W WODĘ DLA URZĄDZEŃ P. POŻ KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY PRZY UL. MEYSNERA 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE GWARANTOWANEGO ZASILANIA W WODĘ DLA URZĄDZEŃ P. POŻ KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY PRZY UL. MEYSNERA 9
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8535725e-899a-4bd3-84c1-75a71739c22c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044558/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Gwarantowane zasilanie w wodę dla urządzeń p. pożarowych dla KPCP w Bydgoszczy, ul. Meysnera 9
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w pkt 13 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielnie zamówienia zawarta została w pkt 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 49 Z TP 25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gwarantowanego zasilania w wodę dla urządzeń p.poż przy obiekcie budowlanym Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Meysnera 9.
2. Zakres prac w ramach zadania
• Zmiany w rozdzielnicy RG,
• Przebudowa rozdzielnicy TG,
• Wymiana przeciwpożarowych wyłączników prądu,
• Wykonanie tras kablowych do hydroforni,
• Wykonanie tras kablowych do agregatu prądotwórczego,
• Wykonanie trasy kablowej do wyłącznika p. pożarowego w budynku głównym,
• Zasilanie centrali SSP zlokalizowanej w budynku głównym,
• W zakresie robót nie uwzględniono, a należy wykonać naprawę ścian uszkodzonych po montażu instalacji elektrycznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z kodami CPV, zawarty jest w pkt 4 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Nr kryterium Nazwa kryterium Waga kryterium
I Cena 60%
II Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi robót budowlano - montażowych 40%
1) Kryterium I - Cena – 60% - max. 60 pkt.
Kryterium cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
CN
C = ------------------ x 60%
CB
Gdzie:
CN – cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych
CB – cena brutto badanej oferty
2) Kryterium II - Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi dla robót budowlano – montażowych (G) – waga – 40 % - max. 40 pkt.
„Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi dla robót budowlano – montażowych" będzie rozpatrywane na podstawie długości okresu zadeklarowanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości i rękojmi tylko w pełnych latach .
Uwaga: Maksymalny podlegający ocenie okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 7 lat, natomiast minimalny podlegający ocenie okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 5 lat. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 7 lat.
Wykonawca, który zaproponuje najkorzystniejszą wartość (7 lat) – otrzymuje 40 pkt - maksymalną ilość punktów.
Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość pośrednią, pomiędzy wartością najkorzystniejszą a mniej korzystną, otrzymują liczbę punktów obliczoną według wzoru:
Kryterium długości okresu gwarancji jakości i rękojmi robót budowlano – montażowych – wskaźnik G – obliczony będzie według wzoru:
GB
G = ------------------ x 40%
GMAX
Gdzie:
GB – długość okresu gwarancji jakości i rękojmi dla robót budowlano – montażowych badanej oferty,
GMAX – najdłuższy okres gwarancji jakości i rękojmi dla robót budowlano – montażowych spośród ofert.
4. Najkorzystniejsza oferta to ta, która uzyska największą ilość punktów będących sumą powyżej przedstawionych kryteriów - wskaźnik P – obliczony według wzoru:
P = C+G
Gdzie:
P – ilość punktów zdobyta przez badaną ofertę,
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
G – ilość punktów badanej oferty w kryterium długość okresu gwarancji jakości i rękojmi dla robót budowlano – montażowych.
Uwaga:
Wszystkie wymienione powyżej kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji jakości i rękojmi dla robót budowlano – montażowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (rozumiane jako osobna umowa/robota budowlana) – robotę której przedmiotem było wykonanie instalacji elektrycznej o wartości minimum 90 000,00 zł. brutto.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie wyżej wymienionego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego – w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni – złoży aktualny na dzień złożenia, dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt. 8.2 SWZ, tj.: wykaz robót budowlanych (załącznik
nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (załącznik nr 1 do SWZ).2. Dokument określony w pkt. 9.3 1) SWZ – jeżeli dotyczy.
3. Pełnomocnictwo: oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę lub notariusza – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunku udziału, zgodnie z informacją wskazaną w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje się odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu Oferty, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków opisanych w ppkt. 8.2 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określają zapisy § 12 i13 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA:1. Termin realizacji zamówienia (termin zakończenia Robót) wynosi: 90 dni od dnia przekazania terenu budowy.
Termin zakończenia Robót uważać się będzie za dotrzymany, jeżeli w tym terminie Wykonawca wykona Roboty tak, by ich efekt był zdatny do odbioru, a Wykonawca zgłosi (w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną) Roboty do odbioru Zamawiającemu.
W przypadku, gdy mimo zgłoszenia roboty nie zostaną odebrane wskutek stwierdzenia braków lub wad istotnych, Roboty nie będą mogły być uznane za wykonane wcześniej niż z chwilą usunięcia braków i wad istotnych Robót.
Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postanowienia na podstawie
art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2025 r. poz. 514).
3. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024, poz. 928) u Zamawiającego, od dnia 24 września 2024 r. obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Kujawsko - Pomorskim Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, dostępna w Dziale Kadr
i Płac u Zamawiającego oraz na stronie internetowej https://kpcp.pl/ w zakładce Szpital
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbudowa budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy o windę dla osób niepełnosprawnych
- Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 4 zadania.
- Świadczenie usługi przewozu osób z niepełnosprawnością na terenie Bydgoszczy
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ KALENDARZY
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników MKUO ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
- Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Remontu budynku nowego internatu w Szczawnicy Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, II etap - uzupełnianie ubytków oraz malowanie ścian i sufitów pomieszczeń budynków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.