Og³oszenie z dnia 2025-07-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Branice - ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z pe³nieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SIM Opolskie Po³udnie sp z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389979347
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sim.opolskie-poludnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sim.opolskie-poludnie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
SIM Opolskie Po³udnie Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: KANCELARIA DORADZTWO-PRZETARGI SP. Z O.O.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280415362
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Ul. WA£Y PIASTOWSKIE 1, LOK. 1508
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.11.5.) Kod pocztowy: 80-855
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.doradztwo-przetargi.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Branice - ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z pe³nieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-71b03759-2713-4e41-b954-13ced9531d4a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00325032
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00129775/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Pe³nienie nadzoru inwestorskiego dla planowanej inwestycji na dzia³ce o numerze ewidencyjnym 188/6 przy ul. S³oneczej w Branicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71b03759-2713-4e41-b954-13ced9531d4a3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy ezamówienia.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga:
1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2) Szczegó³owy sposób przygotowania oferty znajduje siê na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny
3) Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiaj±cy udostêpnia poni¿ej informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych
danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z
Platformy: Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
4) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .rtf .docx .xls .xlsx ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
5) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip, .7Z.
Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków).
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt B SWZ Rozdz. VII), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie poprzez Platformê dostêpn± pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Formularz do komunikacji - Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ
sk³adane s± przez Wykonawcê jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawców (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 ze zmianami) oraz okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w
terminie, je¿eli ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/ wys³ania na Platformie.
Forma i zasady sk³adania dokumentów i o¶wiadczeñ w tym dotycz±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (za wyj±tkiem oferty i o¶wiadczeñ o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i o¶wiadczeñ o braku podstaw wykluczenia z postêpowania).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy, Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych.
2. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
3. Ponadto:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spo³eczna Inicjatywa Mieszkaniowa Opolskie Po³udnie Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 9, 48-200 Prudnik;
-w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿e siê Pan/Pani kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych w Spo³ecznej Inicjatywie Mieszkaniowej Opolskie Po³udnie Sp. z o.o., email: iod-sim@kancelaria-odo.pl ;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Branice - ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z pe³nieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z infrastruktur± towarzysz±c± w miejscowo¶ci Branice”, realizowanego przez Spo³eczn± Inicjatywê Mieszkaniow± SIM Opolskie Po³udnie Sp. z o.o., Znak sprawy: 1/NI/BRANICE;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
-Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenie postêpowania, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
-nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/NI/BRANICE
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pe³na nazwa zamówienia:
Branice - ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z pe³nieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z infrastruktur± towarzysz±c± w miejscowo¶ci Branice”, realizowanego przez Spo³eczn± Inicjatywê Mieszkaniow± SIM Opolskie Po³udnie Sp. z o.o.
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z pe³nieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z infrastruktur± towarzysz±c± w miejscowo¶ci Branice”, realizowanego przez Spo³eczn± Inicjatywê Mieszkaniow± SIM Opolskie Po³udnie Sp. z o.o.
2. Us³uga Nadzoru Inwestorskiego, polegaæ bêdzie na kompleksowym wsparciu Zamawiaj±cego - obejmuj±cym zarz±dzanie i nadzór inwestorski w zwi±zku z realizacj± inwestycji budowlanej oraz pe³nieniu m.in. funkcji In¿yniera Nadzoru Inwestycyjnego w zakresie doradzania Zamawiaj±cemu przy podejmowaniu przez niego decyzji organizacyjnych, ekonomicznych i technicznych zwi±zanych z inwestycj±, zabezpieczenia interesów i reprezentowania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy lub Wykonawców robót budowlanych oraz przygotowania, kontrolowania i rozliczania procesu inwestycyjnego zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, wspó³udzia³ w pozyskaniu wszystkich decyzji administracyjnych umo¿liwiaj±cych u¿ytkowanie i eksploatacjê inwestycji budowlanej, z pozwoleniem na u¿ytkowanie/zg³oszeniem do u¿ytkowania bez sprzeciwu w³±cznie.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1a – Opis przedmiotu zamówienia oraz Za³±czniku nr 5 – Dokumentacja techniczna.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena oferty brutto” – C
„Do¶wiadczenie zawodowe inspektora nadzoru bran¿y konstrukcyjno-budowlanej” – D
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe inspektora nadzoru bran¿y konstrukcyjno-budowlanej.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej:-dwie us³ugi polegaj±ce na kompleksowym ¶wiadczeniu Nadzoru Inwestorskiego nad realizacj± inwestycji (zakoñczonych i rozliczonych do dnia otwarcia ofert) w zakresie budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub u¿yteczno¶ci publicznej (ka¿dy budynek o co najmniej czterech kondygnacjach) o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 1500 m2 – ka¿da.
2) Wykonawca spe³ni warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia i posiadaj± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych w czasie ich wydania (je¿eli dotyczy), w poni¿ej wskazanej specjalno¶ci:
a) 1 osoba - posiadaj±ca uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, z co najmniej 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym w nadzorowaniu robót budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru, w tym sprawowanie nadzoru nad realizacj± 2 inwestycji (zakoñczonych i rozliczonych do dnia otwarcia ofert) w zakresie budowy obiektów budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub u¿yteczno¶ci publicznej (ka¿dy budynek o co najmniej czterech kondygnacjach) o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 1500 m2 ka¿dy.
Inspektor nadzoru w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bêdzie pe³ni³ równie¿ funkcjê koordynatora Nadzoru Inwestorskiego.
b) 1 osoba - posiadaj±ca uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, z co najmniej 5 letnim do¶wiadczeniem w nadzorowaniu robót budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru, w tym sprawowanie nadzoru nad realizacj± 1 inwestycji (zakoñczonej i rozliczonej do dnia otwarcia ofert) w zakresie budowy obiektów budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub u¿yteczno¶ci publicznej.
c) 1 osoba - w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, z co najmniej 5 letnim do¶wiadczeniem w nadzorowaniu robót budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru, w tym sprawowanie nadzoru nad realizacj± 1 inwestycji (zakoñczonej i rozliczonej do dnia otwarcia ofert) w zakresie budowy obiektów budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub u¿yteczno¶ci publicznej.
d) 1 osoba – w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty potwierdzaj±ce niepodleganie wykluczeniu sk³ada Wykonawca, ka¿dy z Wykonawców konsorcjum, wspólnie sk³adaj±cych ofertê, podmiot udostêpniaj±cy zasoby Wykonawcy celem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Zestawienie dokumentów:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
w art. 109 ust 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,
art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy.
Zgodnie z art. 109 ust 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy mo¿e nie wykluczaæ Wykonawcy, je¿eli wykluczenie by³oby w sposób oczywisty nieproporcjonalne, w szczególno¶ci gdy kwota zaleg³ych podatków lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne jest niewielka (dot. art. 109 ust 1 pkt 1-5, 7) albo sytuacja ekonomiczna lub finansowa wykonawcy (dot. art. 109 ust 1 pkt 4) jest wystarczaj±ca do wykonania zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ad. 1) W zakresie do¶wiadczenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w wykazie nale¿y wskazaæ us³ugi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
Ad. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa powy¿ej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (odpowiednio do postawionych warunków udzia³u w postêpowaniu).
Wykaz osób przygotowany wg Za³±cznika nr 7 do SWZ.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
4 O¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, na które powo³uje siê Wykonawca, celem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp (dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) wskazuj±ce, które us³ugi, wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru Wykonawcy).
Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp je¿eli zosta³a z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowi±zek:
poinformowania Zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym Zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± Wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
Powy¿sze informacje Wykonawca zawiera w Formularzu oferty lub o¶wiadczeniu w³asnym do³±czonym do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 7000,00 z³.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
Szczegó³owy opis zawiera SWZ Rozdz. VIII.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Spe³nianie warunków udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum Wykonawców dokumenty wymienione w SWZ Rozdzia³ VIb ppkt 4.1)-4.2) sk³ada ten Wykonawca, cz³onek konsorcjum, który wykazuje spe³nienie odpowiedniego warunku udzia³u w postêpowaniu. Oznacza to, ¿e Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, konsorcjum Wykonawców, wykazuj± spe³nienie warunków:
a) przez jednego Wykonawcê – w zakresie do¶wiadczenia w wykonaniu us³ugi,
b) przez 2 lub wiêcej Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - w zakresie osób do realizacji zamówienia.
Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie wg wzoru Wykonawcy).
Do oferty nale¿y do³±czyæ:
-Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, korzystania z potencja³u Podmiotu Trzeciego, o¶wiadczenie:
-o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców, oraz podmiot trzeci na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca,
-potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, który/którzy spe³nia/j± dany warunek w postêpowaniu oraz Wykonawca wskazuj±c podmiot trzeci (je¿eli dotyczy), na którego potencja³ powo³uje siê celem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy, waloryzacji oraz warunków ich wprowadzenia zawieraj± Projektowane postanowienia umowy Rozdz. §11-12.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-22 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-22 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dodatkowe wykluczenie wykonawcy wynikaj±ce z poni¿ej wskazanej ustawyZgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w celu przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o
której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych
(akt obowi±zuj±cy: Dz. U. z 2024r. poz. 1320 zwanej dalej tak¿e „Pzp”), zwanej dalej „ustaw± Pzp”.
Pozosta³e informacje zawarto w SWZ.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Branice - ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z pe³nieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
- Zakup samochodu do przewozu 9 osób wraz z zabudow± do przewozu osób z niepe³nosprawno¶ci±
- Rozbudowa i przebudowa budynku w celu wyodrêbnienia ¿³obka
- "Ca³odobowe wy¿ywienie pacjentów Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku"
- Remont pomieszczeñ piwnicznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Moszczance
wiêcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa k³adek dla pieszych w parku miejskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy Centrum badawczo - dydaktycznego w £om¿y
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynków OSP i ¶wietlicy wiejskiej, gm. Juchnowiec Ko¶cielny.
- Wy³onienie Wykonawcy na ¶wiadczenie us³ug kompleksowego wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego zwi±zku z realizacj± projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górno¶l±skiego w Bytomiu".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.