eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszKursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczniów z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2020-03-30

Ogłoszenie nr 510056104-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.

Powiat Kaliski: Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczniów z podziałem na zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637408-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540003027-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.powiat.kalisz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe uczniów z podziałem na zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.23.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są kursy zawodowe mające na celu uzyskanie uprawnień zwiększających kwalifikacje zawodowe i poszerzające możliwości uzyskania lepszej pracy przez uczestników kursów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań, których zakres prac obejmuje: 1) W zakresie zadania nr 1 pn.:"Kurs operatora wózków widłowych" dla uczniów Zespołu Szkół im. St. Mikołajczyka w Opatówku: a) przeprowadzenie kursu: - przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 65 h dla jednego uczestnika (1 h - 60 min.); - przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 25 osób (uczniów objętych kształceniem zawodowym w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku); -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 2) W zakresie zadania nr 2 pn.: "Kurs obsługi kombajnu zbożowego" dla uczniów Zespołu Szkół im. St. Mikołajczyka w Opatówku: a) przeprowadzenie kursu: - przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 55 h dla jednego uczestnika (1 h - 60 min.); - przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 25 osób (uczniów objętych kształceniem zawodowym w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku); - miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 3) W zakresie zadania nr 3 pn.: "Kurs z zakresu stosowania środków ochrony roślin" dla uczniów Zespołu Szkół im. St. Mikołajczyka w Opatówku: a) przeprowadzenie kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 25 h dla jednego uczestnika (1 h - 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 25 osób (uczniów objętych kształceniem zawodowym w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku); -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 4) W zakresie zadania nr 4 pn.: "Kurs prawo jazdy kategorii B" dla uczniów Zespołu Szkół im. St. Mikołajczyka w Opatówku: a) przeprowadzenie Kursu: -przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h dla jednego uczestnika (1 h - 60 min.); -przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 25 osób (uczniów objętych kształceniem zawodowym w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku); -miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku/ jazdy próbne w promieniu 50 km od Zespołu Szkół; b) pierwszy egzamin zewnętrzny - teoretyczny i praktyczny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 5) W zakresie zadania nr 5 pn.: "Kurs spawacza MAG" dla uczniów Zespołu Szkół im. St. Mikołajczyka w Opatówku: a) przeprowadzenie Kursu: - przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 150 h dla jednego uczestnika (1 h - 60 min.); - przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie: 10 osób (uczniów objętych kształceniem zawodowym w Zespole Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku); - miejsce realizacji: Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku; b) pierwszy egzamin zewnętrzny (ustalenie terminu egzaminu zewnętrznego wraz dopełnieniem wszystkich formalności związanych ze zgłoszeniem kursanta do egzaminu oraz jego opłacenie). 2. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego, 80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80212000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowe OMEGA, Łukasz Dybała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zakopiańska 9
Kod pocztowy: 30-418
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurs obsługi kombajnu zbożowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamówienie publiczne unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie nr 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 stycznia 2020 roku do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym w zakresie zadania nr 2 zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurs z zakresu stosowania środków ochrony roślin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamówienie publiczne unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie nr 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 stycznia 2020 roku do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym w zakresie zadania nr 3 zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kurs prawo jazdy kategorii B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ośrodek Szkolenia Zawodowego - Jan Haładyn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Twórców Liskowa 21/8
Kod pocztowy: 62-850
Miejscowość: Lisków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Kurs spawacza MAG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Doskonalenia Zawodowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żmigrodzka 41/49
Kod pocztowy: 60-171
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19520.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.