To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-21
Ogłoszenie nr 510055455-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.
Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w Lesznie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512855-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540031464-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 30230394200000,
ul. ul. 17 Stycznia
90,
64-100
Leszno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 287 172, e-mail
ekarpinski@kzgrl.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kzgrl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Miedzygminny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w Lesznie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OA.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w Lesznie - zgodnie z postanowieniami art. 2 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188).2. Zasady korzystania z usług, a także odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego ich wykonania określone są w: a) Ustawie z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188), b) Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468), c) Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545). 3. Usługi w zakresie doręczania wszystkich przesyłek muszą być świadczone z uwzględnieniem zasad wynikających z przepisów następujących ustaw: a) z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201 ze zm.), b) z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2096), c) z dnia 06 czerwca 1997 roku - Kodeks postępowania karnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1987), d) z dnia 17 listopada 1964 roku - Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1360 ze zm.), e) z dnia 30 sierpnia 2002 roku - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2018 r., poz. 1302 ze zm.) Zamawiający zwraca uwagę, że część przesyłek, będzie nadawana w trybie art. 57 § 5 k.p.a., art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 k.p.c., art. 83 § 3 ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, art. 124 k.p.k., czyli za pośrednictwem operatora wyznaczonego. 4. Wskazane w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych usług pocztowych są ilościami szacunkowymi, określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie zapotrzebowania w okresie świadczenia usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych usług w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w ilościach podanych w formularzu cenowym. Rozliczenia będą następować na podstawie faktycznej ilości zrealizowanych usług z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: a) Odbiór z siedziby Zamawiającego, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych krajowych (na obszarze całej Polski), pod wszystkie kody pocztowe i przesyłek pocztowych w obrocie zagranicznym - obszar objęty porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym, rejestrowanych i nierejestrowanych, w tym przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, oraz ich ewentualne zwroty, tj. zwroty przesyłek listowych rejestrowanych do zamawiającego (nadawcy), nadawane w 5 dni roboczych w tygodniu od godz. 14:00 do 15:00 (tj. poniedziałek-piątek); b) Doręczanie do siedziby Zamawiającego korespondencji w godz. 8:00-9:00 przez 5 dni w tygodniu (tj. poniedziałek -piątek); c) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie zwrotów przesyłek niedostarczonych, jeśli przesyłka mogła być dostarczona adresatowi z przyczyn leżących po jego stronie [albo z przyczyn leżących po stronie zamawiającego (nadawcy)]- w dni robocze (od poniedziałku do piątku); d) Możliwość monitorowania przesyłek rejestrowanych za pośrednictwem strony internetowej; e)Zamawiający nie przewiduje przesyłek pocztowych procesowych. 6. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g (gabaryt A i B) oraz zwroty przesyłek poleconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia: a) Przesyłka listowa nierejestrowana - Ekonomiczna - przesyłka niebędąca przesyłka najszybszej kategorii - Priorytetowa - Przesyłka listowa najszybszej kategorii b) Przesyłka listowa rejestrowana (polecona) - Polecona - przesyłka będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem. - Polecona priorytetowa - przesyłka najszybszej kategorii. - Polecona ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. - Polecona priorytetowa ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. c) Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm, - waga do 2 kg. d) Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, - maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600mm. - waga do 2 kg. 7. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia, rozumie się paczki: przesyłka rejestrowana niebędąca przesyłką listową o wadze do 10 kg (gabaryt A i B) oraz zwrotów paczek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia: a) Zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) Priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) Ze zwrotnym poświadczeniem odbioru. Gabaryt A - to paczka o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 300 mm, długości 600mm, szerokości 500mm. Gabaryt B - to paczka o wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm, - maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3 do SIWZ. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) bezpośredniego dostarczania i odbioru przesyłek pocztowych (kurier, listonosz) w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, b) sortowania przesyłek pocztowych, c) dystrybucji przesyłek pocztowych (kierowców). Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy. 10. Wykonawca w terminie do 10 dni od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w punkcie 9 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w punkcie 9 powyżej. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 10 i punkcie 11 powyżej, traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. 13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 64110000 - 0 - Usługi pocztowe 64120000 - 3 - Usługi kurierskie 64121100 - 1 - Usługi dostarczania poczty
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV: 64120000-3, 64121100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
503925.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
492164.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
- "USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Karczma Borowa - uchwała antysmogowa
- Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu wizyjnego (CCTV) wraz z serwerem rejestrującym oraz systemu alarmu przeciwpożarowego (SSWiN)
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK, realizowane w trybie ustawy o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego we Wrześni
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jedlińsk USŁUGI SPOŁECZNE
- Świadczenie usług kurierskich krajowych oraz zagranicznych przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Deszczno.
- CP-24-525/2025; świadczenie usług pocztowych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.