To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-18
Ogłoszenie nr 510051909-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.
Miasto Rybnik: Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512064-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji: 1) samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, w tym dodatkowa tablica rejestracyjna służąca do oznaczenia bagażnika i wtórniki tych tablic, 2) samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, w tym wtórniki tych tablic, 3) indywidualne jedno i dwurzędowe, w tym dodatkowa tablica rejestracyjna służąca do oznaczenia bagażnika i wtórniki tych tablic, 4) motocyklowe zwyczajne, w tym wtórniki tych tablic, 5) motocyklowe indywidualne, w tym wtórniki tych tablic, 6) motorowerowe zwyczajne, w tym wtórniki tych tablic, 7) samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe, w tym dodatkowa tablica rejestracyjna służąca do oznaczenia bagażnika i wtórniki tych tablic, 8) motocyklowe zabytkowe, w tym wtórniki tych tablic, 9) samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe, 10) samochodowe tymczasowe jednorzędowe zmniejszone, 11) samochodowe tymczasowe badawcze jedno i dwurzędowe, 12) motocyklowe tymczasowe, 13) motocyklowe tymczasowe badawcze, 14) motorowerowe tymczasowe, 15) motorowerowe tymczasowe badawcze, wykonane muszą być muszą być zgodnie z wymogami oraz o parametrach określonych: - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018 poz. 1751 tekst jednolity), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 roku poz. 2355 ze zmianami). W przypadku zmiany ww. przepisów w okresie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wymagań do obowiązujących aktów prawnych. 2. Dostarczone tablice rejestracyjne powinny być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem, każdy komplet pakowany oddzielnie w folię ochronną w paczkach po 25 kpl. 3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. 4. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany wadliwych tablic w terminie do 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego. 5. Zamówienie tablic rejestracyjnych odbywać będzie się na podstawie zamówienia złożonego za pośrednictwem poczty, fax´u, e-mail´a w poniedziałek, środę i piątek do godziny 13:00. Realizacja złożonego zamówienia na wtórniki tablic rejestracyjnych lub dodatkowych tablic rejestracyjnych służących do oznaczenia bagażnika, nastąpi do 3 dni od chwili jego złożenia, z tym, że upływ ostatniego dnia przypada na dzień wolny od pracy, skutkuje realizacją dostawy w pierwszym dniu roboczym. 6. Termin dostawy większej partii (minimum 1.000 kpl), zamówionych tablic rejestracyjnych będzie wynosił do 14 dni. Wykonawca dostarczy każdą tak zamówioną partię tablic na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. 7. Odbiór wycofanych z eksploatacji tablic rejestracyjnych odbywać będzie się w terminie do 6 dni kalendarzowych od zlecenia, nie częściej niż 3 razy w miesiącu, w siedzibie Zamawiającego. Zużyte tablice zostaną przekazane Wykonawcy w celu ich zniszczenia (zagospodarowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) w formie nieprzetworzonej, na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego. Pod pojęciem zagospodarowania Zamawiający rozumie zbieranie, transport albo przetwarzanie tj. co najmniej zniszczenie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 8. Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 9. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych tablic mogą różnić się od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione tablice do siedziby Urzędu Miasta Rybnika przy ul. Bolesława Chrobrego 2. 11. Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię tablic. 12. Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 5 do oferty - "Formularz cenowy", będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na tablice i nie przekroczy wartości umowy. 13. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej na poszczególne tablice. 14. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom realizację przedmiotu zamówienia w części dotyczącej dostawy wyprodukowanych przez Wykonawcę tablic rejestracyjnych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186991.87
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TABLA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232555.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1: Paderewskiego 31, Zad.2: Paderewskiego 33 i 35, Zad.3: Paderewskiego 37
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.