Ogłoszenie z dnia 2020-02-18
Ogłoszenie nr 510029104-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.
Laboratorium Innowacji Społecznych: Dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum
Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni - przetarg 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu "Gdynia odNowa: Rewitalizacja dzielnicy Oksywie" poprzez Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Umowa nr: RPPM.08.01.01-22- 0007/17-00 o dofinansowanie Projektu: "Gdynia odNowa: Rewitalizacja dzielnicy Oksywie".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639340-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Laboratorium Innowacji Społecznych, Krajowy numer identyfikacyjny 36379912800000,
ul. Stefana Żeromskiego
31,
81-346
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48(58)7273900, +48(58)7273907, e-mail
a.nadziejko@lis.gdynia.pl, m.warszakowski@lis.gdynia.pl, faks
+48(58)7273914.
Adres strony internetowej (url): http://gdynia.pl/bip/lis
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni - przetarg 3
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.2500.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli wykonanych na wymiar wraz z wyposażeniem i sprzętem AGD oraz załadunek i rozładunek, montaż, podłączenie i rozmieszczenie w pomieszczeniach dokładnie wskazanych przez Zamawiającego. 3.3. Zamówienie obejmuje w szczególności dostawę następujących mebli: zabudowa kuchenna, zabudowa ścienna, siedziska, sprzęt AGD. 3.4. Wszystkie dostarczane meble, materiały i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, nie powystawowe, wysokiej jakości. 3.5. Wszystkie oferowane meble, materiały i wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". 3.7. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w przedmiotowej SIWZ lub w jej załącznikach norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". 3.8. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 8 do SIWZ "Istotne postanowienia umowy" wraz z załącznikami. 3.10. W zadeklarowanej cenie ryczałtowej muszą zawierać się wszelkie czynności i koszty niezbędne dla właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z zapisów dokumentacji przetargowej. 3.13. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. 3.14. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględniania wszelkich uwag Zamawiającego i/lub osób pełniących funkcje przedstawiciela Zamawiającego. 3.15. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy, rozładunku, montażu, podłączenia mebli z wyposażeniem oraz sprzętu AGD na własny koszt i ryzyko do Centrum Sąsiedzkiego - Przystań Śmidowicza 49 w Gdyni oraz zabezpieczenia ich bez dodatkowego wynagrodzenia, do momentu odbioru końcowego przez Zamawiającego. 3.16. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu AGD instrukcję obsługi, montażu i konserwacji w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ, dołączyć niezbędne atesty, certyfikaty, najpóźniej wraz z dostawą mebli. 3.17. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane i dostarczone meble wraz z wyposażeniem - na okres zadeklarowany w ofercie, który będzie liczony od dnia odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego podpisaniem Protokołu odbioru końcowego, z zastrzeżeniem, iż minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy. 3.18. Sprzęt AGD dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż przed czerwcem 2019 r. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt AGD na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru. 3.19. Wykonawca w ramach wykonywanej dostawy zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jeśli takie są wymagane. 3.20. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca ma obowiązek utrzymywać ciągłość i podaną wysokość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem aktualnej kopii polisy OC lub kopii umowy OC potwierdzającej posiadanie ubezpieczenia, w terminie określonym w wezwaniu, nie krótszym niż 3 dni. 3.21. Zamawiający nie ma wymagań odnośnie zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39141000-2
Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39113000-7, 39151000-5, 39711000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/02/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138400.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DAVO MEBLE Dariusz Galiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
106593.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuńczo-Wychowaczej w Tomisławicach "
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





