Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00273171/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Żeromskiego 2 w Nowej Soli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Nowej Soli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325506
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683558777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@nowa-sol.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa-sol.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50ca612e-703c-4597-a57c-545b914610b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Żeromskiego 2 w Nowej Soli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ca612e-703c-4597-a57c-545b914610b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119751/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Żeromskiego 2 w Nowej Soli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273171
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 363842,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. demontaż i montaż drzwi wewnętrznych, demontaż i montaż drzwi zewnętrznych, naprawę uszkodzonych tynków, wykonanie okładziny ściennej z płyt gipsowo-kartonowych, wymianę pionów centralnego ogrzewania i grzejników, szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów, tapetowanie, wymianę wykładzin, podłóg gresowych, sufitów podwieszanych, wymianę instalacji elektrycznej, gniazdek, oświetlenia i włączników, wymianę rur wod-kan, montaż urządzeń sanitarnych. Remont obejmuje 5 pomieszczeń biurowych, ciąg komunikacyjny oraz dwa pomieszczenia higieniczno-sanitarne. Łączna powierzchnia wynosi 131 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w formularzu oferty przez przeoczenie nie zamieścił punktu, w którym należy wskazać okres gwarancji jakości i rękojmi za wady, czym nieświadomie wprowadził w błąd wykonawców. W ocenie zamawiającego jest to naruszenie, które miało wpływ na przygotowanie oferty i wynik postępowania. W ocenie zamawiającego wada formularza ofertowego i brak możliwości wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty jednego z kryteriów oceny ofert stanowi takie naruszenie przepisów Prawa zamówień publicznych, które ma oczywiste i zasadnicze znaczenie dla oceny ofert, a więc umowa zawarta w wyniku takiego postępowania podlegałaby unieważnieniu na podstawie art. 457 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: ,,Remont drogi powiatowej nr 1434F Niedoradz - Otyń". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Usługi hotelowe i cateringowe w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Elektryk" w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Przygotowywanie oraz wydawanie lub dowóz dwudaniowych obiadów na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.
- Świadczenie usługi sprzątania budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli oraz pomieszczeń Dziennego Domu "Senior +" w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Wiata- ETAP II
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- Budowa miasteczka rowerowego wraz z muszlą koncertową w Pilźnie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- BUDOWA URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA I ORGANIZACJI RUCHU NA TERENIE GMINY JABŁONNA (2)
- Wykonanie systemu wczesnej detekcji pożaru oraz stałego systemu gaśniczego gazowego w czterech pomieszczeniach z rozdzielnicami elektrycznymi do obsługi multimediów na wystawie stałej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





