eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBudowa połączenia ul. Łódzkiej (starego fragmentu) z Rondem Solidarności w Piotrkowie Trybunalskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-03-19

Ogłoszenie nr 510049953-N-2020 z dnia 19-03-2020 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: Budowa połączenia ul. Łódzkiej (starego fragmentu) z Rondem Solidarności w Piotrkowie Trybunalskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501456-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa połączenia ul. Łódzkiej (starego fragmentu) z Rondem Solidarności w Piotrkowie Trybunalskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa połączenia ul. Łódzkiej (starego fragmentu) z Rondem Solidarności na odcinku od ronda Solidarności do ul. Żabiej (wraz ze skrzyżowaniem). W ramach realizacji zadania zostaną wykonane: 1. roboty drogowe: 1.1. rozbiórkowe i przygotowawcze: ? roboty pomiarowe (geodezyjne) ? rozbiórka nawierzchni z masy bitumicznej ? rozbiórka chodników, zjazdów oraz krawężników betonowych, ław betonowych, obrzeży ? rozebranie nisz piwnicznych i schodów betonowych ? rozebranie nawierzchni z kostki betonowej ? demontaż parkomatów i znaków drogowych 1.2. roboty ziemne 1.3. nawierzchnie: ? podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, ? podbudowa dolna warstwa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie ? podbudowa górna warstwa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie ? podbudowa zasadnicza z betonu-asfaltowego ? warstwa wiążąca ? warstwa ścieralna 1.4. nawierzchnie - odtworzenie konstrukcji 1.5. chodniki z kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej 1.6. ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej na podsypce cementowo - piaskowej 1.7. krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem 1.8. obrzeża betonowe na podsypce cementowo - piaskowej 1.9. oznakowanie pionowe 1.10. oznakowanie poziome grubowarstwowe 1.11. sianie trawy 2. Roboty inżynieryjne - budowa kanalizacji deszczowej: 2.1. roboty przygotowawcze 2.2. roboty ziemne 2.3. kanały z rur kanalizacyjnych PVC 2.4. studnie rewizyjne z kręgów betonowych 2.5. inspekcja kamerą kanałów deszczowych 2.6. regulacja pionowa włazów kanałowych 3. Roboty elektryczne i teletechniczne: 3.1. usunięcie kolizji elektroenergetycznych 3.2 budowa przyłącza kablowego wraz ze złączem kablowo pomiarowym 3.3. roboty ziemne 3.4. układanie kabli i rur osłonowych 3.5. badanie linii kablowej N.N. 3.6. badania i pomiary instalacji uziemiającej 4. Dodatkowe wymagania: 4.1. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji. 4.2. Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. 4.3. Poinformować mieszkańców i użytkowników ul. Łódzkiej o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych. 4.4. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. 4.5. Przeprowadzenie niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. 4.6. Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 4.7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. 4.8. Zgłoszenie rozpoczęcia prac do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót drogowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) roboty konstrukcyjne drogi - bitumiczne, układanie krawężników i podbudowy, Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; ? oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45113000-2, 45233200-1, 45233222-1, 45111300-1, 45232400-6, 45232130-2, 45111200-0, 45231400-9, 45233221-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 306500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PEUK S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Roosevelta 39
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 376995
Oferta z najniższą ceną/kosztem 376995
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 376995
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.