Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług fizjoterapeuty na rzecz uczestników projektu w Dziennym Domu Pobytu w Starym Dzierzgoniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W STARYM DZIERZGONIU
1.3.) Oddział zamawiającego: GOPS w Starym Dzierzgoniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170006083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowość: Stary Dzierzgoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-450
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops-starydzierzgon@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starydzierzgon.naszops.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług fizjoterapeuty na rzecz uczestników projektu w Dziennym Domu Pobytu w Starym Dzierzgoniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3708a6-67ff-4fca-afbd-c0cd9e83721e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Deinstytucjonalizacja i rozwój usług społecznych w gminach Partnerstwa Wschodnie Powiśle”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f3708a6-67ff-4fca-afbd-c0cd9e83721e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej, są zawarte w rozdziale 12 SWZ.
https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym*, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). * Uwaga: opatrzenie podpisem zaufanym lub osobistym dopuszczalne jest w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne.
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w rozdziale 1 ust. 3 (nie dotyczy
składania ofert).
12. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest z siedzibą w Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stary Dzierzgoń o następujących danych kontaktowych: Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 54/1, 82-450 Stary Dzierzgoń, email: gopsstarydzierzgon@home.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: IOD@fioi.org;
3) zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania;
4) Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w punkcie 3);
5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO;
6) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zamówienie jest współfinansowane ze środków ze środków ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działania 5.17. Usługi społeczne i zdrowotne w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).- Umowa nr FEPM.05.17-lZ.00-0042/24-00. W związku z powyższym w ramach badania kwalifikowalności wydatków dojdzie do udostępnienia dokumentacji w tym danych osobowych Instytucji Zarządzającej tj. Województwu Pomorskiemu, Instytucja Zarządzająca FEB 2021- 2027 projektu pn. Deinstytucjonalizacja i rozwój usług społecznych w gminach Partnerstwa Wschodnie Powiśle” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działania 5.7. Usługi społeczne i zdrowotne w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027) Instytucja Zarządzająca - Zarząd Województwa Pomorskiego, z siedzibą w 80-810 Gdańsk, ul.
Okopowa 21/27 oraz Partner Projektu Nadwiślańska Fundacja Rozwoju z siedzibą w Dzierzgoniu;
7) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego spanienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, również w trakcie realizacji umowy w przypadku jej zawarcia w wyniku niniejszego postępowania i zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu podpisanego obowiązku informacyjnego w dniu przekazania danych, nie późnij niż 10 dni od przekazania danych Zamawiającemu z zastrzeżeniem, że Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako załącznik do podpisywanej umowy, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO ;
8) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
9) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO — zgoda osoby, której dane dotyczą,
10) art. 6 ust.1 lit. b) RODO— przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
11) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO — wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
12) art. 6 ust. 1 lit. e) RODO — wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym,
13) art. 87 ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych ze środków europejskich — udostępnianie danych pozostałym administratorom.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.EFS.FA.ES.261.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych realizowanych na rzecz 15 osób - uczestników projektu - osób niesamodzielnych i starszych (w tym minimum 5 osób z niepełnosprawnościami) w Dziennym Domu Pobytu w Starym Dzierzgoniu, 82-450 Stary Dzierzgoń. Zajęcia z fizjoterapeutą mają na celu ogólną poprawę kondycji ruchowej, zmniejszenie bądź likwidację dolegliwości bólowych, poprawę wydolności układu oddechowego, układu krążenia, układu nerwowego, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielności, działać rozluźniająco na struktury mięśniowo-więzadłowe.
Dzienny Dom Pobytu w Starym Dzierzgoniu otwarty jest w godzinach od 8.00 do 15.00, w dni robocze.
Wymiar czasu pracy fizjoterapeuty wynosi średnio 50 godzin w miesiącu (śr. 15 osób x 3/4 godziny w miesiącu) przez okres wykonywania umowy tj. 21 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj. łącznie 1080 godzin. Dni i godziny pracy będą ustalane między Wykonawcą a Zamawiającym na każdy miesiąc, poprzez sporządzenie grafiku miesięcznego.
Przez godzinę świadczenia usługi, każdorazowo należy rozumieć pełną godzinę zegarową, tj. 60 minut.
Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się m.in. czasu dojazdu do Zamawiającego ani czasu przygotowania się do wykonywania usług. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia, wyłącznie za faktycznie zrealizowane usługi fizjoterapeutyczne.
Dojazd do miejsca świadczenia usług, będzie we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy. Wykonawca na swój koszt zapewnia materiały i środki ochrony fizycznej na potrzeby usług np. jednorazowe podkłady celulozowe, ręczniki papierowe, płyn do dezynfekcji powierzchni, płyn do dezynfekcji rąk w bezdotykowym dozowniku, mydło w płynie, olejki itp. Sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia usług fizjoterapeutycznych, o ile nie znajdują się one na wyposażeniu Dziennego Domu Pobytu zapewnia Wykonawca. Zamawiający dysponuje następującym sprzętem, który zostanie bezpłatnie udostępniony wykonawcy: głowica SNG, statywowa lampa do świtłolecznictwa, wałek rehabilitacyjny, aparat do magnetoterapii, aparat do elektroterapii, aparat do terapii ultradźwiękowej, rotor rehabilitacyjny elektryczny do ćwiczeń górnych i dolnych, komplet taśm, urządzenie do ćwiczeń dla udarowców, aparat do drenażu limfatycznego.
Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% szacunkowej ilości godzin.
2. Kompleksowa usługa będzie obejmować świadczenie usług fizjoterapeutycznych. Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie działalności profilaktycznej, polegającej na kierowaniu i popularyzowaniu zachowań prozdrowotnych oraz kształtowaniu podtrzymywania sprawności i wydolności osób w wieku 60+ w celu zapobiegania niepełnosprawności;
2) dokonywanie oceny stanu uczestnika, który ma być objęty wparciem fizjoterapeutycznym;
3) prowadzenie zarówno indywidualnych jak i grupowych ćwiczeń dla uczestników Dziennego Domu Pobytu,
4) opracowanie i realizacja indywidualnych planów świadczenia usług dla Dziennego Domu Pobytu z uwzględnieniem potrzeb życiowych i zdrowotnych dla każdego uczestnika;
5) wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych, w tym masażu i stosowanie metod fizjoterapii;
6) realizacja usługi w sposób stały i systematyczny,
7) prowadzenie dokumentacji potwierdzającej wykonanie usługi,
8) zapewnienie ochrony danych osobowych,
9) uwzględnienie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1411).
10) w każdym przypadku, gdy będzie wytwarzana dokumentacja medyczna, wykonawca będzie zintegrowany z Systemem e-zdrowie (P1) w zakresie wymiany danych w ramach zdarzeń medycznych (ZM) i elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) tj. będzie tworzyć oraz udostępniać/pobierać od innych podmiotów dane dotyczące ZM i EDM, zgodnie ustawą z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia, tj. Dz. U.z 2023 r. poz. 2465).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium „cena” (C), kryterium „doświadczenie” (D)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ,
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw dowykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ),
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia Wykonawców.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy określa załącznik 5 SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI STARY DZIERZGOŃ
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2025 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
- Świadczenie usług fizjoterapeuty na rzecz uczestników projektu w Dziennym Domu Pobytu w Starym Dzierzgoniu
więcej: przetargi STARY DZIERZGOŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług fizjoterapeuty na rzecz uczestników projektu w Dziennym Domu Pobytu w Starym Dzierzgoniu
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Działoszyce - nowa jakość życia mieszkańców
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." polegających na przeprowadzeniu zajęć ze specjalistami (...) - 7 Części
więcej: Usługi fizjoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





