eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektu technologii stacji uzdatniania wody oraz przebudowa na jego podstawie Stacji Uzdatniania Wody na terenie Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-20

Ogłoszenie nr 510033079-N-2019 z dnia 20-02-2019 r.

Centrum Obsługi Administracji Rządowej: Wykonanie projektu technologii stacji uzdatniania wody oraz przebudowa na jego podstawie Stacji Uzdatniania Wody na terenie Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502186-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000, ul. ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 694 61 18, e-mail zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl, faks 22 694 61 21.
Adres strony internetowej (url): https://zamowienia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instyucja Gospodarki Budzetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu technologii stacji uzdatniania wody oraz przebudowa na jego podstawie Stacji Uzdatniania Wody na terenie Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego w Łańsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2019/19/COAR/PN/SM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych pn. "Wykonanie projektu technologii stacji uzdatniania wody oraz przebudowa stacji uzdatniania wody w Kompleksie Recepcyjno-Wypoczynkowym w Łasku" w systemie "zaprojektuj-wybuduj". 2. Zamówienie składa się z dwóch etapów: 2.1. Etap I - wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej W zakresie realizacji etapu I jest wykonanie dokumentacji projektowej (rozumianej jako kompletny projekt wykonawczy) pn. "Projekt technologii stacji uzdatniania wody oraz przebudowa stacji uzdatniania wody w Kompleksie Rekreacyjno-Wypoczynkowym w Łańsku" wraz z uzyskaniem odpowiednich uzgodnień i decyzji administracyjnych (o ile dotyczy) wymaganych przepisami obowiązującego prawa dla tego typu obiektów, umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych. Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszelkie prace niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. W ramach wykonywanych czynności, wykonawca powinien również: o ocenić stan techniczny i parametry techniczne istniejącej pompy zamontowanej w studni głębinowej oraz rurociągu łączącego studnię głębinową z instalacją stacji uzdatniania wody. W szczególności w zakresie spełnienia wymaganych wydajności i ciśnień dla potrzeb zaprojektowanego układu technologicznego stacji uzdatniania wody w celu zapewnienia uzyskania projektowych parametrów jej pracy, o ocenić stan techniczny przyłącza elektroenergetycznego oraz dostępność mocy dla potrzeb zaprojektowanego układu technologicznego stacji uzdatniania wody. O ile elementy te nie będą spełniały wymagań, dokumentacja projektowa powinna je również obejmować. Ze względu na formę prowadzonego postępowania (zaprojektuj i wybuduj), nie przewiduje się robót dodatkowych w trakcie etapu realizacji prac. Dokumentacja projektowa będzie podlegała opiniowaniu i odbiorowi ze strony COAR zgodnie z zapisami z Istotnych Postanowień Umowy. Zakres dokumentacji projektowej, która ma być wykonana w etapie I została określona w rozdziale 4.1. PFU stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 2.1.1. Podstawa opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej: a) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2018 r. poz.1202 ze zm.), b) Przepisy techniczno - budowlane (zgodnie z art. 7 ust. 1 Prawa budowlanego), c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 17 lipca 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 ze zm.), d) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935), e) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), f) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.0.1129), g) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r.Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.), h) Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych ustaw (Dz.U. z 2001 r. Nr 100 poz. 1085); i) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 Nr 109 poz. 719 ze zm.), j) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1999 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 169, poz. 1650) ze zm.), k) Ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r., (Dz.U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.) bieżące uzgodnienia z Zamawiającym, l) obowiązujące normy i przepisy. 2.1.2. Przedmiotowa dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) wymagane branże (sanitarną, elektryczna i AKPiA) niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania, b) projekt wykonawczy, wynikający z zakresu niniejszego PFU w zakresie i stopniu dokładności niezbędnych do określenia ilości i rodzaju robót oraz realizacji robót budowlanych, c) zestawienie kosztów prac projektowych oraz robót wraz z przedstawieniem kosztów poszczególnych rodzajów robót i branż (w tym odrębnie roboty demontażowe oraz montażowe) na wartość złożonej oferty, 2.1.3. Dodatkowe informacje dotyczące uzgodnień i załączników do dokumentacji projektowej: a) wszelkie uzgodnienia branżowe w tym m.in. z rzeczoznawcą ppoż., rzeczoznawcą sanitarnym są obowiązkiem Wykonawcy, b) wszelkie uzgodnienia opinie, zgłoszenia, pozwolenia i zgody administracyjne wymagane przepisami prawa dla tego typu obiektów. 2.1.4. Cel opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej: a) umożliwienie wykonania robót budowlanych z zachowaniem przepisów prawa budowlanego, warunków technicznych, przepisów BHP oraz innych odnośnych ustaw i rozporządzeń, b) na podstawie archiwalnej dokumentacji oraz aktualnych wyników badania wody opracowanie technologii uzdatniania wody umożliwiającej spełnianie wymagań PPIS. 2.2. Etap II - wykonanie robót budowlanych określonych w PFU wraz z robotami i rozwiązaniami, które będą wynikać z zaakceptowanej przez COAR, w Etapie I dokumentacji Projektowej. 2.2.1 Roboty budowlane w zakresie: a) demontaż istniejącej stacji uzdatniania wody, b) demontaż istniejącej posadzki oraz glazury, c) demontaż istniejącego ogrzewania pomieszczenia, d) inne prace demontażowe wynikające z dokumentacji projektowej, e) odtworzenie posadzki oraz okładzin ściennych, f) montaż ogrzewania elektrycznego g) montaż technologii stacji uzdatniania wody wraz z automatyką. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący, załączniki nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 298000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Thermowaterservice Krevox Group Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Promienna 7
Kod pocztowy: 05-540
Miejscowość: Zalesie Górne
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 366540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 366540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 366540.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36800.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.