eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynŚwiadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego VIII

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-19

Ogłoszenie nr 510030364-N-2020 z dnia 19-02-2020 r.

Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych: Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego VIII

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500871-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych, Krajowy numer identyfikacyjny 24207679000000, ul. Wojska Polskiego 3, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8520744, 693780325, e-mail agakoziel.zpswr@o2.pl, zpswrcieszyn@wp.pl, faks 33 8520744.
Adres strony internetowej (url): www.zpswr.cieszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego VIII

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPSWR.272-1/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja specjalistycznych zajęć terapeutycznych z dziećmi do 7 roku życia z niepełnosprawnością lub zagrożonymi niepełnosprawnością, w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno- rehabilitacyjno-opiekuńczego - VIII na terenie Cieszyna przez specjalistów: - w części I - fizjoterapeutę - w części II - fizjoterapeutę - w części III - fizjoterapeutę - w części IV - fizjoterapeutę - w częśći V- fizjoterapeutę - w części VI- fizjoterapeutę - w części VII - psychologa - w części VIII - pedagoga wwr - w części IX- pedagoga wwr - w części X - pedagoga wwr - w części XI- pedagoga wwr - w części XII neurologopedę - w części XIII- logopedę - w części XIV- logopedę - w części XV- terapeutę SI - w części XVI- terapeutę SI Zadania określone są w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1712).Głównym celem wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych jest udzielanie kompleksowego wsparcia rodzinom z dziećmi z niepełnosprawnością oraz zagrożonymi niepełnosprawnością. Zadania wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego są finansowane z budżetu państwa. Zajęcia terapeutyczne realizowane będą w : a) w pomieszczeniach Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno- Opiekuńczego w Cieszynie w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym przy Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych b) w zależności od potrzeb dziecka, w jego domu rodzinnym. Wykonawca, który zostanie wybrany na daną część zamówienia zobowiązany będzie do pozostawania w gotowości do wykonywania usługi przez cały okres zawartej umowy. Realizacja zajęć będzie uzależniona od ilości zgłaszających się i zakwalifikowanych do specjalistycznej pomocy dzieci. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach i miejscu ustalonym z Zamawiającym (po uzgodnieniu z rodzicami/opiekunami dzieci) - w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00. Harmonogram zajęć oraz przydział dzieci do zajęć terapeutycznych zostanie ustalony po zgłoszeniu się dzieci i zakwalifikowaniu ich do określonych form terapii. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: a) prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka stosownie do jego potrzeb psychofizycznych i rozwojowych; b) prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi niepełnosprawnymi i zagrożonymi niepełnosprawnością zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami; c) udzielanie dzieciom i rodzinom kompleksowej pomocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia; d) opracowanie diagnozy funkcjonalnej dziecka oraz kompleksowego programu terapii, w tym indywidualnych programów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub indywidualnych programów terapii; e) dokonywanie systematycznej oceny skuteczności oddziaływań; f) współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zwiększenia skuteczności terapii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 85311300-5


Dodatkowe kody CPV: 85142100-7, 85312120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Fizjoterapeuta 400 godzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Marcin Lis
Email wykonawcy: gabinety.rehabilis@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 10/1
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice- Dziedzice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39996.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Tomsz Lis
Email wykonawcy: gabinety.rehabilis@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 10/1
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice- Dziedzice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49995.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części III nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części III na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części IV nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części IV na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Fizjoterapeuta 500 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części V nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części V na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Fizjoterapeuta 400 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części VI nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części V na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Psycholog 300 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części: VII cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części VII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pedagog wwr 400 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części: VIII cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części VIII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pedagog wwr 500 godzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anna Woźniak
Email wykonawcy: wozniakann@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Sokola 3
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pedagog wwr 500 godzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kujawa
Email wykonawcy: agus13912@gmail.com
Adres pocztowy: ul Folwarczna 5
Kod pocztowy: 43-400
Miejscowość: Cieszyn
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pedagog wwr 500 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XI nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XI na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Neurologopeda 300 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XII nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Logopeda 400 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XIII nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XIII na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Logopeda 400 godzin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert wpłynęło 5 ofert. W zakresie części XIV nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe w zakresie części XIV na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Terapeuta integracji sensorycznej 400 godzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Marcin Lis
Email wykonawcy: gabinety.rehabilis@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 10/1
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice- Dziedzice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Terapeuta integracji sensorycznej 400 godzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REHABILIS mgr Marcin Lis
Email wykonawcy: gabinety.rehabilis@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 10/1
Kod pocztowy: 43-502
Miejscowość: Czechowice- Dziedzice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.