eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolewykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca KRUS PT w Nysie, obejmujące swym zakresemwymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawę dachu, uszczelnienie bramy do garażu - naprawę odwodnienia, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-07

Ogłoszenie nr 510023412-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca KRUS PT w Nysie, obejmujące swym zakresem: wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawę dachu, uszczelnienie bramy do garażu - naprawę odwodnienia, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611798-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Krajowy numer identyfikacyjny 012513262-00038, ul. Ozimska 51 a, 45-058 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4544777, e-mail opole@krus.gov.pl , faks 774 538 487.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca KRUS PT w Nysie, obejmujące swym zakresem: wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawę dachu, uszczelnienie bramy do garażu - naprawę odwodnienia, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1100-OP.261.1.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Nysie przy ul. Siemiradzkiego 1a. 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót/czynności, które są podzielone na części: cz.1) wymiana stolarki okiennej: demontaż aktualnie osadzonej stolarki okiennej oraz jej utylizacja - szt. 48, montaż nowej stolarki okiennej z PCV -szt. 48, -montaż rolet okiennych. cz.2) naprawa elewacji budynku: oczyszczenie podłoża, uzupełnienie tynków zewnętrznych, malowanie farbą silikonową. cz.3) remont dachu: rozbiórka pokrycia z dachówki, demontaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, demontaż wyłazów dachowych, ołacenie oraz wzmocnienie krokwi przez nabicie desek, położenie nowej dachówki, montaż nowych rur spustowych, rewizji z osadnikami, rynien oraz wyłazów okiennych, wymiana instalacji odgromowej, wymiana boazerii ściennej, - wykonanie izolacji cieplnej na stropie poddasza. cz.4) uszczelnienie bramy garażowej: usuniecie elementów metalowych pozostałych po demontażu starej bramy garażowej, uszczelnienie oraz zabetonowanie progu garażowego. cz.5) montaż klimatyzacji: demontaż oraz utylizacja klimatyzatora naściennego znajdującego się w pomieszczeniu biurowym oraz jednostki zewnętrznej, montaż 8 szt. klimatyzatorów naściennych zgodnie ze specyfikacją techniczną, przeprowadzenie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie z zakresu ich obsługi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5a, 5b, 5c,5d, 5e do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych, tj.: przygotowanie pomieszczeń do remontu w zakresie zabezpieczenia mebli i wyposażenia, przeniesienie mebli i wyposażenia, uporządkowaniu pomieszczeń po zakończeniu prac z wniesieniem wyposażenia i mebli, wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych powstałych podczas wykonywania prac, posprzątaniu pomieszczeń po przeprowadzonych pracach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45261210-9, 45440000-3, 45430000-0, 45421100-5, 45331220-6, 45422000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: montaż klimatyzacji: demontaż oraz utylizacja klimatyzatora naściennego znajdującego się w pomieszczeniu biurowym oraz jednostki zewnętrznej, montaż 8 szt. klimatyzatorów naściennych zgodnie ze specyfikacją techniczną, przeprowadzenie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie z zakresu ich obsługi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52845.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AFFA All For Fresh Air Mateusz Pokorski
Email wykonawcy: affabiuro@gmail.com
Adres pocztowy: Ujazd Górny 41
Kod pocztowy: 55-340
Miejscowość: Udanin
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43726.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43726.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43726.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.