Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00491463/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego (...) na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MALBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170752018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 18 710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.malbork@straz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-malbork
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego (...) na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82fc8ee0-2adc-4f0f-a25e-b68120c79a17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00491352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego (...) na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia finansowany jest z dotacji celowej na realizację zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2025.JC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373983,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, finansowanego z dotacji celowej na realizację zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Dostawa obejmuje jeden samochód lekki rozpoznawczo-ratowniczy z napędem 4x4, fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w roku 2025.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze wskazanymi minimalnymi wymaganiami techniczno – użytkowymi (stanowiącym załącznik nr 1.1. do SWZ).
Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ.
Zamawiający ubiega się o trzymanie dotacji celowej na realizację zadań w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości (bez podziału na Części).
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ i załącznikach do niego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144210-3 - Wozy strażackie
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny
42415320-7 - Wyposażenie pojazdów ratowniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459897,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459897,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459897,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety społecznej
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank-Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459897,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malborka w 2025 r.
- Zakup agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- Dostawa ryb dla 22.BLT w Malborku
- Wykonanie nawierzchni manewrowej na terenie zachodniego Przedzamcza Muzeum Zamkowego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku
- "Dostawa sprzętu ratowniczego"
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OLi OC urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla Szpitala Powiatowego wRawiczuSp. z o.o.: wyposażenie szpitalne
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





