eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwąKompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej PKM sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach - drugie postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-28

Ogłoszenie nr 510039259-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Kompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej PKM sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach - drugie postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zakup nowoczesnego taboru autobusowego z napędem ekologicznym na potrzebyrozwoju transportu publicznego w podregionie tyskim" nr POIS.06.01.00-00-0041/16 współfinansowany wramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 6.1 Rozwójpublicznego transportu zbiorowego w miastach, oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportuzbiorowego w miastach.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656749-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27279736460210, ul. ul. Towarowa 1, 43-100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 217 01 07, e-mail sekretariat@pkmtychy.pl, faks 032 217 01 07.
Adres strony internetowej (url): https://www.pkmtychy.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Kompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej PKM sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach - drugie postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26/11/2018/PI

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usługi zarządzania inwestycją na rzecz Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Tychach (PKM) - kompleksowa usługa nadzoru (pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu) nad realizacją inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach -drugie postępowanie". Usługi zarządzania inwestycją mają na celu zapewnienie PKM pełnej obsługi w zakresie nadzoru nad prawidłowym, sprawnym i zgodnym z przepisami prawa przebiegiem procesu inwestycyjnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie, jeżeli obowiązek uzyskania tego pozwolenia będzie dotyczył. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Inwestycja realizowana będzie w ramach Projektu: "Zakup nowoczesnego taboru autobusowego z napędem ekologicznym na potrzeby rozwoju transportu publicznego w podregionie tyskim" nr POIS.06.01.00-00-0041/16współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach, oś priorytetowa VI Rozwój nisko emisyjnego transportu zbiorowego w miastach (Projekt POIS). Inwestycja realizowana będzie na terenie miasta Tychy. Przewidywany czas realizacji inwestycji (robót budowlanych) - 14 miesięcy, w tym13 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy wykonawcy inwestycji. Opis inwestycji określony został w: a) załączniku nr 1a do SIWZ - opis przedsięwzięcia b) załącznik nr 4 do SIWZ - dokumentacja projektowa. Zamawiający informuje, że jednocześnie prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych -Kompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.Tychy przy ul. Towarowej 1 w Tychach. Odesłanie do pełnej dokumentacji dot. powyższego postępowania dostępne jest na stronie Zamawiającego https://www.pkmtychy.pl/przetargi/831-kompleksowa-modernizacja-zajezdni-autobusowej-przedsiebiorstwa-komunikacji-miejskiej-sp-z-o-o-tychy-przy-ul-towarowej-1-w-tychach-drugie-postepowanie-/

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71247000-1, 71248000-8, 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1365853.66
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eR GRUPA sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żelazna 17D/13
Kod pocztowy: 40-851
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 397105.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397105.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1062966.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.