Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 510042805-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: Remont pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 649986-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63100018700000,
ul. ul. Poznańska
25,
62-020
Swarzędz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 651 26 50, e-mail
ops@swarzedz.pl, faks
61 651 26 54.
Adres strony internetowej (url): www.opsswarzedz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: REMONT POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU POMOCY W SWARZĘDZU PRZY UL. SIENKIEWICZA 21 W ramach projektu należy wykonać remont pomieszczeń oraz nowe podziały w pomieszczeniach sanitarnych. Dodatkowo planowana jest modernizacja instalacji c.o, wod. - kan., i instalacji elektrycznej. W zakres zamówienia wchodzą: ? Projektuje się naprawę tynku w miejscach ubytków oraz malowanie frontowej elewacji ? Projektuje się montaż tablicy informacyjnej oraz skrzynki pocztowej na elewacji, po prawej stronie drzwi wejściowych. ? Planuje się wyburzenia lub rozbiórkę ścian działowych zgodnie z częścią rysunkową. ? Projektuje się montaż nowych ścian działowych z płyt g-k na stelażu z wypełnieniem z wełny mineralnej, grubość 12 cm, lub grubsze dostosowane do obudowy stelaży pod umywalki oraz miski ustępowe, zgodnie z rysunkami. ? Nowo powstałe ściany zaszpachlować, wyszlifować oraz pomalować farbą lateksową. ? Ubytki w ścianach istniejących uzupełnić tynkiem gipsowym, wyszlifować oraz pomalować farbą lateksową. ? W nowoprojektowanych łazienkach wykonać okładziny ścienne z płytek ceramicznych do wysokości 2,2m - kolorystyka zgodnie z kładami ścian. ? Przed wykonaniem płytek wykonać hydroizolację. ? W kuchni wykonać fartuch z płytek - zgodnie z częścią rysunkową. ? Ściany i stropy w pomieszczeniach malowane farbą lateksową wykonać w kolorze NCS S 1002-Y50R. ? Dodatkowo w pomieszczeniu 08 należy na ścianie wykonać grafikę relaksacyjną w formie np. tapety winylowej, wybrane przez inwestora i projektanta na etapie wykonawczym. ? W remontowanych pomieszczeniach sanitarnych oraz na korytarzu należy zdemontować istniejące posadzki, wykonać warstwę wyrównawczą oraz położyć nowe posadzki. ? W pomieszczeniach sanitarnych wykonać hydroizolację przed położeniem posadzki. ? Poziomy posadzek wyrównać tak, żeby w przejściach do pomieszczeń nie było progów. ? Na korytarzu oraz w pomieszczeniach sanitarnych należy wykonać posadzkę z płytek gresowych 60x60cm R10, w sali 14 należy wykonać posadzkę z wykładziny homogenicznej PVC. ? Uzupełnić fragmenty posadzki (wykładzina PVC) po wyburzeniach i zamurowaniach. Zastosować materiał zbliżony do istniejącego. ? Należy wykonać cokoły z płytki ceramicznej wys. 10cm na korytarzu, w pomieszczeniu 14 wykonać cokoły wywijając wykładzinę na ścianę, wysokości 10cm. ? Oświetlenie należy wykonać według projektu branżowego. ? Wykonać nowe drzwi z ościeżnicami regulowanymi, zgodnie z zestawieniem stolarki. ? Skrzydło drzwi z pomieszczenia z pisuarem przenieść w ościeżnicę do pomieszczenia WC personelu, do drzwi zamontować samozamykacz. ? W istniejącym skrzydle drzwi do łazienki męskiej wykonać otwory wentylacyjne. ? Wskazane istniejące drzwi zaopatrzyć w samozamykacze (istniejące drzwi na korytarzu). ? Zaprojektowano hydrant DN25 z wężem półsztywnym w szafce ściennej. ? We wskazanych miejscach zamontować przepływowe podgrzewacze wody. ? We wskazanych miejscach wykonać instalacje i zamontować nowe grzejniki. ? Wskazane pomieszczenia należy zaopatrzyć w klimatyzację. ? We wskazanych miejscach należy wykonać nową wentylację grawitacyjną, wykonując przebicia w stropodachu i montując kanały spiro ponad dach. Kanały zakończyć standardowymi kominami wentylacyjnymi. ? Wykonać izolację cieplną i przeciwwodną kominów, zachować ciągłość izolacji. ? Wentylację grawitacyjną należy wspomóc elektrycznymi wentylatorami. ? Istniejącą wentylację grawitacyjną należy zachować. ? W części pomieszczeń projektuje się nowe oprawy oświetleniowe. ? Szafa krosowa w pomieszczeniu kuchni do zachowania - szafę należy odwrócić a kable uporządkować. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt wykonawczy składający się z: ? projekt wykonawczy ? przedmiaru robót ? specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z wyłączeniem osób kierujących budową. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: ? żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, ? żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, ? przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ? zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159756.10
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAL-BUD Birk Przemysław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu.
- Sprzątanie lokali socjalno-szatniowych w obiektach należących do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji w 2026 r.
- Dostawa pojazdu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony dla Straży Miejskiej w Swarzędzu
- Ochrona przetwarzania informacji w infrastrukturze IT na poziomie usług sieciowych i aplikacji - Wdrożenie systemu klasy EDR / XDR do automatycznego reagowania i wykrywania incydentów.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw na potrzeby pojazdów i urządzeń jednostek organizacyjnych gminy Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
- budowa al. KEN (odcinek B. Bartoka - Dolina Służewiecka)j.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





