To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-02-19
Ogłoszenie nr 510030364-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.
Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych: Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego VIII
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500871-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 24207679000000,
ul. Wojska Polskiego
3,
43-400
Cieszyn, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 8520744, 693780325, e-mail
agakoziel.zpswr@o2.pl, zpswrcieszyn@wp.pl, faks
33 8520744.
Adres strony internetowej (url): www.zpswr.cieszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego VIII
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPSWR.272-1/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczego - VIII na terenie Cieszyna przez specjalistów: - w części I - fizjoterapeutę - w części II - fizjoterapeutę - w części III - fizjoterapeutę - w części IV - fizjoterapeutę - w częśći V- fizjoterapeutę - w części VI- fizjoterapeutę - w części VII - psychologa - w części VIII - pedagoga wwr - w części IX- pedagoga wwr - w części X - pedagoga wwr - w części XI- pedagoga wwr - w części XII neurologopedę - w części XIII- logopedę - w części XIV- logopedę - w części XV- terapeutę SI - w części XVI- terapeutę SI Zadania określone są w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w : a) w pomieszczeniach Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno- Opiekuńczego w Cieszynie w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym przy Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych b) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) - w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: a) prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; b) prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami; c) udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia; d) opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii; e) dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań; f) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85311300-5
Dodatkowe kody CPV: 85142100-7, 85312120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Fizjoterapeuta 400 godzin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Marcin Lis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Tomsz Lis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części III nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części III na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części IV nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części IV na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części V nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części V na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Fizjoterapeuta 400 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części VI nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części V na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Psycholog 300 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części: VII cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części VII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pedagog wwr 400 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części: VIII cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części VIII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pedagog wwr 500 godzin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anna Woźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pedagog wwr 500 godzin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kujawa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pedagog wwr 500 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XI nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XI na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Neurologopeda 300 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XII nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Logopeda 400 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XIII nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XIII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Logopeda 400 godzin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XIV nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XIV na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Terapeuta integracji sensorycznej 400 godzin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Marcin Lis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Terapeuta integracji sensorycznej 400 godzin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Marcin Lis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa ubezpieczenia Miasta Cieszyn wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa fabrycznie nowego fortepianu koncertowego krótkiego z pokrowcem
- Dostawa paliw dla taboru samochodowego i sprzętu Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie
- Remont drogi powiatowej 2673 S - ul. Turystyczna w Wiśle na odcinku o łącznej długości ok. 0,5km
- Dostawa artykułów spożywczych różnych w roku 2026 na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński.
- Dostawa warzyw i owoców w roku 2026 na potrzeby Powiatowych Domów Pomocy Społecznej prowadzonych przez Powiat Cieszyński
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczanie wysokiej jakości usług społecznych dla mieszkańców gminy Trzcianka, poprzez rozwój Centrum Usług Społecznych
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
- Świadczenie usług fizjoterapeuty na rzecz uczestników projektu w Dziennym Domu Pobytu w Starym Dzierzgoniu
- ŚWIADCZENIA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2026 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych, asystenckich oraz opieki wytchnieniowej na terenie Gminy Stara Biała
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2026 roku
więcej: Usługi fizjoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





