eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiPRZEBUDOWĘ UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO U ZBIEGU ULIC KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE / AL. KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-19

Ogłoszenie nr 510052701-N-2019 z dnia 19-03-2019 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWĘ UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO U ZBIEGU ULIC KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE / AL. KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511869-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWĘ UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO U ZBIEGU ULIC KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE / AL. KOPERNIKA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu komunikacyjnego u zbiegu ulic Krakowskie Przedmieście / Al. Kopernika. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: ? roboty pomiarowe (geodezyjne) ? rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej (gr. 8 cm) ? rozbiórka chodników i ścieżki rowerowej z kostki betonowej (gr. 8 cm) ? rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (50x50x7 cm) ? rozebranie krawężników betonowych 20x30 i ław betonowych ? rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej 1.2. roboty ziemne ? korytowanie 1.3. nawierzchnie: 1.3.1. jezdnia - droga manewrowa, parkingu i zjazdu ? podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem ? podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo-piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna z kostki betonowej (8 cm) kolor szary 1.3.2. jezdnia - peronu autobusowego ? warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem ? podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo-piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna z kostki betonowej (8 cm) kolor szary 1.3.5. krawężniki i obrzeża ? krawężnik betonowy 20x30 cm ? krawężnik betonowy 15x30 cm ? krawężnik betonowe 20x30x8 cm 1.4. chodniki z płyt betonowych (8 cm) kolor szary ? podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo - piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna kostka betonowa (8 cm) szara 1.5. ścieżka rowerowa (8 cm) kolor czerwony ? podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie 0/31,5 ? podsypka cementowo - piaskowa 1:4 ? warstwa ścieralna kostka betonowa (8 cm) czerwona 1.6. elementy małej architektury: ? stojaki na rowery 1.7. oznakowanie pionowe 1.8. oznakowanie poziome grubowarstwowe gładkie 2. Nasadzenia - zieleń 2.1. sadzenie drzew i krzewów 2.2. ściółkowanie rabat korą iglastą 2.3. pielęgnacja drzew i krzewów 2.4. wykonanie trawników Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Rozpoczęcie i zakończenie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, w tym w szczególności Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o., w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również inne niż roboty budowlane czynności w szczególności: 1. przeprowadzenie wizji stanu technicznego dróg znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej (wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego) 2. zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży, 4. przeprowadzenie niezbędnych prób i badań (potwierdzonymi protokołami), wynikających z przepisów i prawa budowlanego, 5. sporządzenie i umieszczenie na terenie budowy 2 banerów - wzór banera w załączeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty drogowe. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty konstrukcyjno - drogowe - roboty brukarskie, układanie kostki betonowej, krawężników oberży i podbudowy Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; ? oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45233200-1, 45233290-8, 45233222-1, 45233260-9, 45111300-1, 45111200-0, 45112710-5, 45233221-4, 34992200-9, 45111291-4, 90000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264100
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRADA A.Olczak, Ł Piatek s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tuwima 3/10
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Pitrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324843
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324843
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 329640.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.