Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. M. T. Hubera w Szczecinie i Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. M. T. Hubera w Szczecinie i Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5646690b-5103-43ee-8eb5-4ea257154dcf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037922/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.44 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. M. T. Hubera w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych – etap I", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021–2027 w ramach Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie 6.10 Edukacja Zawodowa (ZIT).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5646690b-5103-43ee-8eb5-4ea257154dcf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie uznana za skutecznie przekazaną. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bzp@um.szczecin.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych (w tym dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, tzw. odwzorowanie cyfrowe) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
8) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. „Formularze do komunikacji” umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte s w rozdziale II SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/70/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu SZWO (Substancje Zubożające Warstwę Ozonową) i F-Gazy wraz z kursem nadającym uprawnienia energetyczne w grupie 2, kursu elektryka i kursu na uprawnienia energetyczne dla uczniów Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. M. T. Hubera w Szczecinie
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pomp ciepła wraz z kursem nadającym uprawnienia energetyczne w grupie 2 oraz kursu elektromechanik urządzeń chłodniczych dla uczniów Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. M. T. Hubera w Szczecinie
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obrabiarek CNC wraz z egzaminem czeladniczym dla uczniów Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. M. T. Hubera w Szczecinie
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operator wózków jezdniowych oraz kursu operator podestów ruchomych przejezdnych dla uczniów Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. M. T. Hubera w Szczecinie
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdnych wraz z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej za każde stwierdzone nienależyte wykonanie umowy
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule społeczne
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:W CZĘŚCI 1
dla zadania I
1) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, - prowadzenia szkolenia na SZWO (Substancje Zubożające Warstwę Ozonową) i F-Gazy, która posiada:
a) certyfikat dla personelu przeprowadzającego instalację, naprawę, konserwację lub serwisowanie stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane wydawany przez Urząd Dozoru Technicznego lub równoważny, oraz
b) minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane (F-Gazy), w tym doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu obsługi urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane (F-Gazy), oraz
2) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia - prowadzenia szkolenia nadającego uprawnienia energetyczne w grupie 2, która posiada:
a) wykształcenie wyższe z branży elektryczno-elektronicznej, oraz
b) świadectwo kwalifkacyjne G2 (eksploatacja i dozór), oraz
c) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło lub innych urządzeń energetycznych, w tym doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło lub innych urządzeń energetycznych;
oraz
dla zadania II
3) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia - prowadzenia szkolenia elektryk, która posiada:
a) wykształcenie wyższe z branży elektryczno-elektronicznej, oraz
b) uprawnienia energetyczne grupy 1 (E i D), oraz
c) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń energetycznych, w tym doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń energetycznych;
oraz
dla zadania III
4) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia - prowadzenia szkolenia uzupełniającego na uprawnienia energetyczne do 1 kV, która posiada:
a) wykształcenie wyższe z branży elektryczno-elektronicznej, oraz
b) uprawnienia energetyczne grupy 1 (E i D), oraz
c) co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w branży elektryczno-elektronicznej, w tym co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń energetycznych.
Zamawiający dopuszcza wykazanie w części 1 dla zadań I-III tych samych osób, pod warunkiem spełniania przez nich wszystkich wymagań, o których mowa w ppkt 1, 2, 3 i 4 dla każdego z zadań oraz możliwości realizacji szkoleń przez te same osoby zgodnie z terminami wskazanymi dla każdej z grup w poszczególnych Zadaniach.
W CZĘŚCI 2
dla zadania I
1) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia – prowadzenia szkolenia z obsługi i eksploatacji pomp ciepła, która posiada:
a) certyfikat dla personelu przeprowadzającego instalację, naprawę, konserwację lub serwisowanie stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane wydawany przez Urząd Dozoru Technicznego lub równoważny, oraz
b) świadectwo kwalifikacyjne G1 i G2 (eksploatacja i dozór), oraz
c) minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi i eksploatacji pomp ciepła w tym doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu obsługi i eksploatacji pomp ciepła; oraz
2) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia – prowadzenia szkolenia nadającego uprawnienia energetyczne w grupie 2, która posiada:
a) wykształcenie wyższe z branży elektryczno-elektronicznej, oraz
b) świadectwo kwalifikacyjne G2 (eksploatacja i dozór), oraz
c) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło lub innych urządzeń energetycznych, w tym doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło lub innych urządzeń energetycznych;
oraz
dla zadania II
3) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia – prowadzenia szkolenia na elektromechanika urządzeń chłodniczych, która posiada:
a) wykształcenie wyższe z zakresu chłodnictwa i klimatyzacji lub wyższe z branży mechanicznej, elektrycznej lub elektromechanicznej, oraz
b) uprawnienia energetyczne grupy 1 (eksploatacja i dozór), oraz
c) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego z zakresu eksploatacji i dozoru urządzeń energetycznych, w tym w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu obsługi i eksploatacji pomp ciepła.
Zamawiający dopuszcza wykazanie w części 2 dla zadań I-II tych samych osób, pod warunkiem spełniania przez nich wszystkich wymagań, o których mowa w ppkt 1, 2 i 3 dla każdego z zadań oraz możliwości realizacji szkoleń przez te same osoby zgodnie z terminami wskazanymi dla każdej z grup w poszczególnych Zadaniach.
W CZĘŚCI 3
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia – prowadzenia szkolenia z obsługi obrabiarek CNC, która posiada:
a) wykształcenie wyższe z zakresu mechatroniki, mechaniki lub automatyki, oraz
b) minimum 2 lata doświadczenia zawodowego z zakresu obsługi oraz programowania obrabiarek CNC, oraz
c) doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu obsługi obrabiarek CNC.
W CZĘŚCI 4
dla zadania I
1) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia - prowadzenia szkolenia na operatora wózków jezdniowych, która posiada:
a) aktualne uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego lub równoważne, oraz
b) minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c) doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi;
oraz
dla zadania II
2) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia - prowadzenia szkolenia na operatora podestów ruchomych przejezdnych, która posiada:
a) aktualne uprawnienia do obsługi podestów ruchomych przejezdnych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego lub równoważne, oraz
b) minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe z zakresu pracy z podestami ruchomymi przejezdnymi, oraz
c) doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z podestami ruchomymi przejezdnymi.
Zamawiający dopuszcza wykazanie w części 4 dla zadań I-II tych samych osób, pod warunkiem spełniania przez nich wszystkich wymagań, o których mowa w ppkt 1 i 2 dla każdego z zadań oraz możliwości realizacji szkoleń przez te same osoby zgodnie z terminami wskazanymi dla każdej z grup w poszczególnych Zadaniach.
W CZĘŚCI 5
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum (1) jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, - prowadzenia szkolenia na operatora wózków jezdnych, która posiada:
a) aktualne uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego lub równoważne, oraz
b) minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi, oraz
c) doświadczenie zawodowe w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu pracy z wózkami jezdniowymi.
Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część, wykonawca musi wykazać inne osoby dla każdej z Części, na które składa ofertę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Podmiotowy środek dowodowy wymagany przez zamawiającego, który należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ, tj. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opis rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności);W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci składają wspólnie ww. dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2);
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
7) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SWZ).
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium należy wnieść w wysokości:w części 1 – w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
w części 2 – w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
w części 3 – w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
w części 4 – w wysokości 4.100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych),
w części 5 – w wysokości 600 zł (słownie: sześćset złotych),
przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien zsumować odpowiednie kwoty właściwe dla części, na które składa ofertę oraz wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy polegających na:
1) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu umowy;
2) zmianie terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych szkoleń;
3) zmianie wynagrodzenia;
4) zmianie sposobu spełnienia oraz zakresu świadczenia;
5) zmianie osoby skierowanej do realizacji zamówienia publicznego;
6) zmianie końcowego terminu na odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 8 ust. 4 niniejszej umowy; zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie będzie możliwa w sytuacji przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy i nastąpi w zakresie odpowiadającym różnicy pomiędzy pierwotnym terminem wykonania przedmiotu umowy a terminem wynikającym ze zmiany umowy.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje o rodzaju i zakresie zmian umowy oraz warunkach ich wprowadzenia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących odpowiednio załączniki nr 6a-6e do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 08:50
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zw. dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zw. dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Termin wykonania zamówienia:
1) w części 1 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do 15 marca 2027r.
2) w części 2 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do 2 grudnia 2026r.
3) w części 3 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do 30 grudnia 2026r.
4) w części 4 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do 26 listopada 2026r.
5) w części 5 – od dnia zawarcia umowy, lecz nie dłużej niż do 1 grudnia 2026r.
4. Termin przeprowadzenia poszczególnych szkoleń będzie się odbywał zgodnie z harmonogramem, wskazanym odpowiednio w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia dla części 1-5, stanowiących załączniki nr 7a-7e do SWZ.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie
- Renowacja zabytkowej stolarki okiennej znajdującej się w skrzydle środkowym gmachu Urzędu Miasta Szczecin przy pl. Armii Krajowej 1
- Świadczenie usług ochrony i dozoru budynków oraz obsługi portierni w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie w 2026 r.
- Najem długoterminowy dwóch sztuk samochodów osobowych dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Adaptacja części pomieszczeń II piętra w budynku "M" dla potrzeb Pracowni Tomografii Komputerowej w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 2 PUM w Szczecinie polegająca na relokacji, instalacji i ...
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywizacja edukacyjna, wsparcie dzieci w nauce języka angielskiego i matematyki.
- Usługa organiz. i przeprowadzenia warsztatów i zaj. tanecznych w ramach proj.Wsparcie rozw. kompetencji.,umiejęt., uzdol. zainteres. ucz. poza eduk. formalną w Szkole Podst. im. Boh.L.P. w Komarówce P
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS"
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów PZS w Przodkowie, w ramach projektu pn.: ,,Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z instalacją, wsparciem technicznym i usługą SOC
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





