Ogłoszenie z dnia 2025-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00548833/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów” – 7 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Mykanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów” – 7 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b6610e-8f78-4b57-b344-aac1f87f3d40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024350/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów” – 7 części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”2. Zamówienie jest współfinansowane z „Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”.
3. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części:
Część I Zakup sprzętu przeciwpowodziowego - Dostawa: 3 szt. Trójfazowy agregat prądotwórczy
Dostawa 3 szt. trójfazowych agregatów prądotwórczych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 2.1. do SWZ
4. Miejsce dostawy:
Części 1-7: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1; 42-233 Mykanów. W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części, zgodnie z pkt 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części.
6. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
Opis przedmiotu zamówienia zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
7. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31122000 - 7 Jednostki prądotwórcze
34144213 - 4 Motopompy
39721300 – 5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721320 – 1 Osuszacze powietrza
44174000 – 0 Folia
18930000 – 7 Worki i torby
44212382 – 0 Tamy przeciwpowodziowe
9. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując specyfikację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w specyfikacji przetargowej oraz w formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Dostawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Przedmiotowe środki dowodowe
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych umów Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- dla części na którą składa ofertę odpowiednio wypełniony załącznik:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
2) Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 45771,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”2. Zamówienie jest współfinansowane z „Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”.
3. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części:
Część II - Zakup sprzętu przeciwpowodziowego - Dostawa: 2szt. Jednofazowy agregat prądotwórczy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr. 2.2. do SWZ
4. Miejsce dostawy:
Części 1-7: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1; 42-233 Mykanów. W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części, zgodnie z pkt 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części.
6. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
Opis przedmiotu zamówienia zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
7. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31122000 - 7 Jednostki prądotwórcze
34144213 - 4 Motopompy
39721300 – 5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721320 – 1 Osuszacze powietrza
44174000 – 0 Folia
18930000 – 7 Worki i torby
44212382 – 0 Tamy przeciwpowodziowe
9. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując specyfikację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w specyfikacji przetargowej oraz w formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Dostawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Przedmiotowe środki dowodowe
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych umów Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- dla części na którą składa ofertę odpowiednio wypełniony załącznik:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
2) Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 11286,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”2. Zamówienie jest współfinansowane z „Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”.
3. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części:
Część III - Zakup sprzętu przeciwpowodziowego - Dostawa 1 sztuki Przenośnego system oświetleniowy - szczegółowy opis zawiera OPZ – załącznik nr. 2.3
4. Miejsce dostawy:
Części 1-7: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1; 42-233 Mykanów. W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części, zgodnie z pkt 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części.
6. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
Opis przedmiotu zamówienia zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
7. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31122000 - 7 Jednostki prądotwórcze
34144213 - 4 Motopompy
39721300 – 5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721320 – 1 Osuszacze powietrza
44174000 – 0 Folia
18930000 – 7 Worki i torby
44212382 – 0 Tamy przeciwpowodziowe
9. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując specyfikację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w specyfikacji przetargowej oraz w formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Dostawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Przedmiotowe środki dowodowe
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych umów Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- dla części na którą składa ofertę odpowiednio wypełniony załącznik:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
2) Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 13702,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”2. Zamówienie jest współfinansowane z „Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”.
3. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części:
Część IV - Zakup sprzętu przeciwpowodziowego
- Dostawa 3 szt. Motopomp szlamowych - szczegółowy opis zawiera OPZ – załącznik nr. 2.4.
4. Miejsce dostawy:
Części 1-7: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1; 42-233 Mykanów. W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części, zgodnie z pkt 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części.
6. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
Opis przedmiotu zamówienia zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
7. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31122000 - 7 Jednostki prądotwórcze
34144213 - 4 Motopompy
39721300 – 5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721320 – 1 Osuszacze powietrza
44174000 – 0 Folia
18930000 – 7 Worki i torby
44212382 – 0 Tamy przeciwpowodziowe
9. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując specyfikację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w specyfikacji przetargowej oraz w formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Dostawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Przedmiotowe środki dowodowe
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych umów Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- dla części na którą składa ofertę odpowiednio wypełniony załącznik:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
2) Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 39138,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”2. Zamówienie jest współfinansowane z „Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”.
3. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części:
Część V – Zakup sprzętu przeciwpowodziowego - szczegółowy opis zawiera OPZ – załącznik nr. 2.5.
1) 4sz. Nagrzewnica olejowa z odprowadzeniem spalin
2) 4szt Osuszacz powietrza
3) 4szt. Folia 12m/33m
4. Miejsce dostawy:
Części 1-7: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1; 42-233 Mykanów. W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części, zgodnie z pkt 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części.
6. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
Opis przedmiotu zamówienia zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
7. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31122000 - 7 Jednostki prądotwórcze
34144213 - 4 Motopompy
39721300 – 5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721320 – 1 Osuszacze powietrza
44174000 – 0 Folia
18930000 – 7 Worki i torby
44212382 – 0 Tamy przeciwpowodziowe
9. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując specyfikację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w specyfikacji przetargowej oraz w formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Dostawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Przedmiotowe środki dowodowe
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych umów Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- dla części na którą składa ofertę odpowiednio wypełniony załącznik:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
2) Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721320-1 - Osuszacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 77720,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”2. Zamówienie jest współfinansowane z „Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”.
3. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części:
Część VI - Zakup sprzętu przeciwpowodziowego
- Dostawa 1 kompletu (500szt) Worki przeciwpowodziowe - szczegółowy opis zawiera OPZ – załącznik nr. 2.6.
4. Miejsce dostawy:
Części 1-7: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1; 42-233 Mykanów. W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części, zgodnie z pkt 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części.
6. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
Opis przedmiotu zamówienia zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
7. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31122000 - 7 Jednostki prądotwórcze
34144213 - 4 Motopompy
39721300 – 5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721320 – 1 Osuszacze powietrza
44174000 – 0 Folia
18930000 – 7 Worki i torby
44212382 – 0 Tamy przeciwpowodziowe
9. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując specyfikację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w specyfikacji przetargowej oraz w formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Dostawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Przedmiotowe środki dowodowe
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych umów Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- dla części na którą składa ofertę odpowiednio wypełniony załącznik:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
2) Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 460,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”2. Zamówienie jest współfinansowane z „Programu ochrony ludności i obrony cywilnej”.
3. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części:
Część VII - Zakup sprzętu przeciwpowodziowego
- Dostawa 3 sztuk Zapór przeciwpowodziowych - szczegółowy opis zawiera OPZ – załącznik nr. 2.7.
4. Miejsce dostawy:
Części 1-7: Urząd Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1; 42-233 Mykanów. W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5. Zamówienie jest podzielone na siedem oddzielnych części, zgodnie z pkt 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z części.
6. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają:
Opis przedmiotu zamówienia zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
7. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31122000 - 7 Jednostki prądotwórcze
34144213 - 4 Motopompy
39721300 – 5 Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
39721320 – 1 Osuszacze powietrza
44174000 – 0 Folia
18930000 – 7 Worki i torby
44212382 – 0 Tamy przeciwpowodziowe
9. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując specyfikację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 3 oraz ust. 3 ustawy Pzp towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w specyfikacji przetargowej oraz w formularzach cenowych typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Dostawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
Przedmiotowe środki dowodowe
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w SWZ, OPZ oraz projektach wzorcowych umów Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
- dla części na którą składa ofertę odpowiednio wypełniony załącznik:
• nr 2.1 dla części nr 1
• nr 2.2 dla części nr 2
• nr 2.3 dla części nr 3
• nr 2.4 dla części nr 4
• nr 2.5 dla części nr 5
• nr 2.6 dla części nr 6
• nr 2.7 dla części nr 7
2) Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe
4.5.5.) Wartość części: 10773,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) , informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się z powodu nie złożenia żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 01.12.2025r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 Sp.j. Zenon Piasny Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320 z późń. zm.) informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji - udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu- „Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów” – 7 części- Część III - Zakup sprzętu przeciwpowodziowego – Dostawa: 1 szt Przenośny system oświetleniowy w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 01.12.2025r do godz. 09:00 wpłynęła 1 oferta.
Zamawiający po przeprowadzaniu badania otrzymanej oferty odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt c) ustawy Pzp.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła oferta Wykonawcy której treść nie odpowiada treści specyfikacji warunków zamówienia, ponieważ wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego przedmiotowego środka dowodowego w postaci wypełnionego załącznika nr 2.3 dla części nr 3. Zamawiający nie przewidział w SWZ możliwości wezwania wykonaw-cy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w trybie art. 107 ust. 2 Pzp.
W związku z powyższym zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 2 ppkt c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy który nie złożył przedmiotowego środka dowodowego.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Supron1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. "SUPRON 1" SPÓŁKA JAWNA ZENON PIASNY, ZYGMUNT CZARNOTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51168,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51168,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Supron 1 Sp.j. Zenon Piasny Zygmunt Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6370102888
7.3.3) Ulica: Kluczewska 3
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51168,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) , informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się z powodu nie złożenia żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 01.12.2025r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) , informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się z powodu nie złożenia żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 01.12.2025r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej - pompy szlamowe
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności
- Dostawa zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Gminy Małkinia Górna
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





