To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-18
Ogłoszenie nr 510049161-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.
Zarząd Budynków Mieszkalnych: Budowa parterowego budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi zlokalizowanego przy ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513325-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 70025570000000,
ul. ul. gen. Józefa Bema
12,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338 425 615, e-mail
zbm@zbm.pl, faks
338 424 051.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parterowego budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi zlokalizowanego przy ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest budowa parterowego budynku usługowego wraz z instalacjami wewnętrznymi (wodno - kanalizacyjną, c.o., elektryczną) zlokalizowanego przy ul. Dąbrowskiego w Oświęcimiu. Działka nr: 122/9; 122/10; 122/68, obręb 0001 Oświęcim. Jednostka ewidencyjna 121301_1 Oświęcim - Miasto. Charakterystyka: Budowa budynku usługowego parterowego posadowionego na płycie żelbetowej, konstrukcja z profili stalowych przeszkleniami, dach wielospadowy pokryty blachą miedzianą łączoną na rąbek. Budynek wyposażony w wewnętrzne instalacje: wodno - kanalizacyjną, elektryczną i centralnego ogrzewania. Parametry techniczne: Powierzchnia zabudowy: 82,56 m² Powierzchnia użytkowa: 77,85 m² Kubatura: 371,52 m³ Ogrzewanie: grzejniki zasilane energią elektryczną. W zakres zamówienia wchodzi budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych i wykonanie przyłącza: wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej Roboty budowlane tj: 1.rozbiórka pawilonu usługowego zlokalizowanego na płycie Rynku Głównego (zabezpieczenie terenu , instalacji po demontażu), transport materiałów w nowe miejsce przy ul. Dąbrowskiego) 2.roboty konstrukcyjne (budynku, dachu) - konstrukcja z demontażu z uwzględnieniem drobnych elementów montażowych, 3.posadzki, 4.ścianki działowe z płyt HPL lub równoważne, 5.stolarkę drzwiową, okienną (witryny elewacyjne z demontażu), 6.podjazd dla niepełnosprawnych, schody wejściowe, 7.instalacje wewnętrzne (wodna, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, wentylacja), 8.budowa przyłącza: kanalizacji sanitarnej, wodnej i elektrycznej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach stanowiących integralną część SIWZ: dokumentacja techniczno projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ) . 3.Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Gwarancja i rękojmia - 60 miesięcy. Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia podpisania odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262210-6, 45223500-1, 45262300-4, 45262310-7, 45320000-6, 45432100-5, 45261000-4, 45421000-4, 45450000-6, 45442100-8, 45311200-2, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
242142.67
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: " Konsorcjum: 1. Lider: GREMIX PROPERTY Piotr Grelowski. 2.Partner: GREMIX FOUNDRY Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
249075.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetrargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- CAŁOROCZNE LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2026 - 2 PAKIETY
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej oraz nadzór autorski dla przebudowy miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów wraz z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych
- Modernizacja mostu (kładki) zlokalizowanego w ciągu ul. Parkowej
- "Całodobowe świadczenie usług odbioru i transportu zwłok"
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA ROK 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





