Ogłoszenie z dnia 2020-02-07
Ogłoszenie nr 510023415-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca PT Nysa, obejmujące swym zakresem wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawa dachu, uszczelnienie bramy do garażu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621952-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Krajowy numer identyfikacyjny 012513262-00038,
ul. Ozimska
51 a,
45-058
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
0-77 4544777, e-mail
opole@krus.gov.pl , faks
774 538 487.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca PT Nysa, obejmujące swym zakresem wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawa dachu, uszczelnienie bramy do garażu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1100-OP.261.1.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Nysie przy ul. Siemiradzkiego 1a. 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót/czynności, które są podzielone na części: cz.1) wymiana stolarki okiennej: demontaż aktualnie osadzonej stolarki okiennej oraz jej utylizacja - szt. 48, montaż nowej stolarki okiennej z PCV -szt. 48, -montaż rolet okiennych. cz.2) naprawa elewacji budynku: oczyszczenie podłoża, uzupełnienie tynków zewnętrznych, malowanie farbą silikonową. cz.3) remont dachu: rozbiórka pokrycia z dachówki, demontaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, demontaż wyłazów dachowych, ołacenie oraz wzmocnienie krokwi przez nabicie desek, położenie nowej dachówki, montaż nowych rur spustowych, rewizji z osadnikami, rynien oraz wyłazów okiennych, wymiana instalacji odgromowej, wymiana boazerii ściennej, - wykonanie izolacji cieplnej na stropie poddasza.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45422000-1, 45261210-9, 45440000-3, 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wymiana stolarki okiennej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73170.73
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "ROBEL" Łukasz Gawlak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79000.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: remont elewacji budynku |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30894.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ATRA U" Jadwiga Flek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66211.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: naprawa dachu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
129268.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PJ OBLONK Paweł Oblonk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
167587.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Ścieżka pieszo - rowerowa łącząca Jezioro Malina z ulicą Strzelecką w Grudzicach
- Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt oraz monitorowanie systemu alarmowego na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu oraz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w I kwartale 2026 r
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2026 R.
- Transfer środków pieniężnych realizowany w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej [U/14/TP/2025]
- Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
- Wykonywanie obsługi serwisowej tj. przeglądów, napraw, kalibracji sprzętu firmy OLYMPUS wraz z oprogramowaniem, znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Świlcza w 2025 r.
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Stare Bosewo i Budy Przetycz
- Prace modernizacyjne w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga Północ
- Remont ogrodzenia przy Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu - Etap II budowa oświetlenia zewnętrznego
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





