eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoDostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy - Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych Gminy - Miasto Działdowo w okresie 01.01.2019 r. - 30.06.2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-03-01

Ogłoszenie nr 510039559-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.

Gmina-Miasto Działdowo: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy - Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych Gminy - Miasto Działdowo w okresie 01.01.2019 r. - 30.06.2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662562-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina-Miasto Działdowo, Krajowy numer identyfikacyjny 13037786000000, ul. ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 697 04 00, e-mail umdzialdowo@netbiz.com.pl, faks 23 697 04 02.
Adres strony internetowej (url): bip.dzialdowo.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy - Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych Gminy - Miasto Działdowo w okresie 01.01.2019 r. - 30.06.2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZE.271.2.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy - Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych Gminy - Miasto Działdowo, tj.: 1. Przedszkole Miejskie Nr 1 im. Jana Brzechwy w Działdowie, ul. Grunwaldzka 2, 13-200 Działdowo 2. Przedszkole Miejskie Nr 3 w Działdowie, ul. Sportowa 4, 13-200 Działdowo 3. Przedszkole Miejskie Nr 4 w Działdowie, ul. Mrongowiusza 7, 13-200 Działdowo 4. Przedszkole Miejskie Nr 5 w Działdowie, ul. Karłowicza 3, 13-200 Działdowo 5. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bronisława Malinowskiego w Działdowie, ul. Lenartowicza 1, 13-200 Działdowo 6. Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Króla Władysława Jagiełły w Działdowie, ul. Władysława Jagiełły 33, 13-200 Działdowo 7. Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Królowej Jadwigi w Działdowie, ul. Sportowa 1, 13-200 Działdowo 8. Zespół Szkół Nr 2 im. Jana Pawła II w Działdowie, ul. Polna 11, 13-200 Działdowo 9. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Działdowie, ul. Robotnicza 10, 13-200 Działdowo 10. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie, ul. Władysława Jagiełły 30, 13-200 Działdowo 14. Samorządowy Zakład Budżetowy Miejska Służba Drogowa w Działdowie, ul. Wolności 2/4, 13-200 Działdowo 15. Miejska Biblioteka Publiczna w Działdowie, ul. Wolności 64, 13-200 Działdowo 16. Miejski Dom Kultury w Działdowie, ul. Wolności 64, 13-200 Działdowo Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [MWh] w okresie od 01.01.2019 r. do 30.06.2019 r. wynosi 1 466,120 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający lokalizacje i opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 1 (wykaz punktów poboru energii elektrycznej objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 412486.47
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
Email wykonawcy: bok@mojaelektra.pl
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10A
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 636591.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 636591.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 677870.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.