Og³oszenie z dnia 2025-05-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00227400/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: EKOLOGICZNY ZWI¡ZEK GMIN "DZIA£DOWSZCZYZNA" W DZIA£DOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130350452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemys³owa 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³dowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dzialdowszczyzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62b10a92-e3ff-486e-8d8e-fefa2aca2ca0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00227176
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019193/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7fdae348-43a6-4013-9530-8edaf69b6e703.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7fdae348-43a6-4013-9530-8edaf69b6e70
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezp³atne.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji Postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. l Ustawy pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby", przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust.2 Ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
7. Komunikacja w Postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w Postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w Postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e- Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w Postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem".
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:przetargi@dzialdowszczyzna.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z obowi±zkiem na³o¿onym art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (RODO), poni¿ej przekazujemy informacje dotycz±ce przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1. Administratorem danych osobowych jest: Ekologiczny Zwi±zek Gmin „Dzia³dowszczyzna”
ul. Przemys³owa 61 13-200 Dzia³dowo
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod@dzialdowszczyzna.pl lub adres korespondencyjny Administratora danych.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. „ Budowa instalacji PV o mocy 50 kW” . Dane osobowe przetwarzane s± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
1) dane osobowe bêd± przekazywane nastêpuj±cym odbiorcom:
a) umieszczone na stornie internetowej Zamawiaj±cego,
b) Prezesowi Urzêdu Zamówieñ Publicznych,
c) wnioskodawcom zgodnie z ustaw± Pzp,
d) wnioskodawcom zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
e) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Ekologiczny Zwi±zku Gmin „Dzia³dowszczyzna” czynno¶ci kontrolnych i audytowych (np. Urz±d Zamówieñ Publicznych, Krajowa Izba Odwo³awcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwy¿sza Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa),
2) dane osobowe bêd± przechowywane przez 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, a nastêpnie przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt stanowi±cym za³±cznik nr 4 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
3) w ka¿dym czasie przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do swoich danych osobowych*,
jak równie¿ prawo ¿±dania ich sprostowania** lub ograniczenia przetwarzania,
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***.
4) je¿eli uwa¿a Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
5) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6) Dane osobowe nie s± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie „Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW” stanowi I etap realizacji inwestycji pn.: „Wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na potrzeby Ekologicznego Zwi±zku Gmin „Dzia³dowszczyzna” w Dzia³dowie”. Przedmiotem planowanej inwestycji na dzia³ce nr 3711/17 obrêb m. Dzia³dowo jest budowa instalacji fotowoltaicznej PV o mocy 299,88 kW, za¶ na dz. 3711/19 planowane jest przy³±cze kablowe nn-0,4kV ³±cz±ce istniej±c± rozdzielnic± g³ówn± (RG) zak³adu z projektowan± szaf± PV. Inwestycja obejmuje monta¿ paneli fotowoltaicznych bifacjalnych na konstrukcji stalowej, szafê PV z automatyk± i telesterowaniem, magazyn energii oraz przy³±cze kablowe nn-0,4kV. Wyprodukowana przez panele energia elektryczna zostanie przeznaczona na potrzeby w³asne Instalacji Komunalnej – Sortownia w Dzia³dowie przy ul. Przemys³owej 61.
Przedmiot zamówienia stanowi±cy I etap planowanej inwestycji obejmuje:
- budowa instalacji PV o mocy do 50 kW,
- szafa PV z automatyk± i telesterowaniem,
- przy³±cze kablowe nn-0,4 kV
Zamówienie obejmuje wykonanie 79 szt. paneli x 0,63 kW = 49,77 kW (DC) oraz 1 inwerter x 50 kW = 50 kW (AC). Monta¿ paneli fotowoltaicznych na konstrukcji systemowej producenta o wysoko¶ci do 2,00 m, na której po³±czone panele utworz± sekcje „stringi”. Mocowane do podkonstrukcji ze stali ocynkowanej ogniowo lub aluminiowej wbijanej lub wkrêcanej w ziemiê w technologii bezfundamentowej na g³êboko¶æ do 2,5 metra. Przewiduje siê zastosowanie wy³±cznie gotowych, systemowych rozwi±zañ, wykonanie ¶ci¶le wg wytycznych producenta. Pod konstrukcjami wsporczymi z panelami fotowoltaicznymi planuje siê zagospodarowanie geokrat z kamieniami koloru bia³ego, aby umo¿liwiæ wiêksz± generacjê energii elektrycznej (panele bifacjalne).
Na dz. 3711/17, 3711/19 nale¿y wykonaæ przy³±cze kablowe - po³±czenie kablowe nn-0,4kV miêdzy istniej±c± rozdzielnic± g³ówn± (RG) zak³adu, a proj. szaf± PV. Nastêpnie u³o¿yæ linie kablowe w kierunku inwerteru. W ramach zamówienia Wykonawca wykona ogrodzenie terenu planowanej inwestycji oraz inwentaryzacjê geodezyjn±.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowi±ce za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urz±dzenia pomiarowe i steruj±ce
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów za wszystkie kryteria stanowiæ bêdzie ogóln± liczbê punktów jak± uzyska³a oferta danego Wykonawcy.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna, ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ jako Generalny Wykonawca co najmniej 2 instalacje elektrowni/farm fotowoltaicznych o mocy do 50kW.
b) je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia, która bêdzie pe³niæ funkcjê:
- Kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanych oraz zrealizowa³ na stanowisku kierownika budowy min. 1 zadanie zwi±zane z budow± elektrowni/farm fotowoltaicznych o mocy do 50 kW
- Kierownik robót instalacji elektrycznych – posiadaj±cy uprawnienia w specjalno¶ci elektrycznej oraz zrealizowa³ na stanowisku kierownika robót min. 1 zadanie zwi±zane z budow± elektrowni/farm fotowoltaicznych o mocy do 50kW
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe ¶rodki dowodowe. Z tre¶ci dokumentów musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e stawiane warunki Wykonawca spe³ni³. Niespe³nienie warunków okre¶lonych w ust. 1 skutkowaæ bêdzie wykluczeniem z postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego - zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa powy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100);Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych
formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Pekao SA nr konta bankowego: 15 1240 5338 1111 0010 5643 8171 z adnotacj±; „ Budowa instalacji PV o mocy 50kW”
UWAGA!!! Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu w postaci elektronicznej zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la ustawa Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
5) Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ:
a) wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz
d) zakres jego umocowania.
6) Pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli Pe³nomocnictwo, zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
8) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
9) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
10) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W tej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia za³±cznik nr 8 do SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym poni¿ej:1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Strony uzgadniaj±, ¿e pod pojêciem si³y wy¿szej rozumiej± w szczególno¶ci: wojnê, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, po¿ar, powód¼, trzêsienie ziemi, huragan, strajk. O ewentualnym uznaniu przed³u¿enia terminu wykonania robót z powodu „si³y wy¿szej”, bêdzie decydowa³ Zamawiaj±cy w trakcie realizacji robót, po z³o¿eniu pisemnego wniosku Wykonawcy,
b) wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, o okres wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów,
2.Podstaw± wprowadzenia zmian postanowieñ umowy jest pisemny wniosek strony umowy lub
projekt aneksu wraz z uzasadnieniem. Wniosek lub uzasadnienie do aneksu musi zawieraæ w szczególno¶ci:
1) opis wnioskowanej zmiany,
2) cel zmiany wraz z uzasadnieniem,
3) wskazanie konkretnych zapisów umowy lub ustawy Pzp. pozwalaj±cych na wprowadzenie zmiany.
3.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
4.Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7fdae348-43a6-4013-9530-8edaf69b6e70
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-20 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia i zapoznania siê z warunkami realizacji robót w celu sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem prac bêd±cych przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporz±dzony protokó³, który nale¿y do³±czyæ do oferty ( wersja pogl±dowa Za³±cznik nr 4 do SWZ).
2. W przypadku gdy zamawiaj±cy wymaga³ w dokumentach zamówienia przeprowadzenia wizji lokalnej, oferta z³o¿ona bez przeprowadzenia takiej wizji, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z DZIA£DOWA
- Budowa boiska do pi³ki no¿nej oraz boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania "Kompleks Sportowy Orlik w miejscowo¶ci Burkat"
- Dostawa samochodu lekkiego operacyjnego z napêdem 4 x 4.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ekologicznego Zwi±zku Gmin " Dzia³dowszczyzna"
- Dostawa testów i materia³ów do sterylizacji
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
wiêcej: przetargi w Dzia³dowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Wójcik w Krêpcu
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacj± OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szko³y, ¶wietlicy i strefy relaksu parteru szko³y
- Kompleksowa modernizacja budynków Szko³y Podstawowej w ¦wiekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiêdzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.