Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Transfer środków pieniężnych realizowany w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej [U/14/TP/2025]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transfer środków pieniężnych realizowany w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej [U/14/TP/2025]
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d832fa5-e674-4a81-9182-3a61f4dfcb67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12102753.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210275
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony
internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia
treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210275, zwana dalej platformą zakupową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest „Zakład
Komunalny” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Podmiejskiej 69, 45-574 Opole. Administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Joanna Mikulczyńska, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem j.mikulczynska@nklegalpartners.pl lub
telefonicznie pod numerem +48 71 300 12 09.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
dane osobowe, ma prawo do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/14/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transferze środków pieniężnych realizowanych w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej.
1) Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie 24 miesięcy usługi kompleksowej obsługi:
a) odbioru i konwoju bilonu z parkometrów Strefy Płatnego Parkowania w Opolu,
b) odbioru i konwoju bilonu i banknotów z bileterek w Centrum Przesiadkowym Opole Główne,
c) odbioru i konwoju bilonu z parkometru z parkingu przy ul. ks. Hugona Kołłątaja nr działek 38/15 i 39/33 a.m. 49 obręb Opole,
d) odbioru i konwoju bilonu z parkometru z parkingu przy ul. Ozimskiej 48b nr działki 58/4 a.m. 47,
e) odbioru i konwoju bilonu z bileterki z parkingu przy ul. Alojzego Dambonia nr działek 1/1, 5/1, 7/1, 8/3, 9, 4/4 a.m. 34 obręb Opole,
f) przeliczania gotówki z kaset zamkniętych (skarbców) i wpłacanie jej na wskazane przez Zamawiającego konto,
g) sporządzania protokołu różnic kwot faktycznych i deklarowanych,
h) odbioru i konwoju gotówki z siedziby Zamawiającego przy ulicy Podmiejskiej 69 oraz ul. Cmentarnej 4b, w formie wpłaty zamkniętej przekazanej w zabezpieczonej kopercie oraz jej przeliczenia i wpłacenia na wskazane przez Zamawiającego konto. Odbiór będzie odbywał się po wcześniejszym zgłoszeniu, minimum raz w miesiącu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji funkcjonuje jako uprawnienie Zamawiającego i będzie polegać w trakcie trwania umowy na możliwości zwiększenia maksymalnie do 5 % wartości udzielonego zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWarunek będzie uznany za spełniony, jeżeli:
Wykonawca posiada ważną koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. 2025 r. 532 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
3. Zdolnoś techniczna lub zawodowa.
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje:
- co najmniej dwie usługi w zakresie obsługi wartości pieniężnych (ochrona, konwojowanie, przeliczanie gotówki) każda o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
uwzględniono w dokumentach zamówienia- projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210275
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Ścieżka pieszo - rowerowa łącząca Jezioro Malina z ulicą Strzelecką w Grudzicach
- Całodobowa ochrona i monitorowanie zwierząt oraz monitorowanie systemu alarmowego na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu oraz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w I kwartale 2026 r
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2026 R.
- Transfer środków pieniężnych realizowany w postaci wpłaty środków pieniężnych w formie zamkniętej [U/14/TP/2025]
- Sukcesywna dostawa produktów chemicznych i chemikaliów do uzdatniania wody basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
- Wykonywanie obsługi serwisowej tj. przeglądów, napraw, kalibracji sprzętu firmy OLYMPUS wraz z oprogramowaniem, znajdującego się na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona lubińskiego Ogrodu Zoologicznego na 2026 rok.
- Usługi portierskie oraz dozoru osób i mienia wraz z systemem antynapadowym z patrolem interwencyjnym w 2026 r.
- Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usługi ochrony obiektu i konwojowania substancji kontrolowanej w Centrum Uprawy Roślin Leczniczych w Sarnowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





