eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni - przetarg 3



Ogłoszenie z dnia 2020-02-18

Ogłoszenie nr 510029104-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.

Laboratorium Innowacji Społecznych: Dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni - przetarg 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu "Gdynia odNowa: Rewitalizacja dzielnicy Oksywie" poprzez Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Umowa nr: RPPM.08.01.01-22- 0007/17-00 o dofinansowanie Projektu: "Gdynia odNowa: Rewitalizacja dzielnicy Oksywie".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639340-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Laboratorium Innowacji Społecznych, Krajowy numer identyfikacyjny 36379912800000, ul. Stefana Żeromskiego 31, 81-346 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48(58)7273900, +48(58)7273907, e-mail a.nadziejko@lis.gdynia.pl, m.warszakowski@lis.gdynia.pl, faks +48(58)7273914.
Adres strony internetowej (url): http://gdynia.pl/bip/lis

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni - przetarg 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2500.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli wykonanych na wymiar wraz z wyposażeniem i sprzętem AGD oraz załadunek i rozładunek, montaż, podłączenie i rozmieszczenie w pomieszczeniach dokładnie wskazanych przez Zamawiającego. 3.3. Zamówienie obejmuje w szczególności dostawę następujących mebli: zabudowa kuchenna, zabudowa ścienna, siedziska, sprzęt AGD. 3.4. Wszystkie dostarczane meble, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, nie powystawowe, wysokiej jakości. 3.5. Wszystkie oferowane meble, materiały i wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". 3.7. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w przedmiotowej SIWZ lub w jej załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 3.8. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ "Istotne postanowienia umowy" wraz z załącznikami. 3.10. W zadeklarowanej cenie ryczałtowej muszą zawierać się wszelkie czynności i koszty niezbędne dla właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z zapisów dokumentacji przetargowej. 3.13. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. 3.14. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględniania wszelkich uwag Zamawiającego i/lub osób pełniących funkcje przedstawiciela Zamawiającego. 3.15. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy, rozładunku, montażu, podłączenia mebli z wyposażeniem oraz sprzętu AGD na własny koszt i ryzyko do Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni oraz zabezpieczenia ich bez dodatkowego wynagrodzenia, do momentu odbioru końcowego przez Zamawiającego. 3.16. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu AGD instrukcję obsługi, montażu i konserwacji w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ, dołączyć niezbędne atesty, certyfikaty, najpóźniej wraz z dostawą mebli. 3.17. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane i dostarczone meble wraz z wyposażeniem - na okres zadeklarowany w ofercie, który będzie liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego podpisaniem Protokołu odbioru końcowego, z zastrzeżeniem, iż minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy. 3.18. Sprzęt AGD dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż przed czerwcem 2019 r. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt AGD na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru. 3.19. Wykonawca w ramach wykonywanej dostawy zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jeśli takie są wymagane. 3.20. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej kopii polisy OC lub kopii umowy OC potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia, w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni. 3.21. Zamawiający nie ma wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39141000-2


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39113000-7, 39151000-5, 39711000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DAVO MEBLE Dariusz Galiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Szczęśliwa 46
Kod pocztowy: 80-176
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106593.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106593.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198177.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.