To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-19
Ogłoszenie nr 510052701-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.
Miasto Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWĘ UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO U ZBIEGU ULIC KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE / AL. KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511869-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWĘ UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO U ZBIEGU ULIC KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE / AL. KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego u zbiegu ulic Krakowskie Przedmieście / Al. Kopernika. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: ? roboty pomiarowe (geodezyjne) ? rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej (gr. 8 cm) ? rozbiórka chodników i ścieżki rowerowej z kostki betonowej (gr. 8 cm) ? rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (50x50x7 cm) ? rozebranie krawężników betonowych 20x30 i ław betonowych ? rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej 1.2. roboty ziemne ? korytowanie 1.3. nawierzchnie: 1.3.1. jezdnia - droga manewrowa, parkingu i zjazdu ? podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem ? podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo-piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna z kostki betonowej (8 cm) kolor szary 1.3.2. jezdnia - peronu autobusowego ? warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem ? podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo-piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna z kostki betonowej (8 cm) kolor szary 1.3.5. krawężniki i obrzeża ? krawężnik betonowy 20x30 cm ? krawężnik betonowy 15x30 cm ? krawężnik betonowe 20x30x8 cm 1.4. chodniki z płyt betonowych (8 cm) kolor szary ? podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo - piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna kostka betonowa (8 cm) szara 1.5. ścieżka rowerowa (8 cm) kolor czerwony ? podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo - piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna kostka betonowa (8 cm) czerwona 1.6. elementy małej architektury: ? stojaki na rowery 1.7. oznakowanie pionowe 1.8. oznakowanie poziome grubowarstwowe gładkie 2. Nasadzenia - zieleń 2.1. sadzenie drzew i krzewów 2.2. ściółkowanie rabat korą iglastą 2.3. pielęgnacja drzew i krzewów 2.4. wykonanie trawników Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Rozpoczęcie i zakończenie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, w tym w szczególności Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o., w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również inne niż roboty budowlane czynności w szczególności: 1. przeprowadzenie wizji stanu technicznego dróg znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej (wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego) 2. zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży, 4. przeprowadzenie niezbędnych prób i badań (potwierdzonymi protokołami), wynikających z przepisów i prawa budowlanego, 5. sporządzenie i umieszczenie na terenie budowy 2 banerów - wzór banera w załączeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty drogowe. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty konstrukcyjno - drogowe - roboty brukarskie, układanie kostki betonowej, krawężników oberży i podbudowy Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; ? oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45233200-1, 45233290-8, 45233222-1, 45233260-9, 45111300-1, 45111200-0, 45112710-5, 45233221-4, 34992200-9, 45111291-4, 90000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
264100
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRADA A.Olczak, Ł Piatek s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
324843
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- Przebudowa drogi w miejscowości Sarnów - etap II
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 12, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/105 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 11, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/119 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: budowy wewnętrznej instalacji gazowej doziemnej i na budynku mieszkalnym wielorodzinnym dla urządzenia grzewczego (generator ciepła: kocioł zewnętrzny w zabudowie) w m. Radzików bl. 10, gm. Błonie obszar wiejski - dz. nr ew. 3/120 obr. 0029 Radzików IHAR, jedn. ew. 143201-5 gm. Błonie obszar wiejski.
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





