Og³oszenie z dnia 2025-06-24
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Ekologicznego Zwi±zku Gmin ” Dzia³dowszczyzna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: EKOLOGICZNY ZWI¡ZEK GMIN "DZIA£DOWSZCZYZNA" W DZIA£DOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130350452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemys³owa 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³dowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dzialdowszczyzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Ekologicznego Zwi±zku Gmin ” Dzia³dowszczyzna”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adb3fbe7-2457-4be3-b44f-14703cc36aad
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00290300
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019193/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „ ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ekologicznego Zwi±zku Gmin ” Dzia³dowszczyzna”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adb3fbe7-2457-4be3-b44f-14703cc36aad3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy". Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji Postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. l Ustawy pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby", przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust.2 Ustawy, sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
Komunikacja w Postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w Postêpowaniu, odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
Mo¿liwo¶æ korzystania w Postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy"
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów
zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w Postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu
korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem".
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: przetargi@dzialdowszczyzna.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z obowi±zkiem na³o¿onym art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (RODO), poni¿ej przekazujemy informacje dotycz±ce przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1. Administratorem danych osobowych jest: Ekologiczny Zwi±zek Gmin „Dzia³dowszczyzna” ul. Przemys³owa 61 13-200 Dzia³dowo
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych na adres
email: iod@dzialdowszczyzna.pl lub adres korespondencyjny Administratora danych. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla
Ekologicznego Zwi±zku Gmin ” Dzia³dowszczyzna” prowadzonym w trybie podstawowym.
Dane osobowe przetwarzane s± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
1) dane osobowe bêd± przekazywane nastêpuj±cym odbiorcom:
a) umieszczone na stornie internetowej Zamawiaj±cego,
b) Prezesowi Urzêdu Zamówieñ Publicznych,
c) wnioskodawcom zgodnie z ustaw± Pzp,
d) wnioskodawcom zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
e) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Ekologiczny Zwi±zku Gmin „Dzia³dowszczyzna” czynno¶ci kontrolnych i audytowych (np. Urz±d Zamówieñ Publicznych, Krajowa Izba Odwo³awcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwy¿sza Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa),
2) dane osobowe bêd± przechowywane przez 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania, je¿eli okres obowi±zywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, a
nastêpnie przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt stanowi±cym za³±cznik nr 4 do rozporz±dzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
3) w ka¿dym czasie przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do swoich danych osobowych*,
jak równie¿ prawo ¿±dania ich sprostowania** lub ograniczenia przetwarzania,
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***.
4) je¿eli uwa¿a Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo
wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
5) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO.
6) Dane osobowe nie s± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ekologicznego Zwi±zku Gmin ” Dzia³dowszczyzna” w zakresie:
a) przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych (listy zwyk³e, listy zwyk³e priorytet, listy polecone, listy polecone priorytet, listy polecone ZPO, listy polecone ZPO priorytet), w obrocie krajowym i zagranicznym,
b) przyjmowania, przemieszczania i dorêczania paczek,
c) zwrot przesy³ek niedorêczonych niezw³ocznie po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia z podaniem przyczyny zwrotu,
d) dorêczenie niezw³ocznie do Zamawiaj±cego zwrotnych potwierdzeñ odbioru po ich skutecznym dorêczeniu. Zamawiaj±cy oczekuje od Wykonawcy mo¿liwo¶æ pobierania elektronicznego potwierdzenia odbioru.
W przypadku, gdy Wykonawca nie jest operatorem wyznaczonym jest on zobowi±zany do nadawania przesy³ek terminowych u operatora wyznaczonego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.).
Szczegó³owe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zosta³y zawarte w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów za wszystkie kryteria stanowiæ bêdzie ogóln± liczbê punktów jak± uzyska³a oferta danego Wykonawcy. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ nieodp³atnego ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek listowych w obrocie krajowym
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Siedziba/filia/oddzia³ Wykonawcy lub punkt odbioru korespondencji w Dzia³dowie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ceuprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp).
2.W odniesieniu do warunków, o których mowa w ust. 1, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca
posiada aktualne uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na ca³ym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie
z ustaw± Prawo pocztowe.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca uprawniony jest do ¶wiadczenia us³ug pocztowych na ca³ym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustaw± Prawo pocztowe, pod rygorem niewa¿no¶ci nale¿y z³o¿yæ jako dokument elektroniczny lub je¿eli dokument zosta³ sporz±dzony w postaci papierowej i opatrzony w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
2. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
wraz z ofert± wykonawca sk³ada Formularz cenowy Za³±cznik 2a do SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 6 pkt 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki umowy oraz jej zmiany zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/ocds-148610-adb3fbe7-2457-4be3-b44f-14703cc36aad
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-06
INNE PRZETARGI Z DZIA£DOWA
- Nowoczesne kszta³cenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego ¿ycia - czê¶æ nr 3, 4, 5
- Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
- Przebudowa zatoki autobusowej przy drodze powiatowej nr 1556N w miejscowo¶ci Sochy
- Przebudowa odwodnienia w m. Niech³onin w pasie drogi powiatowej nr 1361N
- Dostawa sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorz±d"
- Budowa boiska do pi³ki no¿nej oraz boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania "Kompleks Sportowy Orlik w miejscowo¶ci Burkat"
wiêcej: przetargi w Dzia³dowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy w Zakrzewie
- Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miejskiego w Orzyszu na okres od sierpnia 2025 roku do lipca 2028 roku
- ¦wiadczenia us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdañskiego Uniwersytetu Medycznego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Tyczyn
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Z³awie¶ Wielka
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Bi³goraju
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.